ابزاربرقی

تایمر دیجیتال برق قطع و وصل خودکار قیمت

در این جستار آموزشی سایت بهترکالا ، به موضوع کاربرد تایمر دیجیتال برق یا پریز تایمردار قطع و وصل خودکار برق می‌پردازیم. این موضوع که برای چه کارهایی می‌توان از تایمر برق استفاده کرد و از چه فروشگاه‌های معتبر اینترنتی می‌توان تایمر دیجیتال برق را با قیمت مناسب خریداری کرد. در آغاز معرفی دو لینک برای خرید اینترنتی تایمر دیجیتال قطع و وصل برق از فروشگاه‌های دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت و معد ایران. شما با کلیک روی لینک‌های زیر به صفحه‌ی فروشگاه اینترنتی جهت خرید تایمر دیجیتال هدایت خواهید شد:
از فروشگاه فروهرالکترونیک:

قیمت تایمر دیجیتال برق
قیمت تایمر دیجیتال برق

خرید تایمر برق دیجیتال قطع و وصل

یا

از فروشگاه چیستالکترونیک:

قیمت تایمر برق دیجیتال خرید
قیمت تایمر برق دیجیتال خرید

فروش تایمر برق دیجیتال

کاربردهای تایمر دیجیتال قطع و وصل خودکار برق

تایمر زمان‌بندی قطع و وصل برق از آن‌جایی که دیجیتال است ده‌ها یا نزدیک به بیش از 100 برنامه را می‌تواند ایجاد کند. در نتیجه شما باید با استفاده از راهنمای درون آن برنامه‌ریزی را انجام دهید که مثلا در روزهای سه شنبه و یکشنبه یا یک روز درمیان یا هر روز در ساعت 4 عصر برق وصل شود و در ساعت 5 برق قطع شود.

کاهش مصرف برق با تایمر

با بهره‌گیری از تایمر دیجیتال برق می‌توان تا اندازه‌ی فراوانی در مصرف برق صرفه‌جویی کرد. کاربردهای آن فراوان است ولی برای نمونه شما نیاز دارید که یک لامپ درب خانه یا شرکت یا کارخانه یا اداره را از ساعت 11 شب تا 6 صبح روشن نگه‌دارید و سپس خاموش کنید. این کار ممکن است به صورت فیزیکی قابل انجام نباشد ولی با تایمر دیجیتال برق این کار شدنی است. کافی است برنامه‌ریزی کنید که برق ورودی لامپ ساعت 11 شب روشن و ساعت 6 صبح هر روز خاموش شود.

تایمر دیجیتال برق برای گلخانه و دامداری و مرغ‌داری

یک گل‌خانه‌ی پرورش گل‌های زینتی یا کاشت محصولات کشاورزی و صیفی‌جات را در نظر بگیرید. حتما آگاه هستید که گل‌خانه‌ها باید در ساعات مشخصی نور مصنوعی را از طریق ال ای دی پاور و لامپپ ال ای دی ویژه گل‌خانه‌ای به گیاهان درون خود بتابانند. روشن و خاموش کردن این لامپ و چراغ‌ها توسط نیروی انسانی در درازمدت یک کار سخت و بیهوده به نظر می‌رسد! آشکار است که بهره‌جستن از یک تایمر دیجیتال برای قطع و وصل برق این لامپ‌ها بایسته ( ضروری ) و دارای اهمیت است. کافی است یک تایمر دیجیتال خرید شود و برنامه‌ریزی انجام شده و همه چیز به صورت خودکار از این پس انجام خواهد شد.

تایمر برق دیجیتال گلخانه
تایمر برق دیجیتال گلخانه

یا در نمونه دیگر یک گاوداری یا مرغ‌داری را در نظر بگیرید. در زمان‌های ویژه نیاز است که چراغ‌های سوله‌ی گاوداری و مرغ‌داری روشن و یا خاموش شود. تنها به خرید یک تایمر دیجیتال این کار قابل انجام است.

تایمر دیجیتال پمپ آب

در کارهای باغبانی و کشاورزی نیز با توجه به بحران آب و خشکسالی که گریبانگیر کشور ایران است، یکی از مهم‌ترین موارد مدیریت درست و علمی منابع آب است. این درست است که کاشت درخت دیم و اصلاح الگوی کشت و جایگزین کردن صنعت گردشگری به جای کشاورزی از مهم‌ترین راه‌کارها برای مبارزه با کمبود آب است اما مدیریت آب نیست دارای اهمیت است.

تایمر برق پمپ آب
تایمر برق پمپ آب

با تایمر دیجیتال برق می‌توان یک پمپ آب را در یک زمین کشاورزی و یا در یک باغ در ساعت معین روشن کرد و در ساعت معین خاموش کرد. می‌توان با پریز تایمر دار قطع و وصل برق آبیاری تحت فشار یک باغ را در بهترین ساعات برای آبیاری ( هنگام شب ) روشن کرد و در ساعت معین و پس از زمان مورد نیاز خاموش کرد. توجه باید داشت که همگی این کارها به صورت خودکار قابل انجام است.

ساعات کار و خاموشی پمپ آب آکواریوم نیز با این دستگاه قابل برنامه‌ریزی و تنظیم و زمان‌بندی است. پس کسانی که به هرصورت با آکواریوم و پرورش ماهی در ارتباط هستند می‌‎توانند از این دستگاه بهره بجویند.

تایمر برق برای جلوگیری از دزدی!

اگر صاحب و دارنده‌ی یک باغ ، ویلا ، زمین کشاورزی ، کارخانه ، انبار ، یا خانه هستید در زمان‌های ویژه نیاز به این دستگاه خواهید داشت! دلیل آن را در ادامه توضیح خواهیم داد…

تایمر برق لامپ
تایمر برق لامپ

فرض کنید که یک انبار یا اتاق نگهبانی یا یک کارخانه و شرکت نیاز به این دارد که در ساعت مشخص یک لامپ کم‌مصرف در درون بخشی از آن روشن و خاموش شود تا این را به بیننده ( مثلا دزد بیرون از ساختمان ) بقبولاند که نگهبان یا شخصی درون ساختمان است. با تایمر این کار به سادگی قابل انجام است.

یا در مورد دیگر فرض کنید قرار است به یک مسافرت بروید. در چنین زمان‌هایی دزدان خانه‌ها را زیر نظر می‌گیرند. روشن و خاموش شدن چندین‌باره‌ی یک لامپ کم مصرف و یک تلویزیون یا رادیو به سادگی می‌تواند تا اندازه‌ای این را نشان دهد که کسی درون خانه است و مسافرت را خوشایندتر و کم استرس‌تر خواهد کرد!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن