دسته‌بندی نشده

سریال شهرزاد و گردنبند مرغ آمین

داستان سریال شهرزاد و گردنبند مرغ آمین چیست؟

ماجرای سریال شهرزاد و گردنبند مرغ آمین :این روزها بازار گفتگو پیرامون سریال معروف شهرزاد که سریالی عاشقانه است و در شبکه ی نمایش خانگی عرضه شده گرم است. نکته جالب توجه این‌که سریال شهرزاد در آغاز قرار بود با نام «روزی روزگاری عاشقی» ارائه شود. نویسنده ی سریال شهرزاد که یک مجموعه ی در نمایش خانگی است حسین فتحی می باشد. وی همان نویسنده ی سریال های دیگر مانند پهلوانان نمی می رند یا میوه ی ممنوعه و مدار صفر درجه است.

خرید گردنبند مرغ آمين سریال شهرزاد
خرید گردنبند مرغ آمين سریال شهرزاد

قیمت خرید گردنبند مرغ آمین :قیمت : 27000 تومان

 

بازیگران و موضوع سریال شهرزاد

در سریال شهرزاد بازیگرانی مانند ترانه علیدوستی، شهاب حسینی، علی نصیریان و ابوالفضل پورعرب، ریناز ایزدیار – مصطفی زمانی – مهدی سلطانی – محمود پاک نیت به ایفای نقش می پردازند. تصویربرداری و فیلم برداری در شهرک سینمایی غزالی رخ داده است و بیشتر یادآور خیابان قدیمی لاله زار تهران است. مغازه ها و فروشگاه های قدیمی تهران نیز در این مجموعه به خوبی بازسازی شده است که 26 بخش ( قسمت ) دارد.
داستان سریال از پس از کودتای 28 مرداد آغاز می شود و برپایه ی آن چه دست اندرکاران آن گفته اند داستان شهرزاد دارای درونمایه ی رمانتیک و عاشقانه است و می توان آن را ملودرام عشقی جنایی نامید. این مجموعه یک شعار ویژه ی خود دارد و آن این است که: در تند باد حادثه، عشق نخستین قربانی است. در واقع این سریال یکی از گران ترین و پر هزینه ترین ها است که موضوعی عاشقانه در خیابان ها و روزگار پیشین تهران دارد.

تیراژ آغازین با صدای علیرضا قربانی پخش می شود و از بخش پنج سرسال به بعد یک تیراژ جدید با صدایی جدید از محسن چاوشی به نام کجایی پخش می گردد.

گردنبند-ترانه-علیدوستی-مرغ-آمين-سریال-شهرزاد
گردنبند-ترانه-علیدوستی-مرغ-آمين-سریال-شهرزاد

قیمت خرید گردنبند مرغ آمین :

قیمت : 27000 تومان

 

گردنبند مرغ آمین سریال شهرزاد

افزون بر این‌که خود سریال شهرزاد به خوبی در میان مردم مخاطب پیدا کرده باید اشاره ای داشت به پوشاک بازگیر اصلی آن یعنی ترانه علیدوستی و از همه مهم تر گردنبند مرغ آمین او که روی لباس زنانه ی خود می پوشد. این گردبند این روزها به شدت مورد استقبال قرار گرفته و در واقع گردنبند مد جدید روز به شمار می آید.
شما گردنبند مرغ آمین که می تواند یک هدیه ی ویژه و ممتاز برای کادو ولنتاین سپندارمذگان یا دیگر مناسبت ها باشد را می توانید در فروشگاه اینترنتی بهترکالا سفارش داده و درب خانه تحویل گرفته و پرداخت نمایید. سریال شهرزاد و گردنبند مرغ آمین

فروش گردنبند مرغ آمين سریال شهرزاد

فروش گردنبند ترانه علیدوستی مرغ آمين سریال شهرزاد

قیمت خرید گردنبند مرغ آمین :

قیمت : 27000 تومان

 

روش خرید و تحویل در خانه

فروش در بهترکالا به صورت تحویل درب منزل و پرداخت در محل است. یعنی برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا کالاهای خود را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن