دسته‌بندی نشده

هدیه مناسب ولنتاین چی بخریم؟

هدیه مناسب ولنتاین و دیگر مناسبت‌ها

در این مقاله کوشش می کنیم به زبان ساده و خودمانی به موضوع انتخاب هدیه مناسبت ها و هدیه مناسب ولنتاین بپردازیم. حتما می دونید که خرید هدیه و کادو برای مردان یکی از سخت ترین کارها هست! باور کنید خرید یک کادو مناسب و شگفتی ساز و شگفتانه (سوپراز) کننده یکی از سخت ترین و زمان بر ترین کارها است. در نتیجه ما در این جستار کوشش می‌کنیم انواع گزینه‌هایی که شما می‌تونید انتخاب کنید رو دسته بندی کنیم و ارائه بدیم که در پایان به این نتیجه برسیم که واقعا برای هدیه والنتاین چی بخریم ؟ مناسبت ها هم متفاوت هست. برای نمونه ولنتاین، سالگرد ازدواج، جشن اسفندگان یا سپندارمذگان، روز پدر، روز مادر، هدیه نامزدی و هدیه به دوستان.

کادوهای پوشیدنی و لباس

لباس ها یکی از بهترین گزینه ها و البته معمول ترین کادوهایی هست که در مناسبت های گوناگون خریداری می شه. خریدن یک لباس مردانه برای هدیه دادن معمولا دردسر خرید لباس از طرف مردان را از سر ایشان کم می کند چون مردان اصولا در بیش تر مواقع از خرید، اون هم خرید لباس خوششون نمیاد! پس یک پیرهن یا شلوار و لباس زیر مردانه مناسب می تونه برای خانم ها به عنوان انتخاب خوب برای هدیه دادن به مردان تلقی بشه. کمربند و کلاه و شال گردن و لباس ورزشی هم از دیگر گزینه ها است.
خرید یک مانتو یا شلوار یا دامن مناسب از نظر رنگ و اندازه و سلیقه هم می تونه یک انتخاب خوب برای هدیه دادن به زنان باشه. مردان می تونند یکی از این گزینه ها رو بخرن و به عنوان هدیه به بانوان تقدیم کنند.

خرید گردنبند مرغ آمين سریال شهرزاد
خرید گردنبند مرغ آمين سریال شهرزاد

قیمت : 27000 تومان

هدیه‌های زینتی، ساعت و عینک

ساعت مچی زنانه و ساعت مچی مردانه یکی از گزینه های معمول ساده است که می توانید اقدام به خرید آن به عنوان هدیه برای زنان یا مردان کنید. البته باید توجه داشت که شخص مورد نظر نیاز به ساعت مچی داشته باشد و از پیش تر از آن ساعت مچی روی دستان خود نداشته باشد. امروزه دیگر ساعت مچی یک زینت بخش و یک زیورآلات به شمار می آید و کارایی گذشته ی خود را از دست داده. در نتیجه شیک بودن ساعت و توجه به اینکه معمولا شخص گیرنده ی هدیه چه تیپی از پوشاک را استفاده می کند (اسپورت یا رسمی) دارای اهمیت است. ساعت را در یک بسته بندی کاملا شیک باید عرضه کرد.

عینک آفتابی یا اصطلاحا عینک دودی! هم می تواند یک گزینه ی مناسب برای هدیه دادن باشد. باز هم باید در نظر داشت که عینک یک عینک استاندارد باشد ضمن این‌که این عینک آفتابی باید به گونه ای باشد که با تیپ پوشاک شخص تناسب داشته باشد. تیپ اسپورت عینک اسپورت و تیپ رسمی عینک رسمی و کلاسیک را می طلبد.

یا دیگر زیورآلات. برای نمونه این روزها با توجه به سریال شهرزاد، گردنبند مرغ آمین سریال شهرزاد به شدت جهت هدیه دادن پرفروش شده و مد روز است.

فروش گردنبند مرغ آمين سریال شهرزاد
هدیه مناسب ولنتاین چی بخریم؟

خرید گردنبند مرغ آمین یک هدیه مناسب برای این روزها

قیمت : 27000 تومان

هدیه مناسب ولنتاین چیست؟

کادو یا هدیه مناسب ولنتاین چیست؟ بد نیست یک روشنگری کوتاه داشته باشیم. نشانه های جشن والنتاین یا روز عشاق شکل قلب و کیوپید ( CUPID ) است. وارد جزئیات نمی شویم ولی کیوپید یک کودک برهنه چاق بال‌دار است! این نماد یک نشان کهن یونانی است که تیر و کمانی دارد و اگر یکی از تیرهای او به قلب شخصی برخورد کند او بی درنگ عاشق می شود! (ما پیشنهاد می کنیم جشن ایرانی ریشه‌دارتر و زیباتر اسفندگان را برپا کنید). پس از این مقدمه به موضوع بهترین گزینه های خرید هدیه و کادو ولنتاین می پردازیم.

شاید بد نباشد که پیش از هر چیزی اقدام به تهیه یک گل نمایید! گل رز سرخ از کلیشه ای ترین گزینه ها است و البته با توجه به سلیقه ی شخص مورد نظر می تواند تغییر کند. این گل به یکی از هدیه های ولنتاین که در ادامه به آن می پردازیم افزوده می شود. شکلات هم می تونه از دیگر گزینه ها باشه که با گل همراه می شه. پس از خود بپرید هدیه مناسب ولنتاین چیست؟ کادو پیچی با سلیقه و گذاشتن وقت روی کادوپیچی هدیه ی شما بسیار اهمیت دارد.

1- ساخت کارت شادباش (کارت تبریک). پیشنهاد ما برای کسانی که شخص مورد نظرشان احساساتی است! ساختن یک کارت شادباش با یک نقاشی از سوی خود شماست! اینکه خود شما روی این کارت را نقاشی کنید و در زیر آن به دوست و همسر و دلدار خود هدیه کنید یکی از بهترین و خوشایندترین لحظات را برای او خواهید ساخت. البته اگر شخص روبرو زیاد احساساتی نباشد و اهل زرق و برق باشد یک کارت تبریک آماده گزینه ی بهتری است!

2- یک گردنبند، یک انگشتر یا هدیه های گران قیمتی که البته شامل این مقاله نمی شود. این مقاله ویژه ی کسانی است که توانایی خرید با قیمت های بالا را ندارند. شما می توانید یک گردنبند از جنس استیل یا هر جنس ارزان دیگر را همراه با گل و کارت تبریک به معشوق خود هدیه کنید. شاید خرید شمع هم بتواند در این زمینه یاری رسان باشد.

3- انواع ادکلن و عطر نیز می تواند همراه با گل و شکلات در یک گوشه ی دنج در کافی شاپ ها یا رستوران ها یا… یک هدیه مناسب ولنتاین باشد. کوشش کنید زیاد به پولی که صرف خرید هدیه می کنید اهمیت ندهید. کادویی که تهیه می کنید نشان گر احساسات شما باشد بهتر است.هدیه والنتاین

قیمت : 43000 تومان

جشن ایرانی اسفندگان روز عشاق

 اسفندگان از دسته جشن های ماهیانه ای است که شوربختانه، از پیشینه‌ی برپایی آن آگاهی زیادی نداریم. ولی برپایه‌ی گفته‌ی ابوریحان بیرونی در ایران کهن جشنی با نام مزدگیران یا مردگیران در میان مردم رواج داشته است. از ویژگی‌های این جشن که زمان برگزاری آن 5 روز نخست ماه اسفند بوده، (در گاهشماری امروز 29 بهمن) استراحت کامل زنان از کار و تلاش و کوشش، و فرمان‌برداری مردان از زنان بوده است. دادن هدیه و ابراز دلدادگی نیز از دیگر آیین های جشن ایران اسفندگان است.

خرید اینترنتی هدیه والنتاین- تحویل و پرداخت در خانه

برخی از هدیه هایی که می توان برای والنتاین یا مناسبت های دیگر خریداری کرد (به صورت اینترنتی و تحویل و پرداخت درب منزل) را در بخش زیر برای شما گردآوری کرده ایم که با کلیک روی دکمه ی خرید می توانید نسبت به پر کردن فرم و تحولی کالا درب منزل و پرداخت در خانه اقدام نمایید.

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن