اینورترراهنمای خرید

بالا بردن کرکره برقی با اینورتر خودرو در زمان قطع برق

باز کردن درب کرکره برقی با مبدل 12 به 220 ولت ماشین

در هنگام قطعی برق بالا بردن کرکره برقی با اینورتر خودرو یک امر ضروری به نظر می‌رشد. در فصل تابستان یا در فصول دیگر ممکن است قطعی برق باعث شود که کرکره برقی مغازه یا پارکینگ خانه و منزل بسته بماند و طبیعتا کسی دوست ندارد پشت درب بماند! در چنین مواقعی یکی از کاربردی‌ترین دستگاه‌هایی که می‌توان به‌کار برد استفاده از اینورتر خودرو مبدل 12 به 220 ولت است تا برق را تامین نموده و درب مغازه و فروشگاه یا پارکینگ را باز و بسته کرد.

اینورتر ماشین چیست و از کجا تهیه کنیم؟

اینورتر خودرو یا مبدل برق ماشین 12 به 220 ولت می‌تواند برق 12 ولت خودرو را به برق 220 ولت AC شهری تبدیل کند و برای روشن کردن وسایل برقی 220 ولت با برق 12 ولت ماشین مورد استفاده قرار می‌گیرد. این مبدل‌های ولتاژ 12 به 220 ولت انواع گوناگون دارند که توان خروجی از اینورتر 500 وات تا اینورتر 4000 و 5000 وات را شامل می‌شود. همچنین برندهای مختلفی در بازار وجود دارد و البته برندهای تقلبی و کپی شده نیز وجود دارد که باید در زمان خرید مراقب بود. نکته دیگر وجود برندهایی است که ارزش خرید اقتصادی نیز ندارد.  (لینک: درباره اینورتر خودرو بیشتر بخوانید )

لینک خرید انواع اینورتر خودرو مبدل 12 به 220 ولت اورجینال از فروشگاه فروهر الکترونیک دارای نماد اعتماد وزارت صنعت

همچنین خواندن این مطلب درباره انواع مبدل برق خودرو را به شما توصیه می کنیم: اینورتر چیست و چه کاربردی دارد؟

برای باز و بسته کردن درب کرکره ای از چه اینورتری استفاده کنیم؟

برای بالا بردن کرکره برقی با اینورتر باید جریان کشی کرکره را محاسبه کنید. چون فروشنده اینورتر ماشین به موتور درب کرکره‌ای دسترسی ندارد نمی‌تواند نظر قطعی و 100% بدهد. موتور درب‌های کرکره‌ای در استارت اولیه جریان‌کشی بالایی دارند در نتیجه اگر توان آن 500 وات ذکر شده ممکن است در استارت و حداکثر مصرف 5 تا 8 برابر جریان‌کشی داشته باشد و در زمان خرید اینورتر خودرو باید این مورد درنظر گرفته شود. برای موتورهای بزرگ طبیعتا اینورترهای وات بالا و برای موتورهای کوچک اینورترهای توان پایین‌تر را باید تهیه کرد.

شاید یک اینورتر 1500 وات سوئر اورجینال برای یک موتور کوچک کارایی داشته باشد اما در صورتی که توان مالی دارد بهتر است کلا اینورتر 2000 وات Suoer اورجینال یا حتی مبدل برق ماشین 3000 سوئر اورجینال را تهیه کنید. مثلا اینورتر 3000 وات سوئر اصلی در لحظه 3000w و درازمدت 1000 وات خروجی می‌دهد. نکته اینکه برای کرکره برقی که ممکن استارت خیلی بالاتری داشته باشد بهتر است که خودرو همزمان روشن باشد تا دینام ماشین نیز همزمان کار کند.

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن