ابزار خودرواینورتر

فروش اینورتر مبدل برق ماشین با تخفیف 40%

فروش مبدل برق ماشین ویژه آسیب‌دیدگان زلزله کرمانشاه

فروش ویژه مبدل برق ماشین جهت هم‌میهنان آسیب‌دیده #زمین_لرزه #کرمانشاه

40% تخفیف #مبدل_برق_ماشین به 220 ولت شهری ویژه‌ی سفارش‌های مربوط به استان کرمانشاه + ارسال رایگان با پست پیشتاز

18% تخفیف ویژه فروش برای سراسر ایران

در ادامه به این پرسش‌ها پاسخ خواهیم داد:

1- چرا اینورتر تبدیل برق 12 به 220 خودرو ؟ 2- چرا تخفیف 40 درصد ؟ 3- چرا مدل 1500 وات ؟ 5- چگونه اقدام به خرید کنیم؟ ( خرید تلفنی + خرید تلگرامی + خرید از طریق وبسایت )

بنا به تصمیم مدیریت فروشگاه چیستا اینترنتی ( شعبه 1 ) و فروشگاه اینترنتی فروهر ( شعبه 2 ) مقرر شد از روز 1 آذرماه تا مدت زمان معین، فروش دستگاه مبدل برق خودرو به 220 ولت، جهت تبدیل برق باتری ماشین به برق 220 ولت، برای سفارش‌های ثبت شده با نشانی و آدرس پستی مربوط به شهرهای استان کرمانشاه با 40% تخفیف انجام شود.

مبدل برق ماشین 12 به 220
مبدل برق ماشین 12 به 220

کاربرد اینورتر مبدل برق ماشین چیست؟

این دستگاه با اتصال به باتری خودرو سواری می‌تواند برق 12 ولت DC باتری ماشین را به برق 220 ولت AC شهری تبدیل کند. در نتیجه با این دستگاه می‌توان برای نمونه ااقدام به روشن کردن انواع لامپ کم‌مصرف یا شارژ کردن باتری موبایل، تبلت و لپ‌تاپ نمود. همچنین بسته به میزان توان خروجی دستگاه اینورتر ماشین می‌توان تلویزیون، یخچال، رادیو، سشوار و… را نیز روشن کرد.

چرا اینورتر ماشین برای زلزله زدگان کرمانشاه؟

لازم به ذکر است این طرح پس از امکان‌سنجی و بررسی اقلام و کالاهای مورد نیاز زلزله‌زدگان در بازه‌ی زمانی کنونی عملی شد. چرا که یکی از نیازمندی‌های کنونی، تا زمانی که بازسازی خانه‌ها و اسکان موقت به صورت کامل انجام شود در روستاها و شهرهای کوچک‌تر، دسترسی به برق و راه‌اندازی دستگاه‌های برقی 220 ولت است.
بهترین گزینه و تنها کالای کاربردی از میان کالاهای عرضه شده در فروشگاه اینترنتی چیستا و فروشگاه اینترنتی فروهر، دستگاه مبدل برق ماشین به 220 ولت درنظر گرفته شد. در نتیجه تمرکز بر روی عرضه این دستگاه به هم‌میهنان خواهد بود. البته تا زمانی که احساس شود واقعا این دستگاه برای هم‌وطنان کرمانشاهی سودمند است.

چرا اینورتر خودرو 1500 وات

پس از بررسی‌ها در نهایت نتیجه‌گیری شد که کاربری روشنایی و شارژ دستگاه‌های هوشمند و… هم‌اکنون تنها کاربرد سودمند برای مردم آسیب‌دیده است. یعنی اینورتر با توان بالاتر جهت دستگاه‌های صنعتی و یخچال و … هم‌اکنون کاربری خاصی ندارد ( باتوجه به حضور امدادگران و… ) و توان پایین تر مانند اینورتر 150 وات یا 300 وات یا 1000 وات و 500 وات نیز به دلیل این‌که دستگاه‌های برقی و لامپ و… نیاز به خروجی برق واقعی دارند و ممکن است هم‌وطنان در شرایط کنونی توان بررسی یا آشنایی خاصی با مسائل فنی را نداشته باشند، مبدل برق ماشین 1500 وات در نظر گرفته شد تا دستگاه بتواند به صورت کامل دست‌کم 10 لامپ روشنایی کم‌‎مصرف و شارژ انواع موبایل و تبلت و.. را پشتیبانی کند و از بابت توان خروجی نگرانی وجود نداشته باشد.

( نکته از دستگاه فوق نباید به هیچ‌عنوان بیش از 1000 وات خروجی برق گرفت و بهتر است خودرو پس از هر 3 تا 5 ساعت برای چند دقیقه روشن شود تا باتری ماشین شارژ شود )

اینورتر تبدیل برق ماشین
اینورتر تبدیل برق ماشین

چرا تخفیف 40% برای فروش مبدل برق خودرو؟

باید در نظر داشت که فروشگاه چیستا الکترونیک شعبه 1 و شعبه 2 فروهرالکترونیک برای دستگاه مبدل برق ماشین 1500 وات به صورت عادی و برای فروش و عرضه در سراسر کشور ایران 18% تخفیف در نظر گرفته‌اند. اما به صورت ویژه و برای مدت زمان محدود برای هم‌میهنانی که سفارش خود از استان کرمانشاه ثبت کنند، 22% تخفیف ( به میزانی که در توان گردانندگان، کارکنان و خیرین بود ) نیز به تخفیف پیشین افزوده شده است. یعنی جمعا 40% تخفیف ویژه سفارش‌های استان کرمانشاه.

قیمت تبدیل برق ماشین به برق شهری

قیمت دستگاه مبدل برق ماشین به 220 ولت برند سوئر مدل 1500 وات 182 هزار تومان است که با در نظر داشت تخفیف 40 درصدی قیمت برای هم‌میهنان ساکن در استان کرمانشاه 110 هزار تومان خواهد بود. ( لطفا توجه داشته باشید که تخفیف فوق تنها برای سفارش‌هایی که به نشانی استان کرمانشاه ثبت شده‌اند اعمال خواهد شد )

اینورتر خودرو 1500 وات
اینورتر خودرو 1500 وات

چگونه اقدام به خرید اینورتر کنیم ؟

هم‌میهنان ساکن در استان کرمانشاه و مناطق آسیب دیده، یا هم‌میهنانی که قصد یاری‌رسانی به مردم مناطق آسیب‌دیده دارند می‌توانند جهت خرید از یکی از روش‌های زیر بهره ببرند. ( لازم به ذکر است هر دو وبسایت فروشگاه دارای مجوز وزارت صنعت اینماد + مجوز وزارت فرهنگ ساماندهی هستند )

1- خرید اینترنتی از طریق وبسایت‌های هر دو شعبه با اعمال کد تخفیف 40% ( با بخش پشتیبانی تماس حاصل کنید و کد تخفیف 40% را دریافت نمایید )
2- خرید تلفنی با تماس با یکی از شماره تلفن‌های پشتیبانی فروشگاه‌ها ( 09217989533 – 07132289617 )
3- خرید از طریق تلگرام با تماس با بخش پشتیبانی تلگرامی فروشگاه ( به شماره تلگرام فروشگاه پیام ارسال شود 09216012489 )

 برای دیدن مشخصات فنی می‌توانید به این مطلب مراجعه کنید:

اینورتر ماشین مبدل برق خودرو به 220 ولت

همچنین لینک کالا و مشخصات فنی دستگاه 1500 وات

فروش اینورتر خودرو 1500 وات SUOER مبدل برق 12 ماشین به …

efarvahar.ir › لوازم جانبی › خودرو › مبدل برق ماشین به 220

خرید اینورتر یا مبدل برق 12V ماشین به 220V شهری با 1500 وات خروجی دارای 12 ماه گارانتی اختصاصی، فن هوشمند، سامانه‌های هشداردهنده، گیره سوسماری، بدنه فلزی …

برچسب ها

نوشته های مشابه

‫2 نظرها

  1. اگر من نیاز به روشن کردن 5 لامپ 15 وات همزمان با تلویزیون یا سیستم صوتی با مصرف برق 400 وات و بلندگو دارید، یک اینورتر 1000 وات بخریم
    1- چند ساعت میتوان بدونه روشن بودن خودرو از باطری استفاده کرد . خودرو سواری

    ایا میتوان 5 ساعت استفده کرد . اگر پاسخ مثبت که هیچ اگر نه چه نوع باطری رو پیشنهاد میکنید

    1. ببیند این موضوع رو به صورت دقیق نمی شه گفت. اینها بستگی به مصرف تلویزیون و مصرفی واقعی سیستم صوتی دارد. باید تست انجام بدین. حتی احتمالا اینورتر 1000 وات خودرو هم برای شما کارایی نداره و باید حداقل اینورتر 1500 وات سوئر اورجینال رو تهیه کنید. هرچه آمپر و سلامت باتری خودرو شما بالاتر باشد، مدت زمان بیشتری دستگاه ها روشن خواهند ماند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن