برقی

چراغ فانوس LED ال ای دی دار شارژی

چراغ فانوس LED با شارژ USB

چراغ فانوس LED دارنده ی 3 عدد چراغ فوق کم مصرف LED با نور فراوان و شفاف بدون آسیب چشمی – توانایی شارژ شدن با کابل USB معمولی شارژرهای گوناگون از جمله شارژر گوشی موبایل و شارژر لپ تاپ – قابلیت خاموش شدن چراغ فانوسی ال ای دی به صورت طبیعی با فوت کردن !.

دارای یک دستگیره برای کم و زیاد کردن نور به سادگی هرچه تمام تر. قابل شارژر با هر دستگاهی که دارای USB است از جمله کامیپوتر و شارژر گوشی موبایل و …

چراغ ال ای دی LED فانوسی شارژی
چراغ ال ای دی LED فانوسی شارژی

قیمت : 26000 تومان

چراغ فانوسی چیست؟

در گذشته های دور مردم برای روشن کردن پیرامون و خانه و اتاق خود از فانوس های نفتی بهره می بردند. ولی با پیشرفت روزافزون فناوری فانوس های نفتی جای خود را به فانوس الکتریکی و یا برقی دادند که با نیروی برق کار می کند.

کالای شگفت آور امروز فروشگاه بهترکالا ، چراغ فانوس LED شارژی است که دارای باتری لیتیومی با توانایی شارژ شدن دوباره است و از راه درگاه مادگی USB شارژ می گردد. این چراغ LED فانوسی دارای لامپ ال ای دی 0.4 واتی بسیار کم مصرف است.
خصوصیت برجسته و بسیار جالب این چراغ ال ای دی فانوسی، خاموش شدن چراغ LED ها با فوت کردن انسان است ! یعنی شما برای خاموش کردن این چراغ شارژری فانوسی بسنده است به درون آن را فوت کنید تا LED های آن خاموش شوند !

قیمت : 26000 تومان

باتری شارژی و کم و زیاد شدن نور

چراغ فانوس LED شارژی دارای باطری لیتیومی بوده و به سادگی با کابل یو اس بی شارژر شارژ می شود. کم و زیاد شدن نور چراغ فانوس برقی در واقع همگی ویژگی های یک چراغ فانوسی واقعی را دارد. با خرید چراغ فانوسی LED دار حس زیبایی را تجربه خواهید کرد.
توانایی شارژ باطری برای جا به جایی ساده (بی سیم دست و پاگیر) فانوس با لامپ ال ای دی در تاریکی به داشتن احساس فانوس راستین یاری بیشتری کرده و فضا را کلاسیک و عاشقانه می کند.

قیمت : 26000 تومان

خصوصیت های چراغ فانوس LED شارژی:

نام کالا: فانوس ال ای دی شارژی 3light
جنسیت: از گونه ABS+آکریلیک
بلندای چراغ فانوس: 21 سانتی متر
شمار چراغ LED به‌کار رفته: 3 عدد
رنگ نور چراغ: زرد
منبع تغذیه برق: باتری با قابلیت شارژ لیتیوم 400 میلی آمپر ساعت
شارژر: شارژ چراغ با کابل شارژ USB
ورودی شارژر: دارای ورودی درگاه میکرو USB
ولتاژ ورودی: 5 ولت
شدت جریان ورودی: 500 میلی آمپر
دارای دکمه‌ی: روشن/خاموش ( کلید راکر )
روشن و خاموش شدن با دکمه و نیز به گونه ی خودکار با فوت کردن
دارای دستگیره برای کم و زیاد کردن نور تابشی
رنگ بندی بدنه : سبز ، آبی ، سرخ ، مسی
موارد بهره گیری در خانه ، مسافرت ، کمپینگها ، چادرها ، چراغ اظطراری و…

قیمت : 26000 تومان

شیوه ی خرید

برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و پر کردن فرم سفارش آنلاین ، در آغاز کالای خود را در خانه یا محل کار تحویل بگیرید، سپس هزینه ی کالا و هزینه پستی را به مامور پست بپردازید. برای دیدن فرم خرید اینترنتی، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 26000 تومان

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن