عروسک

فروش عروسک جناب خان 100% اصل

خرید پستی و اینترنتی عروسک جناب خان اوریجینال

ارائه و فروش عروسک جناب خان در در 2 اندازه‌ی کوچک و بزرگ – داراي كد تاييد صحت كالا از سازنده ی معتبر کشور – همراه با هولوگرام و برچسب جناب خان اورجینال – بهره گیری از الياف نرم در ساخت عروسک – صد در صد اورجینال و اصل و کاملا با كيفيت عالی – خرید به صورت تحویل درب منزل است، یعنی شما به صورت اینترنتی سفارش داده و کالا را درب منزل از مامور پست دریافت کرده و سپس پول را به او تحویل می دهید.

خرید عروسک جناب خان ، فروش عروسک جناب خان ، قیمت عروسک جناب خان اصل ، جناب خان کیست ؟ عروسک جناب خان اورجینال – بهترین و ارزان ترین و جدید ترین قیمت ، خرید هدیه برا کودکان – کادو برای فرزندان
عروسک اوریجینال جناب خان
عروسک اوریجینال جناب خان

خرید سایز کوچک با قیمت : 29000 تومان


خرید سایز بزرگ با قیمت : 49000 تومان

خرید آسان و تحویل درب منزل : 1- کلیک روی دکمه خرید 2- پر کردن فرم اطلاعات 3- تحویل کالا درب منزل و پرداخت پول (خرید اینترنتی و تحویل پستی در منزل )

درباره ی عروسک ها و اینکه چرا عروسک جناب خان

جهان عروسک و عروسک بازی یک جهان بزرگ است. در کشورهای گوناگون چه پیشرفته و چه کشورهای میانه عروسک ها جایگاه ویزه ای میان مردم دارند به ویژه عروسک های برنامه های تلویزیونی. عروسك ها در مین مردم هواداران فراوانی دارند ، شخصيت هاي كارتوني كه در سريال ها و برنامه هاي گوناگون ایفای نقش می کنند سبب مي گردد تا مردم هواخواه و دوست‌دار آن ها شوند و هم اکنون فروشگاه بهتر کالا با عروسك جناب خان به سراغ شما آمده است.
عروسكي كه به شما می شناسانیم افزون بر شناخته بودنش در میان كودكان ، در میان بزرگ سالان هم هوادار فراوانی دارد. جناب خان دیرهنگامی است در برنامه ي محبوب خندوانه به كارگرداني رامبد جوان بر روي آنتن تلویزیون رفته و از شبكه ي نسيم پخش مي گردد. به همین دلیل است كه هميشه و در همه جاي جهان شخصيت هاي برتر ، داراي طرفداراني می باشند ، ما نيز کوشیدیم تا اين عروسك زيبا و شاد را در میان طرفداران اين برنامه ی شاد و دوست داران جناب خان عرضه و پخش به صورت اینترنتی و تحویل درب منزل كنيم.

عروسک جناب خان
عروسک جناب خان

خرید سایز کوچک با قیمت : 29000 تومان


خرید سایز بزرگ با قیمت : 49000 تومان

جناب خان کیست ؟

در اين روزها در هر جایی و حتی در برنامه ی نود و حتی گزارش های فوتبال ! نامی از یک شخصیت به گوش می رسد. عروسكي كه با کلیشه ای مهربان و البته رو راست خود مردم را به خنده و البته اندیشیدن وا می دارد. جناب خان کاراکتری پرآوازه كه همانند عروسك هاي برنامه هاي كلاه قرمزي محبوبيت شدیدی در میان مردم یافته است. به گونه ای كه بيش ترين مخاطب و بیننده ی آن از بین بزرگ سالان هستند.

توجه : این عروسک 100% اورجینال و اصل است و دارای داراي كد تاييد صحت كالا و هولوگرام بوده و در 2 اندازه ( سایز ) کوچک و بزرگ با کیفیت بسیار مرغوب ساخته شده است. با کلیک روی دکمه ی خرید می توانید اقدام به سفارش دادن کنید.

خرید سایز کوچک با قیمت : 29000 تومان


خرید سایز بزرگ با قیمت : 49000 تومان

اندازه سایزبندی عروسک جناب خان

اندازه ی بزرگ:
بلندای عروسک: 70 سانتی متر
بلندای دست های عروسک: 28 سانتی متر

اندازه ی کوچک:
درازای عروسک: 35 سانتی متر
درازای دست های عروسک: 15 سانتی متر

درباره ی جناب خان و کاراکتر او در برنامه خندوانه

جناب خان شخصیتی عروسکی است که در آغاز در برنامه نمایش خانگی کوچه ی مروارید در نقش یک لبو فروش جنوبی و سپس در بخش دوم و سوم مجموعه خندوانه به شکل یک استندآپ کمدین به چشم آمد. صداپیشگی یا همان شخصی که صدای جناب خان را دارد در این عروسک از سوی محمد بحرانی هنرمند بزرگ شیرازی و عروسک گردانی بر دوش مهدی برقعی و حامد ذبیحی است. او دل بستگی فراوانی به خواندن ترانه‌های بندری و جنوبی و بوشهری دارد چرا که زمانی که در شیراز بوده با دوستان فراوانی از جنوب کشور عزیزمان در پیوند بوده است.

شغل ، علاقه ها و عشق جناب خان احلام

باید دانست که در این شخصت چنین پیشینه ای است که او لبو فروشی را از کودکی آغاز کرده و از سن 20 سالگی دلداده و عاشق دختری از هم محلی های خود به نام احلام شده و در درازای این زمان هر هفته با خانواده به خواستگاری احلام می‌رود و هربار بنا به دلیلی جواب منفی می‌گیرد ولی باز نا امید نمی شود. او در سخنان و سروده های خود بارها از احلام عشق خود سخن می گوید.

این شخصیت علاقه ی فراوانی به تیم برق شیراز و صنعت نفت آبادان داشته و البته ماندن هر آبادانی دیگر به تیم ملی برزیل علاقه ی فراوان دارد و فلافل و سمبوسه نیز از خوراک های مورد علاقه ی او است. همچنین آلوئه ورا را بسیار دوست دارد.

از اهداف او این است که پس از 30 سال با دختری که دوستش دارد یعنی احلام ازدواج کند و همچین بتواند در شهرهای گوناگون در سراسر جهان شعبه هایی از لبو فروشی خود راه اندازی کند و در نهایت یک مدافع مرکزی خوب و برتر برای پر کردن میان تیاگو سیلوا و داوید لوئیز پیدا کند.

لبو فروشی و ثروتمندی و پاریسن ژرمن

این کاراکتر توانسته است با فروش لبو در محله ی خود ثروت و دارایی زیادی به دست آورد و باشگاه پاریسن ژرمن را خریداری کرده است و مالک باشگاه پاری سن ژرمن به شمار می آید. او اصطلاحات و جملاتی ویژه ی خود دارد که برخی از آن ها را در این جا ذکر می کنیم: میام براتا، هه هه و… از ویژگی های برجسته ی جناب خان می‌توان به به زبان آوردن دشواری های مردم ایران و استان خوزستان به زبان طنز یاد کرد.

ويژگي هاي عروسک جناب خان اورجينال

– عرضه شده در 2 اندازه ی بزرگ (70 سانتی متری) و کوچک (35 سانتی متری)
– بهره گیری از الياف نرم در ساخت و دوخت عروسك کاملا با كيفيت و جنس مرغوب
– همراه با دوخت عالي با کیفیت بی نظیر
– داراي همانندی و کاملا شبیه با عروسك اصلي برنامه خندوانه (100% اورجينال)
– ساخته شده با دستگاه هاي پيشرفته ی و جدید دوخت
– همراه با كد تاييد صحت كالا کشور
– همراه با هولوگرام و برچسب جناب خان
خرید عروسک جناب خان خندوانه
خرید عروسک جناب خان خندوانه

خرید سایز کوچک با قیمت : 29000 تومان


خرید سایز بزرگ با قیمت : 49000 تومان

برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن