خوراکی

چای لاغری تن فیت لاغر کننده گیاهی

چای لاغری تن فیت چای لاغر کننده بدن

یک دمنوش و چای سبز رنگ 100% گیاهی ، یک نوشیدنی و چای لاغری با درهم آمیختگی شگفت آوری از لاغر کننده ها از جمله  چای سبز ، زیره سبز ، گل سرخ یا محمدی و … – با چای لاغری تن فیت بنوشید و لاغر شوید – با خرید چای لاغری در هر بسته شما  90 تی بگ و چای کیسه ای لاغری تن فیت خواهید داشت – بهترین و ساده ترین شیوه ی لاغر شدن در ترکیب با رژیم های ساده و آسان – دارای پروانه ی معتبر از وزارت بهداشت و درمان ایران

خرید اینترنتی آنلاین پستی تحویل درب منزل
خرید اینترنتی آنلاین پستی تحویل درب منزل

قیمت : 30000 تومان

روش های لاغر شدن

برای لاغری بدن و سوزاندن چربی های افزوده و داشتن اندامی مناسب راه‌های گوناگون و پُرشماری وجود دارد ، آن چه در این میان از اهمیت به سزایی برخوردار است گزینش روش های درخور و سالم است که زیانی بخ تندرستی بدن و سلامت شما وارد نکند.

چای لاغری با برند تن فیت یک دمنوش کاملا سالم و طبیعی و  100% گیاهی با ترکیباتی از چای سبز ، زیره سبز ، گل سرخ و غیره است که دارای فرمول علمی و پژوهشی دقیق برای تاثیرگذاری مناسب و عملی برای لاغری اندام است.

درون یک بسته از چای لاغری تن فیت تعداد 90 تی بگ و چای کیسه ای وجود دارد و بهترین زمان خوردن و نوشیدن آن 20 تا 30 دقیقه پیش از وعده خوراکی مانند نهار یا شام است. برای هر بار مصرف یک عدد تی بگ را برای زمانی نزدیک به 5 الی 7 دقیقه در یک استکان آب جوش بیاندازید و پس از دم کشیدن کامل ، با لذت فراوان بنوشد.

شیوه ی خرید آنلاین آسان و تحویل درب منزل

خرید اینترنتی آنلاین پستی تحویل درب منزل
خرید اینترنتی آنلاین پستی تحویل درب منزل

قیمت : 30000 تومان

 

چگونه سریع لاغر شویم

فرمول علمی چای لاغری تن فیت به وارونه ی شمار فراوانی از رژیم ها و ترکیب های لاغری که تنها با کاستن از اشتها کار می کنند (ترکیب هایی که در آن ها جلبک سبز به کار رفته شده که در معده انسان افزایش حجم ایجاد کرده و بی اشتهایی را افزایش داده یا ترکیب های لاغر کننده عطاری ها که بیش‌تر گیاهانی مانند اسفرزه ، سیاه دانه و….. دارند و در پی قطع مصرف اشتها با شدت بالایی دوباره باز می گردد و شخص با افزایش وزن نیز روبرو خواهد شد).

و یا ویژگی ملینی و مسهلی (بیشتر داروهای لاغری چینی و برخی شرکت های درون مرزی و عطاری ها که بر پایه ی گیاهان سنا و فلوس بوده و باعث تنبلی روده و یبوست در آینده خواهند شد)، نبوده و به گونه ی علمی بر پایه ی رعایت عوامل پرشمار ممکن برای کاهش وزن و لاغری و تاثیر بر روی جذب کالری و قند و … فرموله شده تا نتیجه به دست آمده در پایان دوره ی نوشیدن و مصرف بنیادین و منطقی بوده و اهمیت موضوع در نگه داری سلامتی و تندرستی بدن باشد.

قیمت : 30000 تومان

چای لاغری تن فیت چگونه کار می کند؟

1- چای لاغری تن فیت دلهره ها و استرس روزانه ی شما را از میان برده و دگرگونی های هورمونی که در پی  استرس ها و دلشوره ها و مشکلات روزانه باعث افزایش وزن اشخاص می گردند را کاهش داده و بدن از فشار وارد شده به خود آزاد می کند (استرس دلیل این است که  بدن در حالت حفظ بقا باشد ، پس می کوشد انرژی و کالری را نگاه داری كند ، سرعت متابولیسم و سوخت و ساز بدن را  پایین می آرود و چیزهایی مانند كلسترول،  لپتین و …. در بدن نگاه داری می شوند.

همین موضوع سبب می گردد كه چاقی در ناحیه های شكمی و پهلو به وجود بیاید. شمار فراوانی از افراد برای مبارزه و از میان برد استرس خود به خوراک روی می آورند ، بی گمان  این روش سودمند نیست. غذا یك راه حل گذرا و کوتاه مدت است، چون این شیوه بر عوامل راستین دلهره كه در جهت افزایش خواست به غذا و حل مشكل است موثر نیست.

کسانی كه در وضعیت استرس غذا می خورند بیش تر خواهانغذاهایی هستند كه میزان بالایی از كربوهیدرات و قند و چربی دارد. چون این خوراک ها سبب افزایش یك ماده شیمیایی در مغز به نام سروتونین می گردندن كه می تواند اثرات آرام بخشی داشته باشد. بهره گیری از غذا یك شیوه ی خوددرمانی است.

2- چای لاغری تن فیت سم های زیان آوری همچون اوره و پلاک های چربی را از سه راه عرق کردن ، ادرار و مدفوع بیرون رانده و باعث شادی و تندرستی می شود.

3- چای لاغری تن فیت سامانه ی خواب شما را ساماندهی می کند (دانشمندان و پژوهش گران دانشگاه اپسالا در سوئد به این نتیجه رسیدند که کسانی که خواب کم و یا بی خوابی دارند، تراز یک هورمون که با افزایش اشتها در پییوند است دارد در بدن ایشان افزایش می یابد).

4- چای لاغری تن فیت اشتهای شما را به اندازه ی سودمند و علمی و در اندازه ی مورد نظرتان کاهش می دهد تا از پر خوری خودداری شود. در این چای از گیاهانی بهره برده شده که سبب کاهش اشتهای بیش از انداززه شده و در درازای دوره درمان به دلیل کاهش پرخوری , معده با کاهش انداززه روبرو شده و پس از دوره درمان از عادت بد پرخوری به دلیل سیری سریع راحت خواهید شد.

چگونه لاغر شویم سریع لاغرکننده گیاهی

با بهره گیری از چای لاغری و البته در نظر داشتن یک رژیم خوراکی سودمند و افزایش سبزیجات و میوه ها و کاهش خوراکی های پر از کربوهیدارت و کالری مانند نان و برنج و شیرینی و .. می توان به سادگی و در زمان بسیار کوتاه آثار کاهش وزن را در خود و اطرافیان دید.

قیمت : 30000 تومان

دیگر کالاهای لاغری در فروشگاه بهتر کالا

فروش تاپ لاغری هات شیپر
شکم بند لاغری جدید زنانه میس بلت

 

برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن