ابزار خودرو

بخور خنک و خوشبوکننده فندکی ماشین

بخور خنک و خوشبوکننده فندکی خودرو

بخور خنک و خوشبوکننده فندکی اتومبیل امروزه بهترین شیوه برای از میان بردن آلودگی هوای درون ماشین است – این دستگاه دارنده‌ی کلید روشن و خاموش لمسی یا تاچ است – توانایی از میان بردن باکتری‌های زیان‌رسانی که در هوای ماشین یا اتاق شما است – ارزان ترین و بهترین گزینه برای ایجاد رطوبت هوا در اتاق و خودرو و … بسته و یا آلوده – تنها کافی است دستگاه را مانند شارژر فندکی ، به جا فندکی ماشین متصل نمایید.

خرید آسان و تحویل درب منزل : 1- کلیک روی دکمه خرید 2- پر کردن فرم اطلاعات 3- تحویل کالا درب منزل و پرداخت پول (خرید اینترنتی و تحویل پستی در منزل )

قیمت : 54000 تومان

آلودگی هوا را چگونه از بین ببریم؟

آلودگی هوا و بیماری های ناشی از آن امروزه از سترگ‌ترین دشواری ها برای شهروندان شهرهای بزرگ و صنعتی یا به اصلاح کلان شهرها است که مردم و کودکان و سالخوردگان گرفتار آن هستند. این دشواری زمانی بیش از اندازه خواهد شد که راه گریزی از آن نداشته باشید، برای نمونه راه بندان یا ترافیک شهری به ویژه در تابستان. دستگاه بخور خنک و خوشبوکننده فندکی درست در همین هنگام ها به یاری شما می آید و می تواند شما را تا اندازه ی فراوانی از این مشکل رهایی بخشد. دستگاه بخور سرد برای به کارگیری در ماشین با بهره گیری از جا فندکی خودرو ساخته شده است که با ایجاد بخار سرد و خنک بتواند رطوبت و نم هوا را تنظیم و از  آلودگی هوا بکاهد.

قیمت : 54000 تومان

دستگاه بخور سرد فندکی ماشین چگونه کار می کند؟

بخور خنک و خوشبوکننده فندکی اتومبیل، از نمناکی رطوبت سازهای اولتراسونیک که دارای یک دیافراگم فلزی است که با فرکانس فرا شنیداری به لرزه درآمده و آب را به گونه‌ی مه به فضای پیرامون پراکنده می سازد. فناوری (تکنولوژی) التراسونیک (فرا شنیداری) یکی از فراگیرترین و بنیادین ترین راه ها برای جابه جایی انرژی به درون آب و دگرگونی آن به آب در اندازه ی 1 تا 5 میکرون و پرش آن به بیرون با یک فن کوچک است. همچنین  یونی که از این دستگاه پراکنده می شود تازگی و رطوبت ویژه ای به هوای محیط پیرامونی می بخشد. دستگاه رطوبت ساز ماشینی یا بخور خنک و خوشبوکننده فندکی خودرو، توانایی خاموشی خودکار پس از 2 ساعت کار کردن و توانایی افزودن شیره یا عصاره ی گیاهان دارویی را نیز دارد که می تواند برای کسانی که دارای مشکلات تنفسی، آسم، آلرژی و… هستند بسیار مناسب و سودمند باشد.

قیمت : 54000 تومان

استفاده به عنوان خوشبو کننده

دستگاه های رطوبت ساز یا همان بخور می توانند با افزایش نم هوا یا رطوبت از خشکی پوست بدن ، گرفتگی بینی ، گرفتگی گلو پیش‌گیری کنند و همچنین در زمان سرماخوردگی سودمند باشند. این ابزار بهترین انتخاب برای ایجاد رطوبت هوا یا بهترین بخور در محیط بسته است.
همچنین شما می توانید در درون این دستگاه مقداری مایع اسانس خوشبو کننده یا عصاره ی گیاهان دارویی با بوی خوش بریزید تا به جز از بخور سردی که دستگاه ایجاد می کند به عنوان یک خوشبو کننده درون اتومبیل شما کار کند. دقت کنید تنها چند قطره اسانس درون آب این دستگاه بخور خنک و خوشبوکننده فندکی بریزید بسنده است (برای نمونه 3 الی 5 قطره).

قیمت : 54000 تومان

خصوصیات دستگاه بخور خنک و خوشبوکننده فندکی اتومبیل

گنجایش 250 سی سی
دارای کلید روشن و خاموش کردن لمسی
داری پالایه فیلتر ضد رسوب
توانایی خاموشی خودکار پس از پایان آب
به‌کارگیری شارژر فندکی ماشین
توانایی افزودن خوشبو کننده
توانایی گردش 180 درجه
– از بین بردن باکتری‌های موجود در هوا

قیمت : 54000 تومان

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن