مانتوپوشاک زنانهپوشاک و لباس

انتخاب بهترین و جدیدترین مدل مانتو

شرایط انتخاب بهترین و جدیدترین مدل مانتو چیست؟

مانتو را می توان مهم‌ترین پوشش در میان زنان و خانم‌های ایرانی دانست. اهمیت مانتو باعث می‌شود که افزون بر این‌که به اندازه و ترکیب اندامی این پوشاک زنانه با دقت نگریسته شود، طراحی و نو بودن طراحی آن یا اصطلاحا جدیدترین مدل مانتو سال، دارای اهمیت است. پس انتخاب بهترین و جدیدترین مدل مانتو یک دغدغه است. خود واژه ی مانتو از یک واژه‌ی فرانسوی manteau برگرفته شده است که همان روپوشی است که روی لباس های دیگر زنانه پوشیده می شود.

نکاتی درباره خرید مانتو مناسب؟

مانتویی که تک رنگ باشد یا دارای خطوط عمودی باشد و رنگ چیره یا غالب داشته باشد، مانتویی است که باعث می شود قد کسی که آن را می پوشد بلندتر نشان داده شود. در صورتی که شلوار دارای رنگ دیگری باشد باعث می شود که تناسبی به وجود آید و قد شخص کمی و بسیار کم کوتاه تر به نظر برسد.

مانتو برای خانم هایی با قد کوتاه

انتخاب بهترین و جدیدترین مدل مانتو برای زنان ایرانی دارای اهمیت است پس: کوشش کنید که مانتو های گشاد نپوشید. مانتوهایی را به کار ببرید که قالب تن می شوند. مانتوهایی بپوشید که دارای خطوط یا نقش های عمودی باشد. مانتو بزرگ تر از سایز خود برنگزینید. مانتوهای چروک هم می تواند شما را کوتاه تر نشان دهد.

برای خانم هایی که دارای سینه های کوچک هستند برگزیدن مانتوهایی که در بالاتنیه ی خود دارای تزئینات و نقش و نگار بیش تری است مناسب تر است. انتخاب مانتو هایی که دارای گل یا افزوده های دارای حجم هستند گزینه ی بسیار مناسب تری است.

مانتو برای بانوان چاق و با شکم بزرگ

کوشش کنید به هیچ عنوان مانتویی چسبان و قالب تن نپوشید. بکوشید مانتویی بزرگ تر باشد و اندازه ی تن شما باشد. به سایز و اندازه ی مانتو توجه شدید داشته باشید. بکوشید تا جای ممکن مانتویی به کار ببرید و خرید کنید که دارای خطوط یا نقش افقی نباشد و خط و نقش عمودی داشته باشد. راه راه های عمودی بسیار مناسب هستند. مانتوهای کبریتی هم از این دسته هستند.

بانوانی که دارای شکم هستند و تناسب اندام خوبی ندارد بهتر است از مانتوهایی که دارای کمربند است بهره نبرند. مانتوها جلوباز و جلوبسته هستند. برخی از مانتوها هر دو حالت را دارند. در نتیجه دست کم مانتویی خرید کنید که هر دو حالت را داشته باشد. (البته ورزش فراموش نشود!)

خانم هایی که دارای سینه های بزرگ هستند از مانتوهایی بهره ببرند که دارای بالا تنه ی گشاد است. مانتوهایی که بالاتنه ی تنگ دارند برای شما مشکل ساز خواهند بود.

رنگ و فصل مانتو مناسب چیست

رنگ مانتو را نمی توان چهارچوبی برای آن ایجاد کرد ولی شاید بتوان گفت که کسانی که دارای پوست تیره و سبزه هستند بد نیست که از رنگ های وارونه ی پوست خود یعنی رنگ های روشن تر  مانند صورتی و توسی و خاکی بهره ببرند. مانتوهای سبز و قهوه ای روشن و توسی و صورتی و غیره هم می تواند برای کسانی که پوست روشن دارند به کار برود. البته باز باید تاکید کرد که هیچ چیزی به نام بهترین رنگ مانتو نداریم. رنگ مانتو بیش تر شخصی است و به هیچ عنوان نمی توان چهارچوبی برای این لباس و پوشش زنانه در نظر گرفت.

توجه داشته باشید مانتو ها به دسته های گوناگون فصلی بخش بندی می شود. مانتو زمستانه، مانتو تابستانه، مانتو پاییزه، مانتو بهاره. البته برخی از این ها را می توان در فصل های دیگر هم پوشید. برای نمونه مانتو زمستانه را می توان در آغاز بهار و مانتو تابستانه را در پایان بهار می توان پوشید.

رنگ سال 2016 و مد سال 95 چیست؟

انتخاب بهترین و جدیدترین مدل مانتو برای خانم های ایرانی دارای اهمیت است. این روزها خرید اینترنتی نیز یک گزینه ی مناسب به دلیل اهمیت پیدا کردن وقت است. از دسته مانتوهای مطرح برای سال 2016 و 1395 می توان به مانتوهای زیر اشاره کرد که می توانید در فروشگاه اینترنتی بهترکالا آن را به سادگی سفارش داده و در خانه تحویل گرفته و پرداخت کنید. شاید انتخاب مانتو مناسب و بهترین مانتو از میان گزینه های زیر قابل انجام باشد:

انتخاب بهترین و جدیدترین مدل مانتو
انتخاب بهترین و جدیدترین مدل مانتو

قیمت پاتریسا : 65000 تومان

مانتو پانچ زمستانه و بهاره زنانه

قیمت پانچ : 77000 تومان

انتخاب مانتو مناسب و جدیدترین مدل مانتو
انتخاب مانتو مناسب و جدیدترین مدل مانتو

قیمت آرتمیس : 68000 تومان

قیمت پانیذ: 49800 تومان

قیمت سرمه: 49000 تومان

قیمت ارغوان: 69000 تومان

قیمت ترمه : 74000 تومان

قیمت آیسان: 55000 تومان

قیمت گیلدا: 37000 تومان

برچسب ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن