موبایل

شارژر فندکی ماشین 2 پورته

شارژر فندکی ماشین USB موبایل ، تبلت و دوربین

خرید پستی و تحویل و پرداخت درب منزل شارژر فندکی ماشین همراه با کابل شارژ USB اندرویدی و آیفون ویژه شارژ گوشی موبایل ، تبلت ، دوربین عکاسی ، GPS در درون خودرو و با درگاه و پورت فندکی ماشین با شارژر فندکی ماشین
شارژ هم‌زمان دو دستگاه با 2 پورت USB روی شارژر فندکی خودرو – با این ابزار دیگر در هر جایی شارژ گوشی موبایل یا تبلت یا دوربین شما تمام نخواهد شد.

شارژر فندکی ماشین 2 پورته

قیمت شارژر فندکی : 19000 تومان

کابل شارژ USB اندروید یا آیفون

این دستگاه همراه با کابل USB شارژر ویژه‌ی گوشی‌های اندروید یا آیفون ارائه می‌گردد. در نتیجه در هنگام پُر کردن فرم سفارش اینترنتی می‌توانید مدل و نوع کابل مورد نیاز خود را در سبد خرید اینترنتی گزینش کنید.

قیمت : 19000 تومان

کارایی و کاربرد شارژر فندکی اتومبیل

با خرید و بهره گیری از شارژر فندکی اتومبیل دیگر موبایل یا تبلت شما در هیچ جا بدون شارژ نخواهد ماند و شارژ آن به پایان نخواهد رسید.

امروز مردم روز به روز بیش‌تر به گوشی موبایل و تبلت و دوربین های دیجیتال خود وابسته می‌شوند و تمام شدن شارژ یکی از کابوس‌های معمول شده! ولی شارژر فندکی ماشین ابزاری کوچک و قابل حمل است که به سادگی امکان شارژ همگی دستگاه ها را با بهره گیری از برق 12 ولت خودرو و اتصال به فندکی ماشین امکان پذیر می کند.

در نتیجه دیگر نگران بودن از اتمام شارژ گوشی موبایل و تبلت بی مورد است. شما همواره به برنامه های روی گوشی موبایل دسترسی دارید و امکان برقراری تماس وجود دارد.

شارژر فندکی شارژر سفر

شارژر فندکی ماشین درست مانند شارژر همراه یا پاور بانک امکان شارژ کردن را برای شما به صورت سفری فراهم می کند. تنها کافی است که به یک خودرو دسترسی داشته باشید.

قیمت : 19000 تومان

شیوه کار و استفاده ازز شارژر فندکی ماشین

این ابزار برای جایی به کار می رود که شما به برق 220  شهری دسترسی ندارید و تنها برق اتومبیل در اختیار شماست. در نتیجه به سادگی این شارژر را به بخش فندکی ماشین متصل کرده و سپس کابل شارژر USB را به آن وصل و سر دیگر را به گوشی موبایل یا تبلت یا دوربین خود برای شارژ کردن متصل می کنید.

مشخصات شارژر فندکی اتومبیل

شارژر فندکی اتومبیل ، با وزن کم و سبک و اندازه بسیار کوچک است. قطر این دستگاه تنها نزدیک به 2 و بلندای آن 6.5 سانتی‌متر است. در پایان بدنه‌ی استوانه‌ای شارژر فندکی ، برجستگی‌هایی دایره ای را می بینید .

وجود این برجستگی‌ها باعث می گردد که اتصال بهتری میان شارژر و فندکی ایجاد شود و ساده تر بتوان شارژر را به جایگاه فندک اتومبیل وارد کرد و از آن جدا کرد. برق 12 تا 24 ولت خودرو سواری یا سنگینن پس از گذر از این دستگاه شارژر به ولتاژ 5 ولت رسیده که برای شارژ کردن بیش تر دستگاه‌های دیجیتال مناسب است.

در این ابزار سودمند 2 خروجی USB برای شارژ همزمان 2 دستگاه در نظر گرفته شده است که شدت‌جریان یا آمپر آن ها به ترتیب 1 و 2.1 آمپر است. با این شدت جریان افزون بر شارژ گوشی موبایل با سرعتی بالا ، می‌توان شارژ کردن تبلت را نیز انجام داد . درگاه USB موجود روی این این شارژر، توانایی متصل کردن کابل‌های USB را دارد؛ پس می‌توان تجهیزات گوناگون را با آن شارژ کرد. شارژر فندکی اتومبیل، همراهی ایمن و کارآمد در هنگام رفت و آمد با خودرو است.

قیمت : 19000 تومان

ویژگی ها و امکانات شارژر فندکی ماشین

ابزاری کوچک و کارآمد و قابل حمل ساده
ایمن شده در برابر اتصال کوتاه، افزایش شدت جریان برق ، ولتاژ و دما
توانایی شارژ پرشتاب گوشی موبایل همراه، تبلت، ره‌یاب ماهواره‌ای ( GPS ) و دیگر دستگاه ها
اندازه: 23 × 23 × 65 میلی‌متر
ولتاژ ورودی برق: 24 ~ 12 ولت
ولتاژ خروجی برق شارژر: 5 ولت
آمپر خروجی پورت نخست یو اس بی: 1 آمپر ویژه گوشی موبایل
شدت جریان خروجی درگاه دوم USB : آمپر 2.1 ویژه تبلت ها
دارنده ی 2 درگاه خروجی یا 2 پورته
گونه ی درگاه خروجی :USB 2.0
توان: 10 وات
دارای کابل شارژر موبایل های اندروید و آیفون (گزینش کابل در هنگام تکمیل فرم سفارش اینترنتی انجام می شود)

قیمت : 19000 تومان

لینک های مرتبط و سودمند

خرید شارژر فندکی 3 پورته

چگونگی استفاده از شارژ فندکی خودرو بایدها و نبایدها

برچسب ها

نوشته های مشابه

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن