قهوه ساز

فروش دستگاه قهوه‌ساز اسپرسو

خرید و تعمیر اسپرسوساز

خرید اینترنتی دستگاه قهوه‌ساز اسپرسو خانگی

قهوه‌ی اسپرسو یکی از محبوب‌ترین گونه‌های قهوه است که با دستگاه قهوه‌ساز اسپرسو تهیه می‌گردد. کار این دستگاه قهوه ساز اسپرسو گذر دادن آب جوش با فشار زیاد از میان قهوه‌ی پودر یا آسیاب شده است. با این روش خامه‌ی قهوه یا کف قهوه ایجاد می‌شود و قهوه‌ی تهیه شده‌ی شما حالت کف مانند پیدا می‌کند با رنگی سرخ تا قهوه ای.

تعمیرات اسپرسوساز

در صورتی که دستگاه قهوه ساز و یا اسپرسوساز شما دچار مشکل شده است خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد می کنیم: تعمیرات اسپرسوساز

دستگاه قهوه ساز اسپرسو خانگیدستگاه قهوه ساز اسپرسو در اندازه‌های گوناگون و با امکانات جانبی گوناگون ساخته شده است. این دستگاه قهوه ساز 3 کاپ است و برای تهیه ی 3 فنجان قهوه در خانه در هر بار مناسب است. دم کردن قهوه البته روش های گوناگونی دارد.

تهیه‌ی قهوه‌ی ارمنی (ترک) با قهوه جوش، معمولا زمان‌بر بوده و ممکن است قهوه هر لحظه جوش بخورد و پس از آن کیفت خود را از دست می‌دهد. در نتیجه دستگاه قهوه ساز اسپرسو می‌تواند یک گزینه ی بسیار مناسب جهت به دست آوردن قهوه ی با کیفیت بهتر و در زمان کمتر است.

شیوه ی کار قهوه ساز اسپرسو

شیوه کار با این دستگاه بسیار آسان است. دستگاه دارای یک رخنه گاه است که نوشیدنی قهوه از آن فوران می کند. دارای یک ظرف نگهدارنده ی آب است که در بخش زیرین جای می گیرد و آب را در خود نگه می دارد. یک قهوه ساز اسپرسو خانگی امروز در هر خانه ای نیاز است.

خرید قهوه ساز اسپرسو
فروش اینترنتی قهوه ساز اسپرسو

آب در این ظرف گرم شده و سپس با فشار به سوی یک سبد قهوه که جزو مجموعه دستگاه اسپرسو است رانده می شود. سبد قهوه دو بخش دارد که یکی از این بخش ها ویژه ی ریختن قهوه ی آسیاب شده و دیگری لوله ی وصل شده به سبد قهوه است که در زیر آن جا می گیرد و در درون ظرف آب جای می گیرد.

قهوه ساز اسپرسو
فروش قهوه ساز

خرید دستگاه قهوه‌ساز اسپرسو

سایت  فروشنده این دستگاه دارای ای‌نماد (نماد اعتمادالکترونیکی) از وزارت صنایع و معادن است (pet}com) توضیحات بیش‌تر درباره‌ی کالا (کلیک کنید) – متاسفانه موجودی این کالا فعلا به پایان رسیده است.

برچسب ها

یک نظر

  1. بازتاب: خرید اینترنتی قهوه جوش اسپرسو - هاست ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن