ابزاربرقیدسته‌بندی نشدهپیچ گوشتی شارژی

پیچ گوشتی شارژی و دریل بی سیم cordless

پیچ گوشتی شارژی بیسیم Screw Driver

خرید پیچ گوشتی شارژی بی سیم 7.2 ولت همراه با 9 سری پیچ گوشتی و 2 سری دریل – قابل شارژ با آداپتور و باتری لیتیومی بدون نیاز به سیم – دارای سری 4 سو یا چهار پخ و دو سو یا دو پخ – دارای نمایشگر ال ای دی برای روشن کردن محیط پیچ ها – ابزاری سودمند و لازم در هر خانه و هر خودرو و ماشین – سبک با وزن کم و قابل حمل ساده و آسان – چندین ابزار را در یک ابزار برقی و شارژی همراه داشته باشید با پیچ گوشتی و دریل شارژی کوردلس – دارای چراغ LED – بسیار سبک، کوچک و قابل جا به جایی.

پیچ گوشتی شارژی و دریل همراه
پیچ گوشتی شارژی و دریل همراه
خرید اینترنتی آنلاین پستی تحویل درب منزل
خرید اینترنتی آنلاین پستی تحویل درب منزل

قیمت : 47000 تومان

چرا استفاده از پیچ گوشتی شارژی ؟

بهره گیری از پیچ‌گوشتی‌ها در خانه و محیط کار و .. موضوعی به شدت رایج است و از دسته ابزار‌هایی بسیار کاربردی به شمار می آیند. پیچ‌ها گونه های فراوانی دارند و برای باز و بسته کردن انواع پیچ به پیچ‌گوشتی‌های گوناگونی نیاز است. به این دلیل باید شمار فراوانی پیچ‌گوشتی را برای خانه و محیط کار خرید و در کیف ابزار خود نگه داری نمود که افزون بر هزینه‌ی فراوان که روی دست کاربر خواهد گذاشت فضای بزرگ و زیادی را به خود اختصاص می دهد. از سوی دیگر باز و بسته کردن پیچ‌ها کاری سخت و زمان گیر است. برای از میان بردن مشکل هایی از این دست ، بهره گیری از پیچ‌گوشتی‌های برقی و شارژی بسیار سودمند خواهد بود. با یاری گرفتن از این کالاها می‌توانید بازه ی زمانی بسیار کوتاه و بدون خستگی دست و انگشت ها پیچ‌های زیادی را باز و بسته کنید و به این نیاز پاسخ گو باشید.

قیمت : 47000 تومان

درباره ی پیچ گوشتی شارژی

کالایی که در تصویر می بینید و فروشگاه بهتر کالا برای شما در نظر گرفته است پیچ گوشتی شارژی بی سیم است که به تازگی روانه ی بازار شده است. شتاب و سرعت چرخش این کالا چیزی میان 0-800 دور بر دقیقه است و برای باز و بسته کردن پیچ‌ها بسیار مناسب و سودمند می باشد. یکی از برتری های این محصول یعنی پیچ گوشتی شارژی ما ، باتری بسیار پر قدرت آن است. باتری این دستگاه از گونه ی باطری های لیتیوم یونی است و با یک بار شارژ کامل می توانید ساعت ها از این پیچ گوشتی بهره ببرید. این باتری با یک آداپتور 7.5 ولت که در دسته بندی آن موجود است شارژ می شود.

قیمت : 47000 تومان

دریل شارژی و چراغ LED

از دیگر ویژگی های این محصول همراه داشتن  2 سری دریل در کنار 9 سری پیچ گوشتی (2 سو و 4 سو) است که آن را یک ابزار همه کار می کند و حتی می توانید با آن دریل نیز انجام دهید. همچنین دیگر ویژگی آن دارا بودن لامپ LED در بالای سر این ابزار است که باعث خواهد شد شما در تاریکی و هوای تاریک به سادگی پیچ مورد نظر را یافته باز و بسته کنید.

مشخصات فنی پیچ گوشتی شارژی بی سیم:
وزن پیچ گوشتی شارژی همراه : 400 گرم
منبع تغذیه برق: از طریف باتری شارژی لیتیومی
سرعت گردش آزاد0-800 دور در دقیقه
گونه ی باتری : لیتیوم یونی
دارای 9 سری پیچ گوشتی دو سو و چهار سو
دارای 2 سری برای دریل
دارای لامپ LED
دارای یک عدد آداپتور 7.5 ولت شارژر همراه

قیمت : 47000 تومان

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن