دسته‌بندی نشده

کلاه ماه تولد و زادروز اصل و ارزان

خرید اینترنتی کلاه ماه تولد اورجینال

فروش اینترنتی کلاه ماه تولد با طراحي دیگرگونه و خيره كننده ی چشم ها به سوی شما – یک هدیه بدون نمونه مشابه و عالی برای کادو دادن – کلاه ماه تولد ویژه ی تیپ اسپرت – ویژه ی مشكل پسندان و شیک پوشان – کلاه مد سال 95 – جدیدترین مدل کلاه ماه تولد سال 2016

قیمت : 29000 تومان

خرید آسان و تحویل درب منزل : 1- کلیک روی دکمه خرید 2- پر کردن فرم اطلاعات 3- تحویل کالا درب منزل و پرداخت پول (خرید اینترنتی و تحویل پستی در منزل )

در هنگام پر کردن و تکمیل فرم سفارش نام ماه تولد خود را ذکر کنید

قیمت : 29000 تومان

درباره جدیدترین مدل کلاه ماه تولد

کلاه کپ ماه تولد یکی از جدیدترین و شیک ترین و به روز ترین کالاهایی است که ارتباط دارد به ماه تولد شما یا کسی که برای اون اقدام به خرید هدیه می کنید. دوخت و پارچه ی این کلاه دارای کیفیت بسیار بالا بوده و دارای یک بند چسبی است که می توانید آن را با اندازه یا سایز سر خود تنظیم کنید و آن را بزرگ یا کوچک کنید. دوخت نام ماه تولد بر روی کلاه بسیار زیبا و حرفه ای است و در ضمن از فونت یا قلم بسیار شیکی در طراحی این کلاه بهره برده شده . کلاه ماه تولد جدیدترین مدل کلاه 95 ارائه در زمینه مد و پوشاک اسپرت ویژه ی جوانان است.
توجه داشته باشید که این کلاه برای همگی ماه ها ارائه شده است که هنگام پر کردن فرم سفارش اینترنتی می توانید ماه مورد نظر خود را در سبد خرید برگزینید.

قیمت : 29000 تومان

مد کلاه اسپرت ماه تولد

دوست داشتن مد و مدگرایی پدیده ای است که کم و بیش در میان همه‌ى مردم کشور وجود دارد، ولی از همگی این اقشار، جوانان و نوجوانان معمولا بیش از دیگران به مد و جدیدترین مدل پوشاک اهمیت می دهند و به شیک پوشی و مد گرایش دارند. با این که مد و گرایش به شیک پوشی گستره‌ى زندگی مردمی را فرا گرفته است، پوشاک و گونه ی  آرایش، برجسته ترین کالای مد شونده در میان مردم به شمار می آید. امروزه صنعت مد، همواره درحال دگرگون شدن و بالا رفتن است. همچنین اندیشه ی شمار فراوانی  جوان ها آگاهی یافتن از آخرین مد و در پایان شیک پوشی می باشد.

قیمت : 29000 تومان

جوانی و مد گرایی چیست

جوانی، روزگار تازه ای در زندگی و شروع درونشد انسان به جهان پر نیرو و پر از رنگ است که غرایز زیستی در ساختن آن، عامل اصلی است. جدایی خواهی و مستقل شدن، گونه گونی دوستی، هیجان خواهی، نقد چپزهای بدون هیجان و نوگرایی از دسته ویژگی های دوران جوانی است که بسیار تمایل به امروزی شدن و نوگرایی به درجات مختلف در هر نوجوان وجود دارد و گواه نیاز وی به شکستن کالبدهای کنونیف و رسیدن به هویتی جدا از کسانی که پیش از او بوده اند است. در این میان جوان همزمان دوست دارد پوشاکی نو و دگرگونه از دیگران بپوشد. این کلاه ماه تولد می تواند این نیاز را ارضا کند. یک کلاه که در چشم همه دگرگونه جلوه خواهد کرد.

قیمت : 29000 تومان

خصوصیت های کلاه ماه تولد کپ
– توانایی تنظیم سایز اندازه سر
– نماد دوخته شده ماه تولد گوناگون روی کلاه
– جدیدترین مدل کلاه اسپرت و دگرگونه
– دوخت تمیز نام اه تولد روی کلاه
– قطر کلاه کم و بیش : 21cm
– رنگ بندی: مشکی و تک رنگ

قیمت : 29000 تومان

قیمت : 29000 تومان

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن