معرفی مشاغل برترکارتن سازی

فروش کارتن پستی سایز 3

عرضه و فروش مستقیم بدون واسطه کارتن پستی کد 3 ( و دیگر کدها از 1 تا 11 ) با کم‌ترین قیمت ممکن در سراسر ایران، ارسال پُرشتاب به سراسر ایران با پست سفارشی، باربری، تیپاکس و… بهترین قیمت و کیفیت. کارتن مقوایی 3 لایه سایز 3 با ابعاد 245 میلی متر * 175 میلی متر * 125 میلی متر – جعبه پستی ویژه تجارت الکترونیک، فروشگاه‌های اینترنتی و دفاتر پیشخوان دولت و دفاتر پستی، فروش عمده و جزیی کارتن پستی سایز 3 با کد 3 استاندارد.

شماره تماس جهت سفارش و خرید: در صورت نیاز به خرید کارتن پستی با همکاران و کارشناسان فروش ما می توانید تماس بگیرید.

جهت ارتباط به پیام رسان های این شماره پیام خود را ارسال کنید: واتساپ و تلگرام: 09217989533

جهت دریافت قیمت های به روز، اعلام موجودی ها و .. به کانال تلگرامی فروشگاه بپیوندید: https://t.me/postcarton

کارتن پستی سایز 3

خرید کارتن پستی کد 3

لطفا توجه داشته باشید برای استعلام قیمت به روز کارتن پستی می‌توانید با کارشناسان فروش ما در بخش توضیع و پخش کالا در ارتباط باشید. شماره تماس پشتیبانی فروشگاه جهت ارتباط ساده تر و مستقیم:

جهت ارتباط به پیام رسان های این شماره پیام خود را ارسال کنید: واتساپ و تلگرام: 09217989533

جهت دریافت قیمت های به روز، اعلام موجودی ها و .. به کانال تلگرامی فروشگاه بپیوندید: https://t.me/postcarton

مشخصات و ابعاد کارتن پستی سایز 3

کارتن های پستی یا جعبه های اداره ی پست باید طبق استاندارد اداره ی پست ساخته شده باشند. یعنی از نظر ابعاد و اندازه و برچسب ها و رنگ و طراحی لوگو باید دقیقا موارد مورد نیاز داراه ی پست را به صورت استاندارد رعایت کرده باشند و مورد تایید POST باشند.

کارتن پستی سایز 3 با کد استاندارد به ابعاد 24.5 سانتی متر * 17.5 سانتی متر * 12.5 سانتی متر عرضه می شود. تولید جعبه پستی مقوایی از سایز 1 ، سایز 2 و سایز 3 به صورت سه لایه انجام می شود. هرچند می توان سفارش تولید متفاوتی با ضخامت های گوناگون را نیز انجام داد.

رنگ ها باید طبق استاندارد باشند. یعنی زمینه ی کارتن بسته بندی کد 3 باید سفید رنگ بوده و لوگو اداره ی پست و پست پیشتاز و پست سفارشی روی آن درج شده باشد. رنگ های مربوط به طراحی نیز می تواند قرمز یا نارنجی و زرد و در ترکیب با آبی باشد.
کارتن های عرضه شده دارای همگی این استانداردها بوده و مورد تایید اداره ی پست جمهوری اسلامی ایران هستند.

قیمت کارتن بسته بندی پستی کد 3

قیمت کارتن پستی سایز 3 هم اکنون و به تاریخ امروز به صورت عمده برای هر عدد برای عرضه به سراسر کشور دفاتر پستی ، دفاتر پیشخوان دولت ، فروشگاه های اینترنتی و تجارت الکترونیک قیمت عمده 565 تومان در نظر گرفته شده است. البته باید توجه داشته باشید که در هنگام سفارش حتما باید قیمت به روز را از کارشناسان فروش ماه دریافت کنید. قیمت برای فروش جزیی بسته های 60 تایی تا 120 عدد 630 تومان است. پایین ترین قیمت در سراسر ایران.

کارتن پستی شیراز
کارتن پستی شیراز

فروش کارتن پستی در شیراز و استان فارس

فروش علاوه بر سراسر ایران، در شهرهای شیراز و استان فارس به صورت پرشتاب انجام می گردد. جهت خرید و سفارش می توانید با شماره تلفن های درج شده در این پست و کارشناسان فروش ما در تماس باشید. همچنین قیمت کارتن پستی در همین وبسایت را مطالعه کنید. همکاری گروه بزرگ فروشگاه داران اینترنتی.

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن