معرفی مشاغل برترپاکت سازیکارتن سازی

تولید و فروش پاکت پستی A3 حبابدار و نایلون مشکی

معرفی مشاغل برتر: فروشگاه اینترنتی ایبوم بزرگ‌ترین تولید و عرضه‌کننده انواع پاکت پستی حباب دار و نایلون مشکی، از جمله پاکت پستی A3 حبابدار انواع کارتن پستی از سایز نیم تا 7 و 8 است که امکان خرید اینترنتی ، واتساپی / تلگرامی و ارسال فوری جهت شهرهای تهران و کرج با اسنپ و الوپیک و جهت دیگر شهرها و شهرستان‌های سراسر کشور با باربری را با بهترین قیمت فراهم کرده است. این دسته از پاکت‌های پستی یعنی پاکت پستی حبابدار سایز A3 در واقع بزرگ‌ترین نوع پاکت پستی است که ابعاد آن 485 * 305 میلی متر است و در زیر لایه کاغذی آن یک لایه نایلون حباب دار ضد ضربه کار شده است و جهت ارسال مرسوله‌های پستی حساب به ضربه در دفاتر پستی و دفاتر پیشخوان و باربری‌ها، شعب تیپاکس، باجه‌های پستی و ادارات پست مرکزی استان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. جهت خرید و ثبت سفارش دریافت فوری از طراه‌های زیر می‌توانید با پشتیبانی فروش این فروشگاه در ارتباط باشید.

📞 شماره تلگرام / واتساپ جهت سفارش: ۰۹۲۱۷۹۸۹۵۳۳
#⃣ اینستاگرام: https://www.instagram.com/postcarton
#⃣ کانال رسمی تلگرام: https://t.me/postcarton
#⃣ گروه واتساپی: https://chat.whatsapp.com/GDz3oJhkBVMFBcYNS01vVj

پاکت پستی A3 حبابدار
پاکت پستی A3 حبابدار

لیست قیمت پاکت حبابدار a3

از آن‌جایی که قیمت‌های تولید پاکت پستی متغییر است و نسبت به زمان تولید پاکت پستی A3 حباب دار و دیگر سایز‌ها متفاوت است فروشگاه ایبوم راه‌های ارتباطی سریع از طریق تلگرام و واتساپ را برای خریداران و مشتری‌های خود در نظر گرفته است تا جهت دسترسی به لیست قیمت انواع پاکت حبابدار از سایز CD و 120 گرفته تا A5، A4 و بین A3 و A4 و در نهایت پاکت پستی A3 حبابدار از طریق عضویت در کانال رسمی تلگرامی اقدام نمایند یا به شماره پشتیبانی فروش از طریق تلگرام/واتساپ پیام دهند. در نتیجه شما جهت دسترسی سریع به فهرست قیمت‌ها می‌توانید به شماره پشتیبانی فروش در واتساپ/تلگرام 09217989533 پیام دهید یا عضو کانال تلگرامی فروشگاه شوید به نشانی: https://t.me/postcarton یا در صفحه رسمی اینستاگرام فارسی عضو شوید: https://www.instagram.com/postcarton

فروش پاکت A3 پستی حبابدار
فروش پاکت A3 پستی حبابدار

شیوه ارسال و خرید پاکت A3 حبابدار در تهران کرج و دیگر شهرها

امکان خرید و ارسال فوری انواع پاکت پستی حبابدار ، نایلون مشکی و کارتن پستی برای شرکت‌های خصوصی، فروشگاه‌های اینترنتی، کسب و کارهای آنلاین، دفاتر پیشخوان، دفاتر پستی و پیشخوان دولت و ادارات پست سراسر کشور وجود دارد. جهت سفارش می‌توانید به کارشناسان فروش ما در تلگرام/واتساپ 09217989533 پیام دهید و پس از دریافت فهرست قیمت پاکت پستی حبابدار و نایلون مشکی که به تفکیک قیمت‌های خرید عمده و جزیی است سفارش را ثبت نمایید. برای شهرهای تهران و کرج ارسال به صورت فوری با الوپیک و اسنپ باکس در همان روز انجام می شود و معمولا طی 2 ساعت به دست مشتریان می‌رسد. برای دیگر شهرها نیز ارسال به صورت فوری است و معمولا در همان روز سفارش ایشان به باربری تحویل و فردای ثبت سفارش امکان دریافت سفارش در شهر مورد نظر وجود دارد.

تولید کننده پاکت حبابدار a3
تولید کننده پاکت حبابدار a3

مشخصات و ابعاد پاکت A3 پستی حبابدار

همان گونه که از نام این کالا مشخص است این دسته از پاکت‌های پستی دارای سایز آ3 یعنی طول 458 * عرض 305 هستند. این دسته از ملزومات پستی در لایه رویین دارای یک کاغذ سفید با چاپ رنگی آبی به صورت قسمت گیرنده فرستنده و بخش تمبر بوده و در لایه زیرین پاکت دارای یک لایه نایلون حبابدار ضد ضربه ضد آب هستند که با یک درب چسب دار بسته بندی آن به پایان می‌رسد. پاکت های پستی آ3 حبابدار در بسته های 25 تایی عرضه می‌شوند. اسناد رسمی وکالت ، ادارات ، شرکت‌ها، ارسال کالاهای فروشگاه های اینترنتی ، کالاهای الکترونیک حتی دانگل بلوتوث یا دانگل HDMI ، پریز برق تایمر دار و.. را می توان با این دسته از ملزومات پستی انجام داد. هرچند استفاده از کارتن پستی از جمله کارتن پستی سایز نیم ، کارتن پستی سایز یک ، کارتن پستی سایز دو تا سایز 7 نیز در این زمینه مرسوم است و فروشگاه ایبوم این دسته از ملزومات پستی را نیز تولید و عرضه می‌کند.

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن