آموزشیراهنمای خریدراهنمای نصب و راه‌اندازیمجله علمی-فرهنگی

تبدیل همه کاره مسافرتی All in One دوشاخه برق

آموزش استفاده و مشخصات مبدل همه کاره Universal

در صورتی که قصد سفر به کشورهای مختلف جهان را داشته باشید حتما به تبدیل همه کاره مسافرتی یا مبدل برق همه کاره مسافرتی مدل ALL-IN-ONE نیاز پیدا خواهید کرد. باید توجه داشت که در کشورهای گوناگون جهان با پریزهای متفاوتی روبرو خواهید شد و در نتیجه برای متصل کردن وسایل برقی خود به پریز برق کشور میزبان دچار مشکل خواهید شد. اما با داشتن این مبدل همه‌کار مسافرتی هر نوع دوشاخه‌ای را می‌توانید به دوشاخه کشور مقصد تبدیل کنید. باید توجه داشت که این دستگاه دارای سه مدل اصلی است که ما در ادامه این مطلب این سه مدل را معرفی خواهیم کرد و لینک خرید اینترنتی آن‌ها از فروشگاه‌های معتبر را نیز در این مطلب قرار خواهیم داد.

( فیلم آموزشی نیز در این پست قرار داده شده است که می‌توانید آن را مشاهده کنید –  لینک‌های معرفی محصولات و خرید نیز در پایین صفحه موجود است )

فیلم معرفی و آموزش استفاده از مبدل مسافرتی برق همه کاره

مبدل همه کاره مسافرتی 2 شاخه و 3 شاخه

در واقع این مبدل یک تبدیل عالی پلاگ و پریز برق برای مسافرت به کشورهای دیگر است و کامل‌ترین در نوع خود می‌باشد. همان‌طور که اشاره شد دوشاخه‌های استاندارد ایران و اروپا در کشورهای دیگر که از 2 شاخه تیغه‌ای یا سه شاخه استفاده می‌کنند که این دوشاخه‌های تیغه‌ای در برخی از جاها دارای زاویه نیز هستند، باید تبدیل شود. این مبدل همه کاره all in one پریز برق امکان تبدیل تمامی این موارد در سفر به کشورهای خارجی را دارد. این کشورها شامل بریتانیای کبیر، چین، هنگ کنگ، سنگاپور، کانادا و آمریکای شمالی، اروپا و خاورمیانه هستند.

مبدل مسافرتی 2 شاخه و 3 شاخه را از کجا بخریم؟

در این بخش سه مدل مختلف از این دستگاه جالب را به شما معرفی می کنیم که بسته به نیاز خود یکی از این سه مدل را از طریق لینک‌های خرید آنلاین از فروشگاه‌های معتبر چیستا و فروهر ( دارای اینماد وزارت صنعت ) می‌توانید برگزینید:

1- مدل اول لینک خرید از فروشگاه معتبر چیستا: تبدیل همه کاره مسافرتی ALL IN ONE

تبدیل همه کاره مسافرتی all in one

2- مدل دوم لینک خرید از فروشگاه معتبر فروهر: تبدیل universal مسافرتی Universal با 2 پورت USB شارژر

تبدیل همه کاره مسافرتی شارژر USB دوشاخه برق all in one

3- مدل سوم لینک خرید از فروشگاه معتبر فروهر: مبدل دوشاخه همه کاره 2 قلو INTERNATIONAL مسافرتی

تبدیل همه کاره مسافرتی 2 قلو international

همان‌طور که در تصاویر محصولات هم مشاهده کردید این سه مدل مبدل برق تفاوت اندکی با یکدیگر دارند. شما می‌توانید برای دریافت مشخصات بیشتر، تصاویر و قیمت خرید روی لینک‌ها کلیک کرده و به فروشگاه‌های وبسایت چیستا و فروهر هدایت شوید. چند نمونه از  فهرست کشورهای شامل:

United states, Canada, Europe, middle east, south America, Asia, the Caribbean, Great Britain ,Ireland, Africa, Hong Kong, Singapore, Australia, Fiji, New Zealand, China, Japan, and more than 150 countries

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن