مشاور املاکمعرفی مشاغل برتر

فهرست بهترین مشاورین املاک شیراز

معرفی مشاور املاک و بنگاه مسکن در شیراز

در بخش معرفی مشاغل در مجله‌ی اینترنتی بهترکالا امروز به معرفی بهترین مشاورین املاک شیراز خواهیم پرداخت. سرمایه‌گذاری در زمینه‌ی ملک یا خرید و فروش مسکن و در نهایت رهن و اجاره خانه و املاک تجاری یکی از مهم‌ترین مراحل در زندگی هر فرد به‌حساب می‌آید و طبیعتا نیاز است که شخص در چنین مواقعی از مشاوره بهترین‌‎ها برخوردار شود. ما در ادامه به معرفی شماره تماس و لیست VIP بهترین مشاورین املاک در شیراز می‌پردازیم، ضمن اینکه به نکات مهمی خواهیم پرداخت که در هنگام معامله ملک باید در نظر داشت. پس با ما هم‌راه باشید.

شماره تماس مشاوره املاک منتخب در شیراز

مشاور ملکی Real estate consultant و کارشناس VIP و عضو رسمی اتحادیه مشاورین املاک توسلی مناطق تحت پوشش در شهر شیراز شامل خیابان ارم، چنچنه، خاکشناسی، ابریشمی، فلکه‌ی گاز، اطلسی، خیابان سمیه، جهاد، تپه تلویزیون، بلوار جمهوری، بلوار آزادی، خیابان هجرت، آریا، حافظ، دروازه قرآن و..

شماره تماس جهت دریافت مشاوره و هماهنگی توسلی: 09170342622
نشانی: شیراز خیابان آریا، املاک اقدسیه

معرفی مشاور ملکی خوب در شیراز

شمار مشاورین املاک و بنگاه‌های معاملات مسکن بسیار زیاد است. البته یافتن بهترین گزینه نیز کار سختی است. طبیعتا در مجله‌ی اینترنتی بهترکالا و در بخش معرفی مشاغل پس از بررسی نامزدها بهترین گزینه معرفی خواهد شد و در حال حاظر مشاور املاک توسلی گزینه پیشنهادی این مجله است.

معرفی بهترین مشاورین املاک شیراز

خدمات مشاور و کارشناس ملکی چیست؟

عبارت Real estate را کم و بیشن می‌توان به معنای مشاور املاک و یا بنگاه معاملاتی ( آژانس مسکن ) مربوط به کسب و کار ملک و ساختمان درنظر گرفت. مواردی مانند مشارکت در ساخت، معرفی سازنده و پیمانکار معتمد، فروش ملک، خرید آپارتمان و خانه کلنگی، باغ و باغشهر و اجاره و رهن املاک و مستقلات تجاری و اداری و مسکونی از خدماتی است که می‌توان به ان اشاره کرد.

شماره تماس جهت دریافت مشاوره و هماهنگی توسلی: 09170342622
نشانی: شیراز خیابان آریا، املاک اقدسیه

در واقع صنف مشاورین املاک شیراز تنها یک واسطه نیست و باید گفت وظایف آن‌ها گسترده‌تر از آن‌چیزی است که به صورت عادی می‌انگاریم. در شهرهای بزرگی مانند شهر شیراز ساختمان‌ها از طریق مشاور املاک شیراز خرید و فروش شده و یا به اجاره می‌روند و از این نظر دسترسی این کارشناسان به اطلاعات بیشتر و حرفه‌ای‌تر است. خدمات تخصصی این حوزه‌ی کاری می‌تواند به این موارد تقسیم‌بندی شود:

  • هماهنگی و برنامه سازی جهت بازدید ساختمان، زمین و ملک از سوی مشتری
  • تبلیغات و ارائه ویژگی‌های مهم ملک موردنظر به خریدار
  • تهیه و مدیریت تصاویر و عکس و فیلم و ارائه به خریدار از ملک موردنظر
  • بررسی و بازبینی قیمت‌های توافقی و پایانی از سوی مشاور املاک شیراز
  • کارشناسی قیمت و ارائه قیمت منصفانه جهت خریدار و فروشنده
  • تهیه فهرست مناسب و ارائه به خریدار و فروشنده از شرایط
  • بررسی معایب و اقدام به رفع مشکلات ملک موردنظر
  • بازرسی و بررسی جزئیات مانند ابعاد، تاسیسات خانه و غیره
  • ارائه گزینه‌های مناسب سرمایه گذاری و مشاوره بهتر به متقاضی
  • معرفی بهترین وکیل در شیراز بسته به نوع مشاوره حقوقی ملکی

البته باید اشاره کرد که کارشناسی و ارائه بهترین گزینه‌ها برای سرمایه‌گذاری در املاک و مستقلات نیز از دیگر وظایف است. در واقع فرصت‌های سرمایه‌گذاری و ارائه پیشنهادات ساخت و ساز ساختمان و یا مشارکت در ساخت نیز دارای اهمیت است که ممکن است تاثیر شگرفی بر روی زندگی و آینده مشتریان داشته باشد.

برچسب ها

نوشته های مشابه

‫3 نظرها

  1. یک آپارتمان پیش فروش در شیراز خرید کردیم توسط همین عضو VIP و تا به حال کاملا راضی بودیم. باتوجه به افزایش قیمت ملک در این منطقه اطلسی گزینه خیلی خوب بوده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن