تی شرتلباس مردانهپوشاک و لباس

تیشرت مشکی یا اباعبدالله محرم

خرید اینترنتی تیشرت مشکی یا اباعبدالله

به روزهای عزاداری حسینی و ماه محرم نزدیک می شویم و همان‌گونه که می‌دانیم بیشتر مردم در این روزها و ایام محرم پوشاک سیاه می پوشند و مشکی پوش می شوند و در این میان ما به معرفی کالای تازه و لباس مشکی مدل جدید تیشرت مشکی یا اباعبدالله سال 1395 می پردازیم.

تیشرت مشکی یا اباعبدالله تیشرت ویژه ماه محرم و عزاداری یک تیشرت بسیار شیک و زیبا و مد روز – لباس سیاه برای آقایان خوش سلیقه و عزاداران راستین با طرح جدید سال 95 – یک پوشاک زیبا با کیفیت استثنایی و چاپ عالی ویزه ایام ماه محرم و عزاداران حسینی – این لباس مردانه عرضه شده در اندازه و سایز های S,M,L,XL – برای نخستین بار در ایران فروش تی شرت مشکی یا اباعبدالله به صورت اینترنتی و تحویل و پرداخت درب منزل

خرید اینترنتی آنلاین پستی تحویل درب منزل
خرید اینترنتی آنلاین پستی تحویل درب منزل

قیمت : 28000 تومان

انداززه و سایر لباس مشکی

این تی شرت در انداززه های سایزهای Small, Medium, Large, Xlarge ارائه شده است. شما می توانید در هنگام ثبت سفارش اینترنتی خود اندازه و سایزتان را در سبد خرید برگزینید تا همان تیشرت سیاه برای شما ارسال شود.

تیشرت طرح یا اباعبدالله یک پوشاک بسیار زیبا و مناسب ایام محرم است. لباس ایام محرم و عزاداری امام حسین در عاشورا و تاسوعا یکی از تازه ترین طرح های موجود است که از هم اکنون می توانید با قیمت مناسب از طریق اینترنت آن را سفارش دهید و درب خانه در هر کجای ایران تحویل بگیرید و سپس هزینه را به مامور پست پراخت کنید.

معمولا در این ایام پیرهن مشکی و یا لباس سیاه پوشیده می‌شود. بد نیست این بار تیشرت ویزه ایام ماه محرم و عزاداری حسینی را برگزینید.

تیشرت آستین بلند محرم عزاداری

تیشرت سیاه با طرح جدید 95 یا اباعبدالله دارای آستین بلند بوده و مناسب عزداری در هیئت ها و حسینه ها و .. است، طرح آستین بلند ویزه ی ماه محرم امسال است که با طراحی دگرگونه و تازه از دیگر طراحی های تی شرت آستین بلند سیاهی که در بازار عرضه شده و فروخته می شود متفاوت است.

طراحی ظریف و چشم نواز این پوشاک که با رنگ قرمز ( سرخ ) و سفید انجام شده است بسیار زیبا و چشم گیر است و همچنین میان طرح با واژه ی زیبای ( یا اباعبدالله ) زینت بخشده شده است. جنس پارچه ی این تی شرت از پارچه ی پنبه ای است که در سایز های S,M,L,XL عرضه شده است که شما در هنگام پر کردن فرم سفارش اینترنتی می توانید سایز اندام و بدن خود را برگزینید. ما گردانندگان فروشگاه اینترنتی بهتر کالا امیدوار هستیم که این کالا مورد خرسندی و رضایت شما عزاداران حسینی در ایام ماه محرم قرار بگیرد.

قیمت : 28000 تومان

ویژگی های تی شرت مشکی یا اباعبدالله

نوع برند کالا: طرح یا اباعبدالله / لباس مشکی عزاداری
جنس پارچه پوشاک: پارچه پنبه ای
سایز بندی و تنوع اندازه: Small, Medium, Large, Xlarge (لطفا در هنگام پر کردن فرم سفارش اینترنتی اندازه ی خود را برگزینید)
طراحی آستین لباس: تک پوش آستین بلند مشکی
گونه ی چاپ روی تیشرت: سیلک صنعتی
شرایط ضمانت: ضمانت ثبات رنگ-سایز-لطافت پارچه
شرایط بسته بندی لباس و ارسال: سلفون کشی

فروش تیشرت سیاه محرم طرح یا اباعبدالله

شما می توانید این تیشرت جدید را به صورت اینترنتی سفارش دهید و در سریع ترین زمان و با بهترین قیمت کالا را درب خانه تحویل گرفته و هزینه را به مامور پست پرداخت کنید.

تیشرت مشکی یا اباعبدالله
تیشرت مشکی یا اباعبدالله

قیمت : 28000 تومان

راهنمای خرید آسان و تحویل در خانه

برای خرید کالا پس از کلیک روی دکمه زیر و پر کردن فرم سفارش اینترنتی، در آغاز کالا یا کالاهای خریداری شده مورد نظرتان را درب خانه یا محل کار تحویل بگیرید، سپس قیمت و هزینه ی کالا و هزینه پست را به مامور پست بپردازید.

قیمت : 28000 تومان

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن