ابزار جانبی موبایلموبایل

ردیاب ضد سرقت بلوتوثی کیف موبایل و کودکان

خرید اینترنتی دستگاه هوشمند ردیاب ضد سرقت بلوتوثی

با این دستگاه ردیاب ضد سرقت بلوتوثی که جدیدترین و تازه‌ترین ایده‌ی فناوری است می‌توانید جهت جلوگیری از دزدی و گم شدن کیف پول ، گوشی موبایل ، کودکان و غیره استفاده کنید – خرید ردیاب بلوتوثی – ردیابی از فراموش کردن و گم کردن کیف پول و گوشی موبایل و حتی وسایل شخصی، و ابزارهای کودکان شما با این ابزار سودمند امکان پذیر است. با این دستگاه می توانید آخرین موقعیت دستگاه را بر روی نقشه‌ی گوگل ثبت کنید – این دستگاه با با بهره گیری از اینترنت موبایل و سیم کارت کار می‌کند – ردیابی وسایل و یا کیف گمشده شما برای همیشه – نمایش واپسین جای پارک خودرو بر روی نقشه گوگل – مناسب برای به کارگیری بر روی همگی گوشی های اندروید و اپل

خرید آسان و تحویل درب منزل : 1- کلیک روی دکمه خرید 2- پر کردن فرم اطلاعات 3- تحویل کالا درب منزل و پرداخت پول (خرید اینترنتی و تحویل پستی در منزل )

قیمت : 29000 تومان

درباره کارایی دستگاه ردیاب بلوتوثی

امروزه یکی از دردسرهای همیشگی مردم جامعه گم کردن و فراموش کردن گوشی موبایل ، کیف پول و دیگر ابزار و وسایل شخصی است. اگر شما هم از دسته کسانی هستید که همیشه وسایل خود را جا می گذارید و فراموش می کنید این دستگاه ردیاب بلوتوثی بهترین گزینه برای خرید شما است. فناوری یا همان تکنولوژی روز به یاری این دشواری و دغدغه آمده است. ردیاب هوشمند بلوتوثی ، به سادگی می توانید وسایل خود را پس از گم شدن! پیدا کنید.
حتی بهره گیری از این دستگاه می توانید از گم شدن کودکان و یا افراد سالمند و پیر دچار آلزایمر و زوال عقل هم جلوگیری کنید و همچنین از آخرین جای پارک خودرو خود آگاه شوید.

قیمت : 29000 تومان

شیوه‌ی کار ردیاب بلوتوثی گوشی موبایل و کیف و سالمندان

تنها بسنده است دستگاه ردیاب را درون ماشین ، کیف پول و یا درون جیب کودک خردسال و پدر یا مادر سالمند خود بگذارید. هم اکنون با به کارگیری نرم افزار هوشمندی که بر روی گوشی موبایل خود نصب کرده اید ، در هر هنگامی ، واپسین جایگاه وسیله و یا کودک خود را بر روی نقشه گوگل خواهید دید.
شیوه ی کار این دستگاه به این گونه است که از راه بلوتوث به موبایل وصل شده و واپسین محلی که در آنجا جای دارد را با اینترنت گوشی موبایل ، در نقشه ی گوگل سیو خواهد کرد و با این روش می توانید از آخرین جایی که لوازم گمشده یا دزدیده و سرقت شده خود آگاه شوید! نرم افزار در پیوند با این دستگاه بر روی همگی گوشی های موبایل اندروید و اپل توانایی نصب دارد.

قیمت : 29000 تومان

فایل راهنما و آموزشی ردیاب گوشی

فروشگاه بهتر کالا برای شما یک فایل فراگیر راهنمای فارسی به کارگیری این دستگاه ردیاب ضد سرقت بلوتوثی را آماده کرده است که می توانید از این لینک آن را دریافت کنید. در این فایل آموزشی لینک دانلود نرم افزار مورد نیاز دستگاه ردیاب بلوتوثی هوشمند نیز جای داده شده است. ( دانلود فایل – کلیک کنید )

ردیاب ضد سرقت و دزدی

ردیاب هوشمند، به صورتی طراحی شده است که اگر ابزار گم شده یا دزدیده شده ی شما به فاصله ی معینی از شما دورتر شود ( این فاصله را خود شما در نرم افزار تنظیم خواهید کرد )، با صدای هشدار یا آلارم خود به شما آگاهی می دهد و این امر از سرقت کیف و گوشی موبایل و وسایل شما جلوگیری می کند. همچنین هشدار ( آلارم ) همزمان با دستگاه ردیاب از راه موبایل شما نیز به صدا در می آید.

قیمت : 29000 تومان

ردیاپ جای پارک خودرو

آیا برای شما پیش امده که فراموش کرده اید که اتومبیل خود را در کدام کوچه و یا خیابان پارک کرده اید؟ آیا در زمان هایی پس از خرید جای اتومبیل را در پارکینگ های مراکز خرید نمی یابید؟ با بهره گیری از ردیاب ضد سرقت بلوتوثی ، واپسین موقعیت ماشین خود را بر روی نقشه ی گوگل خواهید دید و بی دلهره و سختی آن را پیدا کنید.

مراقبت از کودکان و گم شدن فرزند

شما خریدار گرامی از این پس ، با خیالی آسوده کودک خود را به بوستان و پارک و محل بازی و مراکز خرید ببرید، و تنها ردیاب را در جیب فرزند خود بگذارید به گونه ای که از او جدا نشود ، اگر کودک شما در شلوغی و هیاهو از شما دور شد و یا گم شد ، با هشدار به به هنگام از گم شدن او جلوگیری خواهید کرد.

قیمت : 29000 تومان

لینک دانلود راهنمای فارسی استفاده از دستگاه ردیاب (همراه با لینک دانلود نرم افزار مربوطه)

مشخصات فنی ردیاب هوشمند بلوتوث

– سازگاری همگ یبا گوشی های اندرویدی و آیفون IOS
– همره با نرم افزار هوشمند با امکانات گوناگون
– ثبت آخرین موقعیت دستگاه بر روی نقشه گوگل تنها با بهره گیری از اینترنتی سیم کارت گوشی موبایل
– هشدار به گونه ی صدای آلارم در پی دور شدن دستگاه از شما (صدای هشدار هم از دستگاه و هم موبایل بیرون می آید)
– تونایی بهره گیری به عنوان ریموت شاتر بلوتوث (برای عکاسی از راه دور)
– طراحی شکیل و زیبا و جنس عالی
– ابعاد دستگاه ردیاب : 15 * 9 * 1.5 سانتی متر

قیمت : 29000 تومان

سایت فروشنده دارای ای‌نماد (نماد اعتمادالکترونیکی) از وزارت صنایع و معادن است

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن