موبایل

کولر رومیزی USB خور کامپیوتر و لپ‌تاپ

مینی کولر رومیزی USB خور ماشین و کامپیوتر

مینی کولر رومیزی USB خور، دارای موتور توانمند و پرقدرت و خروجی باد خنک بالا در سنجش با دیگر پنکه های USB – راه اندازی تنها با با 3 عدد باطری قلمی ، و یا اتصال کابل یو اس بی شارژر به کامپیوتر، پاور بانک، لپ‌تاپ و یا USB پخش ماشین یا شارژر فندکی خودرو و .. –  امکان اتصال به شارژر USB گوشی موبایل یا کامپیوتر و لپ‌تاب – کولر آبی رومیزی و قابل جا به جایی، توانایی کارکردن با شارژر همراه یا پاور بانک را نیز دارد – دریچه‌ی باد خروجی با توانایی تنظیم زاویه گوناگون – دارای کلید خاموش و روشن

همراه با سینی ویژه برای در زیر دستگاه ، برای ریختن یخ یا آب درون آن ، برای ایجاد باد سردتر – دارای ژل ویژه‌ی نگه دارنده‌ی آب که می توان آن را در سینی ویژه زیر دستگاه کولر رومیزی USB ریخت تا به کم کردن دمای باد خروجی کمک کند – همراه با کابل یو اس بی ، ژل های مخصوص در بسته ی ارسالی موجود است.
در رنگ های گوناگون – فرستادن رنگ مینی کولر آبی USB خور رومیزی به گونه ی تصادفی (رندوم) است.

خرید آسان و تحویل درب منزل : 1- کلیک روی دکمه خرید 2- پر کردن فرم اطلاعات 3- تحویل کالا درب منزل و پرداخت پول (خرید اینترنتی و تحویل پستی در منزل )

مینی کولر یو اس بی

قیمت : 75000 تومان

کولر USB مناسب فصل گرما و تابستان

کولر رومیزی کوچک و پرتابل USB خور یک ابزار  دستگاه بسیار سودمند است که آن را می توان در هر جایی به کار برد. برق این کولر آبی کوچک از طریق کابل USB تامین می گردد. در نتیجه تنها نیاز است که شما این کولر را به یک درگاه USB متصل کنید. چه در ماشین و با اتصال کولر به پورت USB پخش خودرو یا شارژر فندکی ماشین، چه در محل کار و خانه با اتصال کولر به پورت یو اس بی لپ تاپ یا کیس کامپیوتر یا شارژر گوشی موبایل و تبلت خود.

قیمت : 75000 تومان

معرفی ميني كولر روميزي USB

مینی کولر یو اس بی خور آبی، توانایی خنک کردن با بهره گیری از محفظه ویژه ی آب را دارد. کالایی بی مانند و سودمند برای کارکردن شما در روزهای گرم تابستانی است. که قابل جابه جایی یا پرتابل می باشد و می توانید آن را در هر جایی به کار ببرید. دارای وزن کم ، سبک و قابل حمل بوده که شما در هر جایی با به کار گرفتن از برق ، باطری ، یا حتی شارژر پاور بانک ، می توانید آن را روشن کرده و از آن بهره ببرید. حتی می‌توان برق مورد نیاز آن را با یک آداپتور 5 ولت 1 آمپر هم تامین کرد.

دارای برون داد ( یا خروجی) باد شگفت آور که این مدل موجود در فروشگاه بهترکالا ، از گونه ی دو دریچه ای است و در نتیجه دریچه های خروج باد آن ، به گونه ی جداگانه ، قابل تنظیم زاویه بوده و می توان جهت باد هر یک از درچه ها را به گونه ی جداگانه تغییر داد .  توانایی کارکرد با برق کامپیوتر با پورت یو اس بی ، شارژر یو اس بی انواع گوشی موبایل، یا بهره گیری از 3 عدد باطری قلمی را دارد و کم مصرف است . برتری، در سنجش با پنکه های یو اس بی این است که ، دارای محفظه قرار دادن یخ یا ریختن آب در زیر آن تعبیه شده است که می تواند ، باد خروجی از کولر سرد تر و دلپذیر تر از پنکه های یو اس بی باشد .

قیمت : 75000 تومان

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن