پوشاک زنانهپوشاک و لباسکیف

فروش کیف کج مارک لویی ویتون

خرید اینترنتی کیف کج مارک لویی ویتون

یک کیف زنانه و کیف مردانه با ظاهری کلاسیک ، ساده و سبک در 3 رنگ گوناگون با توجه به سلیقه های مختلف – خرید کیف چرم کیف کج مارک لویی ویتونفروش پستی کیف کج مارک لویی ویتون -جدیدترین مدل کیف 95

این کیف در سه رنگ متفاوت یعنی مشکی، قهوه ای و عسلی بسته به باور و پسند شما در فروشگاه بهترکالا عرضه می گردد و با خیالی آسوده هم‌چون همیشه می توانید خرید اینترنتی را انجام دهید. همچنین شما می‌توانید اقدام به خرید کیف چرمی کار Massimo Dutti در فروشگاه بهترکالا کنید.

دارای طراحی جدید و مدل سال 2016 و بسیار شیک – کیف قابل استفاده برای خانم ها و آقایان – کیف مردانه – کیف زنانه

خرید آسان و تحویل درب منزل : 1- کلیک روی دکمه خرید 2- پر کردن فرم اطلاعات 3- تحویل کالا درب منزل و پرداخت پول

قیمت : 29000 تومان

درباره‌ی کیف LouisVuitton

این کیف در 3 رنگ مشکی، قهوه ای و عسلی ارائه شده است و شما می توانید هنگاه پر کردن فرم سفارش اینترنتی رنگ مورد نظر خود را برگزینید.

فروشگاه بهتر کالا هم اکنون تازه ترین و جدیدترین مدل کیف مردانه و زنانه را که مد سال 1395 است عرضه می دارد. هم اکنون کیف کج مارک لویی ویتون LouisVuitton رو به شما دوستان پیشنهاد می دهیم که دارای جنسی از چرم مصنوعی با کیفیت بالا بوده و زیبنده ی هر مرد و زن در محیط کار و مهمانی ها است، دوخت تمیز و ظاهر آراسته از دیگر ویژگی های این کیف است و تنوع رنگی بالای آن نیز یک برتری به شمار می آید. کیف‌های کج به تازگی هوادار فراوانی پیدا کرده و به زبان دیگر مد شده ، به زبان ساده دیگه نیازی نیست با دست نگه داشته شوند و شما می توانید هم زمان با به دوش داشتن کیف ، هر دو دست خود را درون جیب کاپشن ، پالتو ، شلوار و … جای دهید .

قیمت : 29000 تومان

دیگر برتری کیف کج مارک لویی ویتون  ، جیب پشتی این کیف است که در واقع حالت جیب مخفی پنهان رو داره که درب اون چسبی بوده و فضای خوبی برای این جیب مخفی کیف در نظر گرفته شده ، جیب های کوچک تر کیف همگی زیپ دار هستند و در اصلی کیف مگنتی یا همان آهنربایی در نظر گرفته شده اند. هم اکنون این کیف در 3 رنگ مشکی، قهوه ای و عسلی در فروشگاه ما موجود است که هنگام ثبت سفارش اینترنتی امکان این رو دارید که رنگ مورد علاقه ی خودتون رو انتخاب کنید.

ویژگی های کیف کج مارک لویی ویتون

– جنس کالا: ساخته شده از چرم مصنوعی
– مارک و برند: دارای مارک با لوگو Louis Vuitton
– طراحی تازه : کیف مردانه / کیف زنانه
– کیفیت بالا چرم مصنوعی
– دارای دوخت تمیز و ظریف
– دارای جیب مخفی بزرگ چسبی
– درب مگنت دار – در آهنربایی
– بند دوشی قابل تنظیم
– عرضه شده در 3 رنگ مشکی، قهوه ای و عسلی
– جادار و کاربردی برای محیط های گوناگون – کیف کار – کیف مهمانی
– تصاویر منتشر شده، عکس راستین و حقیقی از کالا هستند و عکس اینترنتی نیستند.

قیمت : 29000 تومان

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن