آشپزخانهفروش لوازم خانگی

دستگاه تصویه آب خانگی 3 فیلتر

امروزه با توجه به افزایش آلودگی های آب شهری و البته مقدار زیادی از مواد معدنی نا سودمند که به اصلاح آن را گچ آب می نامند، لزوم داشتن یک دستگاه تصویه آب خانگی برای هر خانه ای آشکار است. افزون بر این‌که می دانیم کشور ایران یک کشور خشک و نیمه خشک است و باید در مصرف آب صرفه جویی کنیم بهتر است که دست کم برای آب خوردن از آب تصویه شده بهره ببریم تا در آینده با کلیه های سنگ ساز و مشکلات دیگر روبرو نشویم. از بهترین دستگاه های تصویه آب خانگی موجود.

خرید آسان اینترنتی و تحویل درب منزل : 1- کلیک روی دکمه خرید 2- پر کردن فرم اطلاعات 3- تحویل کالا درب منزل و پرداخت پول (خرید اینترنتی و تحویل پستی در منزل )

خواندن این مقاله را توصیه می کنیم: دور ریز فاضلاب دستگاه تصفیه آب خانگی قاتل آب شیرین

دستگاه تصویه آب خانگی
دستگاه تصویه آب خانگی

قیمت : 35,000 تومان

فروش دستگاه تصویه آب خانگی فیلتر دار

اين کالا تنها کالایی است كه در جهان قادر به زدودن و از میان بردن مواد زیان رسان بدون تاثير بد در مواد معدني سودمند آب را دارد. اين سامانه یا سیستم تركيبي از فيلتر آب كربني ، داد و ستد يوني ( غير رزيني ) ، فيلتر آب ATS  و  فيلتر ساب ميكرون است و هر سه فیلتر درون آن جای دارد. اين دستگاه در كمتر از چند دقيقه روی شیر آب شهری مورد نظر شما نصب و آماده بهره برداری مي گردد.

همچنين از نام دارترین سازمان های بهداشتي جهان مانند بنياد ملي بهداشت آمريكا ( برپایه ی با استاندارد هاي 42 و 53 ) ، موسسه ی آزمايشگاه هاي مبنا و اداره ی بهداشت كاليفرنيای کشور آمریکا داراي گواهی در زمينه کاهش كدورت ، كلر آب ، سم سرب ، سموم و آفت كش هاي گياهي ، جانوری ، كيست ها  ،مواد آلي گریزان ، تركيبات آلي غیر طبیعی ، تري هالو متان ها ، مزه و بوي بد آب است. فيلتر هاي دستگاه تصویه آب خانگی مي توانند با نگه داری مواد معدني سودمند و مورد نیاز براي انجام هيدراسيون بهتر ایجاد كننده ی نياز هاي تندرستی  بهداشتی بدن شما باشد.
فيلتر ها مي توانند به ميزان 10000 ليتر آب را تسویه كنند . ( پیشنهاد مي شود پس از چیزی نزدیک به 6 ماه تا 1 سال برای به تعويض فيلتر ها دست به کار شوید.)

قیمت : 35,000 تومان

دستگاه تصویه آب چه چیزهایی را حذف می کند؟

دستگاه هاي تصفيه آب خانگي سر شیر عرضه شده در فروشگاه بهتر کالا با دارا بودن سه فیلتر جداگانه، براي زدودن و يا کاستن مواد زائد و ناسودمند آب آشاميدني به كار مي روند. اين مواد بیش تر عبارتند از :

مشکل سختي آب
موادی مانند كلر و تركيبات بيماريزاي كلر
مواد سمی فلزات سنگين
آلودگي هاي ميكربي آب آشامیدنی

چرا نیاز به تصویه آب خانگی است؟

این را باید دانست که آب تهران كه از سدهاي كرج، سد لار و سد لتيان سرچشمه مي گیرد، داراي كيفيت بالایی بوده ( از گذشته ) و از اين دیدگاه پُرآوازه است و نام آوری جهاني دارد. در ساله اي واپسین به دلیل کم بود آب و بحران خشکسالی در ایران، و کاهش آب پشت اين سدها، براي به دست آوردن آب مورد نياز جمعیت بزرگ شهر تهران چاه هاي ژرف و عمیق در سطح و پیرامون شهر حفر شده است و آب این چاه ها به شبكه ی آب شرب شهري افزوده شده است. آب اين چاه ها سختي آب تهران را بالا برده است و  اگر  پیش از ورود به شبكه ی تصفيه آب و گندزدايي نگردد ممکن است از راه نشت پساب سرچشمه ی آلودگي هاي انگلي و ميكروبي و سموم فلزهای سنگين گردد.

قیمت : 35,000 تومان

آلودگی شیمیایی آب

از سوی ديگر بالا بودن میزان كلر تزريقي در تصفيه خانه ها براي از میان بردن اين آلودگي ها سبب تولید آلودگي شيميايي آب مي شود كه افزون بر مزه و طعم و بوي ناخوشایند، كلر سبب تولید تركيبات بيماري زاي تري هالومتان ها مي گردد. آب های شهری را باید پیش از خوردن و به کارگیری، از وجود ميكرب ها و انگل ها  و همچنين كلر و تركيبات آن و سموم فلز های سنگين زدود.

قیمت : 35,000 تومان

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن