پوشاک زنانهپوشاک و لباس

شکم بند لاغری جدید زنانه میس بلت

خرید شکم بند لاغری جدید زنانه میس بلت

شکم بند لاغری جدید زنانه میس بلت یک گن لاغره کننده ی فوری اصل ویژه زیر لباس پیش از مهمانی ها و مجالس

به گونه ی دو لایه برای افزایش فشار روی شکم و پهلو، فرم دهى و جمع کردن پهلوها، شکم و پهلو زنان، جدیدترین و کارآمدترین و سریع ترین روش کم کردن سایز شکم و کمر.

شکم بند لاغری جدید زنانه میس بلت
شکم بند لاغری جدید زنانه میس بلت

قیمت : 39000 تومان

سایزبندی گن لاغری میس بلت

شکم بند لاغری جدید زنانه میس بلت در سایز های S,M,L,XL ارائه شده است.
خواهشمندیم هنگام پر کردن فرم سفارش اینترنتی سایز خود را برگزینید. همچنین به صورت هم زمان می توانید از کالای دیگر لاغری یعنی شلوار لاغرکننده هات شیپر استفاده کنید.

کارایی شکم بند لاغری جدید زنانه میس بلت

شکم بند لاغری میس بلت یک کالا جدید و یگانه است که در زودترین زمان ممکن شکم، کمر و پهلوی شما را جمع کرده و به فرم و حالت دلخواه شما در می آورد. اگر برای رفتن به مهمانی یا مجالس به دلیل داشتن شکم یا پهلو در ناحیه ی کمر خود قادر به پوشیدن لباس مورد علاقه اتان نیستید، می توانید با شکم بند لاغری میس بلت به سادگی و با سرعت زیاد هر لباسی که دوست دارید بر تن کنید.
فیگور و اندام ایده آل و دل خواه شما تنه در 2 گام، در مرحله نخست شکم بند لاغری جدید زنانه میس بلت را محکم و استوار ببندید و در گام دوم دور کمر را به سادگی باریک کنید. راز این کالا بهره گیری از فنآوری دابل کمپرس (فشار دوتایی) در آن است، شکم و کمر با شتاب به شکل ساعت شنی فرم می گیرند. و پس از آن به سادگی می توانید در مهمانی ها و مجالس شرکت کنید.

گن لاغری زنانه میس بلیت
گن لاغری زنانه میس بلیت

قیمت : 39000 تومان

گن لاغری میس بلت اصل و ارجینال است و امروز هر کس می داند که امتحان خود را پس داده و  کسانی که از آن بهره برده اند می دانند بسیار عالی عمل می کند . تنها در چند ثانیه کمر و شکم شما را باریک می کند. به زبان ساده: مهم نیست در درازای روز چه کاری انجام می دین چون اون کار رو با شکم بند لاغری میس بلت هم می تونید انجام بدید بدون هیچ سختی و مشکلی.
کالاهای مشابه دیگر بخش های میانی بدن و اندام تان را فشرده می کنند ولی قابلیت تنظیم  را ندارند. پس در نتیجه شما احساس فشردگی در بخش میانی بدن می کنید و به هیچ عنوان احساس راحتی نخواهید کرد ولی اندازه میس بلت بی درنگ به سایز دل خواهتون تنظیم می شه و می تونید گن میس بلت رو تنگ تر یا شل تر ببندید. هم چنین می تونید شکم بند لاغری میس بلت رو روی لباس یا زیر لباساتون بپوشید و باهاش راه برید. در هر جایی که فکرش رو بکنید، در منزل یا محل کار یا باشگاه.

شکم بند لاغری جدید زنانه میس بلت رو بپوشید تا بی درنگ پس از زایمان شکم خودتون رو پنهان کنید با گن لاغری میس بلت احساس راحتی و خوش اندام بودن را یک باره باهم داشته باشید. این گن لاغرکننده رو می توانید در مهمونی ها یا مجالس گوناگون زیر لباس های زنانه خود بپوشید و کاهش درجا و بی درنگ ۱ تا ۳ سایز را پس از پوشیدن تجربه کنید.
گن لاغری میس بلت کالایی جدید و پرفروش روز در اروپا است. شما با خرید شکم بند لاغری میس بلت می توانید افزایش اعتماد به نفس و شادابی و زیبایی اندام خود را در مجالس و میهمانی ها مشاهده کنید. شکم بند لاغری میس بلت جدیدترین و بهترین و سریع ترین شیوه ی کم کردن سایز شکم و کمر در کم ترین زمان ممکن است.

شکم بند لاغری جدید ارجینال میس بلت
شکم بند لاغری جدید ارجینال میس بلت

قیمت : 39000 تومان

خصوصیات شکم بند لاغری جدید زنانه میس بلت:

– تنها در عرض چند ثانیه شکم و پهلوی شما را به فرم دلخواه تان در می آورد
– گن لاغری جدید بدون هیچ عوارض جانبی
– می توانید به سادگی در زیر لباس های خود از آن بهره ببرید
– به گونه ی دو لایه برای افزایش فشار روی شکم
– جنسیت کش فنری کلفت با یک لایه توری
– داراى فنر پزشکی طبی درونی برای بالا رفتن ماندگاری و بهبود کارکرد فرم دهى
– فرم دهى و جمع کردن پهلوها ، شکم و کمر
– بهره گیری از فناوری دبل کمپرس براى فرم گرفتن به گونه ی ساعت شنى
– بدون فشار و ایجاد مزاحمت در زمان انجام کارهای روزانه یا ورزش

شکم بند لاغری جدید زنانه میس بلت
شکم بند لاغری جدید زنانه میس بلت

قیمت : 39000 تومان

شیوه ی خرید و تحویل در خانه:

فروش در بهترکالا به صورت تحویل درب منزل و پرداخت در محل است. یعنی برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا کالاهای خود را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید

بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن