آرایشی بهداشتی

دستگاه بخور صورت برقی خانگی

فروش دستگاه بخور صورت برقی خانگی

مزایای بهره‌گیری از بخار آب تولید شده با دستگاه بخور صورت برقی خانگی برای شاداب کردن پوست صورت و البته در زمان سرماخوردگی در فصل پاییز و زمستان بر همگان روشن است.

دستگاه بخور صورتقیمت : 39,0

 دستگاه بخور صورت پرفکت سونا با ایجاد این بخار می تواند منافذ پوست را باز کرده و سلول‌های مرده‌ی آن را پاک‌سازی کند. با بهره‌گیری از دستگاه بخور صورت برقی خانگی امکان پاک‌سازی و زدایش آلودگی‌ها به صورت ژرف برای شما ایجاد می‌گردد. همچنین این دستگاه می‌تواند جهت از میان بردن جوش‌های سرسیاه و آکنه سودمند باشد. دستگاه بخور صورت خانگی perfect sauna جهت شادابی و زیبایی و پاک سازی و لایه برداری پوست صورت.

درمان سرماخوردگی با دستگاه بخور خانگی

دستگاه بخور صورت را همچنین می توان برای درمان سرماخوردگی به کار برد. در صورت ریختن قطره های ویژه ی بخور در آب دستگاه به سادگی می توانید به باز شدن مخاط بینی خود کمک کنید و به درمان سرماخوردگی بپردازید. این کار را همگی پزشکان پیشنهاد کرده و آن را کاری بسیار سودمند می دانند. هرچند کارایی اصلی دستگاه بخور این نیست ولی در کنار کارایی آرایشی بهداشتی آن به خوبی یک بخور ویژه ی درمان سرماخوردگی در خانه خواهید داشت.

فواید بخار دادن صورت با دستگاه بخور خانگی

• رخنه گاه ها و روزنه های پوست را باز می کند
• سلول های پوستی مرده که روزانه روی پوست می نشینند را از میان می برد
• توانایی پاک کردن سراسری و ژرف پوست را ایجاد می کند
• برای از میان بردن جوش های سر سیاه و همچنین آکنه یا جوش غرور جوانی سودمند است

دستگاه بخور صورت برقی خانگی پرفکت به ویژه برای روزهای سرد سال و پاییز و زمستان یک مورد پُرکاربرد است. در صورتی که دچار سرماخوردگی شده باشید بخور آب از اصلی ترین درمان ها برای سرماخوردگی است. در نتیجه از این دستگاه می توانید به صورت همزمان جهت درمان و التیام سرماخوردگی نیز بهره ببرید.

این دستگاه یکی از مهم ترین دستگاه ها برای سالن‌های آرایشگاه و استفاده در خانه است. پس از 10 دقیقه بخور دادن صورت خود را بشویید و با کرمی مرطوب کننده پوست خود را چرب کنید. شما می توانید پس از بخور دادن با بهره گیری از دستمال و نوک انگشت خود جوش های سر سیاه و سفید را بیرون آورده و سپس از مخلوط خیار و لیمو ترش روی پوست خود برای نرم شدن و بسته شدن منافذ پاک شده ی پوس بهره ببرید. بخور صورت پرفکت مناسب مردان و زنان.

خرید دستگاه بخور صورت پرفکت

سایت فروشنده دارای ای‌نماد (نماد اعتمادالکترونیکی) از وزارت صنایع و معادن است (peot}com)

شیوه خرید پستی و تحول در خانه: برای خرید پس از کلیک روی دکمه ی زیر و پر کردن فرم سفارش، در آغاز کالای سفارشی را در خانه یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

سایت فروشنده سامانه ی همکاری در فروش دارای ای‌نماد (نماد اعتمادالکترونیکی) از وزارت صنایع و معادن است (pe}com)

قیمت : 39

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن