معرفی مشاغل برترکارتن سازی

فروش ویژه کارتن های اداره پست قیمت و سایز

فروش کارتن های اداره پست بسته بندی

فروش مستقیم از بزرگ ترین و معتبرترین کارخانه ساخت کارتن و مقوا و عرضه ی بدون واسطه ی، انواع کارتن های اداره پست استاندارد و مورد تایید اداره ی پست با بهترین قیمت توسط مجموعه فروشگاه های اینترنتی و فیزیکی ایبوم – آی سی 2000 – بهترکالا انجام می پذیرد.

جهت ارتباط به پیام رسان های این شماره پیام خود را ارسال کنید: واتساپ و تلگرام: 09217989533

جهت دریافت قیمت های به روز، اعلام موجودی ها و .. به کانال تلگرامی فروشگاه بپیوندید: https://t.me/postcarton

ارسال انواع کارتن و پاکت پستی برای تهران و کرج با پیک فوری

قیمت کارتن های اداره پست
قیمت کارتن های اداره پست

دفاتر پستی سراسر کشور ، دفاتر پیشخوان دولت ، فروشگاه های اینترنتی و تجارت الکترونیک سراسر کشور می توانند از این طریق اقدام به خرید کارتن پستی در انواع گوناگون و سایزبندی های متفاوت نمایند. ارسال جعبه های مقوایی پستی پس از سفارش باتوجه به نیاز خریدار از یکی از این راه ها انجام خواهد شد و به دست شما خواهد رسید: تیپاکس ، پست عادی سفارشی ، باربری برون شهری ، اتوبوسرانی – کارتن های اداره پست استاندارد به صورت رنگی تهیه شده و دارای رنگ و ابعاد کاملا استاندارد و مورد تایید اداره ی پست جمهوری اسلامی ایران است.

برای دریافت و استعلام قیمت به روز و لحظه ای با کارشناسان فروش ما از طریق تلفن یا تلگرام تماس بگیرید:

09216012488 – 09217989533

قیمت و سایز کارتن های پستی

کارتن های اداره پست معمولا به صورت استاندارد با معیار و به صورت کد عرضه می شوند. برای نمونه کارتن های پستی کد 1 یا کد 2 و کد 3 از پُرکاربردترین کارتن های پستی دفاتر پیشخوان دولت ، دفاتر پستی ، ادارات ، شرکت ها ، فروشگاه های اینترنتی و تجارت الکترونیک هستند. البته کدهای بالاتر نیز موجود است. برای نمونه کارتن پستی سایز 4 و سایز 5 و کد 6 تا کد 11 که البته برعکس کارتن های پست سایز 1 تا 3 که سه لایه تولید می شوند، به صورت 5 لایه تولید می شوند تا استحکام بیشتری داشته باشند. و دیگر موارد کارتن های اداره پست.

سایز کارتن های اداره پست
سایز کارتن های اداره پست

قیمت و سایز کارتن کد 1 سایز نیم

کارتن پستی کد 1 یا سایز 1/2 در بسته های 90 تایی و به صورت سه لایه تولید می شود. اندازه : 150 * 100 * 80 میلی متر = قیمت فروش با 10% تخفیف ویژه هر عدد 265 تومان .

قیمت و سایز کارتن کد 2 سایز 1

کارتن پستی کد 2 یا سایز 1 در بسته های 60 تایی و به صورت سه لایه تولید می شود. اندازه : 200 * 140 * 100 میلی متر = قیمت فروش با 10% تخفیف ویژه هر عدد 475 تومان .

قیمت و سایز کارتن کد 3 سایز 3

کارتن پستی کد 3 یا سایز 3 در بسته های 60 تایی و به صورت سه لایه تولید می شود. اندازه : 245 * 175 * 125میلی متر = قیمت فروش با 10% تخفیف ویژه هر عدد 565 تومان .

قیمت کارتن های پستی را باید به صورت به روز شده و روزانه استعلام کرد. اما در صورت نیاز قیمت ها مربوط به تاریخ 28 دی ماه 1396 در این پست درج شده اند. در صورت نیاز به سفارش با تماس با همکاران و کارشناسان بخش فروش ما می توانید نسبت به دریافت قیمت به روز جعبه های پست اقدام نمایید. شماره های تماس / تلگرام / واتساپ : 09216012488 – 09217989533

فروش کارتن پستی کد 1 تا 3
فروش کارتن پستی کد 1 تا 3

رنگ بندی و طرح لوگو کارتن های اداره پست

کارتن و جعبه اداره پست به صورت استاندارد باید طبق مقرارت تولید شود. کارتن های پستی عرضه شده توسط این مرکز پخش به صورت مستقیم از کارخانه و به صورت استاندارد در طرح و نقش و رنگ و اندازه تولید می شوند. کارتن های اداره پست باید دارای طرح و نقش و آرم اداره ی پست و ویژه پست پیشتاز و پست سفارش بوده و یکی از رنگ های قرمز ، نارنجی ، زرد را در ترکیب با رنگ آبی و زمینه ی سفید داشته باشد.

همچنین روی این جعبه های پستی باید حتما جایگاه ویزه ی نشانی و کد پستی و شماره تلفن و … گیرنده و فرستنده درج شده باشد. جای گاه تمبر نیز از مهم ترین مواردی است که باید به صورت ویژه در نظر گرفته شده باشد. همان گونه که در تصاویر می بینید این موارد به صورت استاندارد رعایت شده و مورد تایید اداره ی پست جمهوری اسلامی ایران است.

کارتن های اداره پست
کارتن های اداره پست

همچنین ما در مطالب پیشین همین تارنما به موضوع فروش کارتن پستی سایز 3 و قیمت کارتن پستی پرداخته ایم که می توانید با کلیک روی لینک ها به این مطالب هدایت شوید.

برچسب ها

نوشته های مشابه

‫5 نظرها

  1. سلام عزیز
    کاش قیمت های تون بروز رسانی بشن
    الان (22بهمن97) فکر کنم باید 4 برابر کنم قیمت هاتون رو

    1. درود بر شما. لطفا با پشتیبانی فروش از طریق تلگرام/واتساپ در ارتباط باشید 09217989533

  2. فروش کارتن پستی سایز یک استاندارد

    ابعاد کارتن
    طول ۲۰ سانتی متر
    عرض ۱۴ سانتی متر
    ارتفاع ۱۰ سانتی متر

    تعداد لایه : سه لایه
    دارای چاپ تمام رنگی

  3. فروش کارتن پستی سایز دو استاندارد

    ابعاد کارتن
    طول ۲۷ سانتی متر
    عرض ۲۰ سانتی متر
    ارتفاع ۱۶ سانتی متر

    تعداد لایه : سه لایه
    دارای چاپ تمام رنگی

    تولید شده با دستگاه های تمام اتوماتیک

    جهت کسب اطلاعات بیشتر در تلگرام پیام بدهید 09217989533

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن