دسته‌بندی نشده

هدست جیبی بلوتوث دار پخش موسیقی

هدست جیبی بلوتوث دار ارجینال و با کیفیت

هدست جیبی بلوتوث دار یک هدست عالی و با کیفیت برای کسانی که عاشق موزیک هستند بدون سیم و تنها با بلوتوث گوشی موبایل یا تبلت و لپ تاپ و … – یک تجربه بی مانند و تازه برای لذت بردن از موسیقی – با کیفیتی بالا و صدایی بسیار شفاف – پخش موسیقی با متصل شدن از طریق بلوتوث بی نیاز به کابل صدا AUX – همراه با میکروفن برای گفتگوی تلفنی – ویژه‌ی موبایل ، تبلت ، لپ تاپ و کامپیوتر و رایانه – اندازه‌ی بسیار کوچک و وزن سبک – مناسب برای جوانان و ورزشکاران گوناگون – برای گوش فردا دادن به موسیقی با این هدست جیبی بلوتوث دار تنها بسنده است بلوتوث دستگاه خود را روشن کنید!

قیمت : 49000 تومان

خرید آسان و تحویل درب منزل : 1- کلیک روی دکمه خرید 2- پر کردن فرم اطلاعات 3- تحویل کالا درب منزل و پرداخت پول (خرید اینترنتی و تحویل پستی در منزل )

کارایی و کاربرد هدست بلوتوثی

در بیش‌تر زمان‌ها شمار فراوانی از مردم در درازای روز ، بخشی از زمان خود را به گوش دادن به موزیک و آهنگ دل‌خواه خود در خانه یا بیرون از خانه و هنگام رفت و آمد در شهر و ورزش می گذرانند . ولی یکی از دشواری های همیشگی ، دردسرساز و دست و پاگیر بودن سیم های هدفون ها است . این مشکل به ویژه برای ورزشکاران دونده در هنگام دو یا ورزشکاران و دوچرخه سواران و کوهنوردان ، و همچنین هنگام گوش دادن به موزیک در خیابان و در جاهای همگانی بیش‌تر خود را نشان می دهد.

ولی تنها با بهره گیری از هدست بلوتوث جیبی این دردسرها به سادگی از میان می رود. با این هدست دیگر نیازی به متصل کردن هیچ گونه سیمی به گوشی موبایل یا پخش کننده ی  MP3 خود ندارید . این ابزار سودمند با بهره جستن از فناوری بلوتوث به گوشی موبایل یا دیگر دستگاه های دارای بلوتوث شما متصل شده و پس از آن می توانید با خیال آسوده به موسیقی دل خواه خود گوش فرادهید .

قیمت : 49000 تومان

دیگر امکانات هدفون بلوتوثی

دکمه ی کنترل : از دیگر توانایی های این هدست بوتوثی، دارا بودن دکمه های کم و زیاد کردن صدا و رد کردن آهنگ بر روی دستگاه است که به سادگی شما را توانا می سازد تا آهنگ ها را عوض کنید و یا در هنگام نیاز آهنگ را قطع و یا دوباره پخش کنید.

کارت حافظه میکرو SD : همچنین خصوصیت دیگر این کالا دارا بودن ورودی شیار کارت حافظه ( Micro SD ) است که شما خریدار گرامی می توانید از راه رم میکرو اس دی نیز موسیقی های مورد پسندتان را گوش دهید.

کیفیت صدا : کیفیت بی مانند و صدای بسیار شفاف و تفکیک استریو این هدست نیز گواهی بر کیفیت بالای این ابزار است. ضمن اینکه هدست بلوتوث جیبی دارای یک میکروفون کوچک برای مکالمه های تلفنی با مخاطبین برای تماس های تلفنی بوده و اگر در هنگام گوش دادن به موزیک گوشی موبایل شما زنگ بخورد ،‌ می توانید با دکمه ی ویژه ی گفتگوی تلفنی را وصل کرده و پخش آهنگ را قطع کنید و با مخاطبین خود گفتگو کنید.

رنگ بندی : این هدست بلوتوثی اکنون در رنگ‌های زیبا و کلاسیک سیاه و آبی موجود است که شما در هنگام ثبت سفارش اینترنتی می توانید رنگ دل‌خواه خود را در بخش پیغام سفارش ثبت نمایید.

قیمت : 49000 تومان

توانایی‌ها و دیگر امکانات هدست جیبی بلوتوث دار

سازگاری با نمایه یا پروفایل A2DP : شما می‌توانید آهنگ استریو و با کیفیت بالا را از روی گوشی تلفن همراه خود بر روی هدست بی‌سیم‌تان پخش نمایید . زمانی که در حال گوش دادن به آهنگ هستید ، کارکردهای هندزفری در دسترس می‌مانند و هنگامی که یک تماس تلفنی با شما برقرار می شود ، آهنگ و موسیقی می ایستد تا تماس تلفنی برقرار گردد.
ال ای دی LED دو رنگ ( آبی و سرخ ) : برای نشان دادن میزان شارژ دستگاه، به پایان رسیدن شارژ ، کم شدن باتری ، حالت آماده به کار و حالت اتصال بلوتوث .
سازگاری از پروفایل کنترل از راه دور ویدیو و شنیداری (AVRCP) : پشتیبانی یک نمایه ( پروفایل ) بلوتوث که توانایی کنترل پخش‌کننده ی موسیقی گوشی موبایل شما را از راه هدست بلوتوث استریو به شما می‌دهد.

ویژگی‌های هدست بلوتوثی جیبی

  • متصل شدن هدست از راه ارتباط بلوتوث
  • سازگاری با انواع گوشی موبایل ،‌ تبلت ،‌ آیفون ،‌ آیپد ،‌ لپ تاپ و رایانه
  • توانایی گفتگو و مکالمه ی تلفنی با هدست
  • همراه با درگاه و شیار رم Micro SD
  • سازگاری تا فاصله 10متری بلوتوث
  • دکمه ی ویژه برای کم و زیاد کردن صدای هدفون
  • دکمه های ویژه برای دگرگون کردن و رد کردن آهنگ و درنگ آهنگ
  • درگاه سوکت ویژه شارژ هدست
  • همراه با کابل یو اس بی شارژر برای شارژ هدست
  • رنگ های موجود در فروشگاه : مشکی و آبی
هدست جیبی بلوتوث دار
هدست جیبی بلوتوث دار

قیمت : 49000 تومان

نکته شارژ نخستین پس از خرید

پس از خرید این کالا ، در آغاز هدفون را برای به کار انداختن برای 5 ساعت شارژ آغازین جای دهید. (می توانید با کابل USB سرراست به کامیپوتر یا لپ تاب وصل کنید و یا با بهره گیری از از دوشاخه آن را به برق متصل کنید).

برچسب ها

نوشته های مشابه

‫2 نظرها

  1. امروز کلی سرچ کردم، مطلبی به جالبی
    مطلب شما پیدا نکردم.به نظرم اگه مطالب
    همه‌ی وبسایت‌ها مثل مطلب شما بود خیلی بهتر میشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن