برد فلش خور ماشیندانگل بلوتوثموبایل

دانگل بلوتوث اسپیکر و ضبط ماشین به AUX

در این جستار ( مطلب ) به معرفی دستگاه گیرنده بلوتوث یا دانگل بلوتوث گیرنده صدا پرداخته و شیوه‌ی تهیه و خرید دانگل بلوتوث از طریق اینترنتی و فروشگاه‌های دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنایع ، معرفی می‌گردد.

دانگل گیرنده بلوتوث چیست؟

به زبان ساده دانگل بلوتوث bluetooth dongle یک دستگاه الکترونیکی است که توانایی تبدیل کردن داده‌های صوتی و شنیداری که از طریق bluetooth دستگاه‌هایی مانند گوشی تلفن همراه ، تبلت ، لپ‌تاپ و رایانه و کامپیوتر خانگی ، آیفون و… پخش می‌شود را به AUX دارد. یعنی شما می‌توانید موسیقی و آهنگ و صدا را به صورت بیسیم و یا ویرلس و با بهره‌گیری از فناوری بلوتوث روی انواع دستگاه‌هایی که دارای ورودی مادگی AUX یا همان فیش هدفون هستند پخش کنید. دستگاه‌هایی مانند انواع پخش ماشین ، ضبط خانگی ، اسپیکر ، سینمای خانگی ، آمپلی‌فایر و غیره.

به سخن دیگر: دانگل بلوتوث داده‌های صوتی و آنگ و موسیقی را از طریق بلوتوث دریافت کرده و تبدیل به AUX و روی پخش‌کننده پخش می‌کند.

نام‌های دیگری که شاید این دستگاه را با آن بشناسید:

دانگل بلوتوث صدا
تبدیل بلوتوث به aux
فرستنده بلوتوث صدا
خرید bluetooth aux
انتقال صدا از طریق بلوتوث
خرید بلوتوث ماشین
دستگاه بلوتوث ماشین
دانگل دریافت کننده موسیقی از طریق بلوتوث
گیرنده صوتی بلوتوث

پخش صدا با دانگل بلوتوث اسپیکر و ضبط ماشین

دانگل بلوتوث برای ضبط ماشین

اگر پخش خودرو شما فاقد توانایی و فناوری پخش موسیقی و آهنگ و صدا از طریق بلوتوث است به سادگی می‌توانید از دانگل بلوتوث اسپیکر و ضبط ماشین بهره ببرید. توجه کنید که پخش شما باید دارای ورودی هدفونی یا AUX باشد.
توجه: اگر پخش ماشین شما ورودی USB فلش هم ندارد باید از برد فلش خور پنل ماشینی استفاده کنید. انواع بردهای فلش خور در فروشگاه چیستاالکترونیک موجود است که به صورت اینترنتی و تحویل درب خانه با پست می‌توانید سفارش دهید. برد فلش خور بلوتوث دار علاوه بر اینکه پخش شما را به فناوری پخش صدا و موسیقی با بلوتوث مجهز می‌کند توانایی پخش فایل های صوتی را USB فلش مموری و کارت حافظه را نیز می‌دهد.

کلیک کنید: فروش انواع برد فلش خور پخش ماشین

کلیک کنید: چگونگی فلش خور کردن ضبط ؟

سینمای خانگی و اسپیکر خود را بلوتوث‌دار کنید

با بهره‌جستن از دانگل گیرنده تبدیل بلوتوث به AUX قادر خواهید بود که اسپیکر و بلندگوهای قوی سینمای خانگی خود را بلوتوث‌دار کنید. با خرید دانگل بلوتوث و بهره گیری از آن در صورتی که سینمای خانگی یا اسپیکر شما دارای ورودی هدفون AUX باشد می‌توانید به صورت بیسیم و bluetooth موسیقی و صدا را با بهترین کیفیت روی دستگاه خود داشته باشید.

خواندن این مطلب را نیز به شما پیشنهاد می‌کنیم:چگونه ضبط یا سینمای خانگی را بلوتوث دار کنیم؟

خرید دانگل بلوتوث اسپیکر و ضبط ماشین

ما پیشنهاد می‌کنیم خرید خود را از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر و تخصصی انجام دهید. فروشگاه‌های دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنایع و معادن . هم‌اکنون خرید از فروشگاه اینترنتی تخصصی چیستاالکترونیک دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنایع به صورت آنلاین یا واریز کارت به کارت و ارسال پستی به سراسر ایران امکان‌پذیر است.

دانگل بلوتوث ضبط اسپیکر ماشین تبدیل AUX
دانگل بلوتوث ضبط اسپیکر ماشین تبدیل AUX

خرید اینترنتی دانگل گیرنده بلوتوث

اگر با خرید اینترنتی و نام‌نویسی در سایت فروشگاهی آشنایی دارید می‌توانید به صورت مستقیم از نشانی‌های اینترنتی زیر نسبت به مطالعه ویژگی‌های هر دستگاه و سپس خرید آنلاین اقدام نمایید:

دانگل گیرنده بلوتوث صدا موسیقی استریو
اتصال و پخش بیسیم صدا AUX با بلوتوث
دانگل بلوتوث ماشین مکالمه و موسیقی
دانگل تبدیل موسیقی بلوتوث به AUX 

خرید و سفارش تلفنی و واریز کارت به کارت

در صورتی که با خرید اینترنتی و مراحل کم و بیش پیچیده‌ی آن مشکل دارید می‌توانید به سادگی با تماس تلفنی با هم‌کاران بخش پشتیبانی فروشگاه فیزیکی چیستا الکترونیک شعبه یکم از یکی از راه‌های زیر در تماس باشید و نسبت به سفارش تلفنی و واریز کارت به کارت اقدام نمایید تا کالا به وسیله‌ی پست پیشتاز یا پست سفارشی به درب خانه‌ی شما ارسال گردد.

راه‌های ارتباطی با بخش پشتیبانی

نشانی وبسایت فروشگاه رسمی چیستا الکترونیک: https://echista.ir
نشانی رایانامه ( ایمیل ) رسمی فروشگاه: info {@} echista {dot} ir
ارتباط با تلگرام فروشگاه: 09216012489    —   @Remhh @echistair
شماره تماس ثابت پشتیبانی فروشگاه: 07132361178  –  07132289617

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن