آموزشیالکترونیکتایمر برقراهنمای خرید

تایمر برق دیجیتال صنعتی کولر گازی، پمپ و روشنایی

آموزش و معرفی تایمر دیجیتال برق صنعتی 30 آمپر اسپیلت

در این ویدیو آموزشی خواهیم دید که چگونه با استفاده از تایمر برق دیجیتال صنعتی 25 آمپر و 30 آمپری می‌توان دستگاه‌های برقی 220 ولتی گوناگون از جمله کولر گازی، اسپیلت، هیتر و بخاری برقی، پمپ کشاورزی، پمپ‌های صنعتی، دستگاه‌های صنعتی با آمپرکشی بالا را در ساعت مشخص و از قبل برنامه‌ریزی شده به صورت خودکار روشن و خاموش کرد. فیلم آموزشی در پایان این پست درج و قابل مشاهده است.

تایمر برق چیست و چه کاربردی دارد؟

از تایمر برق دیجیتال می‌توان برای روشن و خاموش کردن وسایل برقی با تایمر استفاده کرد. با استفاده از انواع تایمر برق می‌توان کارها را به صورت دقیق‌تر و سر ساعت مشخص و بدون نیاز به هزینه برای نیروی کار انسانی انجام داد. همچنین با این روش در مصرف برق نیز صرفه‌جویی نمود. این تایمرها انواع گوناگونی دارند. برای نمونه پریزهای تایمر دار برق دیجیتال یا پریز تایمر دار برق آنالوگ 16 آمپر که قبلا در سایت بهترکالا معرفی کرده بودیم در واقع دارای استفاده خانگی هستند و برای وسایل برقی معمولی خانگی کاربرد دارند و به دلیل پریزدار بودن استفاده از آن‌ها ساده‌تر است.

تایمر برق دیجیتال صنعتی برای کولر آبی

اما گاهی پیش می‌آید که دستگاه برقی ما دارای جریان کشی بالا است. در این زمان باید از تایمر برق صنعتی آمپر بالا استفاده کرد. برای نمونه تایمر دیجیتال برق صنعتی 30 آمپر برای پمپ کشاورزی و باغبانی یا تایمر برای کولر گازی و اسپیلت که جریان‌کشی و مصرف برق بالاتری دارند، تایمر برای دستگاه‌هایی مانند ماینر و رینگ استخراج در فارم های قانونی و دارای مجوز، تایمر برای دستگاه‌های صنعتی، سامانه گرمایشی و سرمایشی کارخانجات و تولیدی‌ها، گاوداری، مرغ‌داری و مراکز تجاری که دارای بخش روشنایی و نورپردازی هستند.

مشخصات و آموزش تایمر برق صنعتی 25 و 30 آمپر

تایمر برق دیجیتال صنعتی را از طریق فروشگاه‌های تخصصی و معتبر اینترنتی مانند فروشگاه فروهر و فروشگاه چیستا می‌تونید اینترنتی خرید کنید. همچنین می‌توانید به پشتیبانی فروش واتساپ این فروشگاه‌ها به شماره 09216012489 پیام بدین و درخواست خرید جزیی و عمده داشته باشید.

    • این تایمرها دارای ورودی و خروجی 220 ولت به صورت ترمینال پیچی هستند و سیم‌ها باید به درون ترمینال‌‎ها وارد شده و پیچ شوند. البته بهتر است که اگر جریان کشی بالا است حتما از کابل برق 2*4 یا کابل برق 2*2.5 استفاده شود ( بسته به میزان جریان کشی دستگاه )
    • تعداد برنامه‌های این دستگاه 32 برنامه است به این معنا که 16 برنامه روشنی و 16 برنامه خاموشی برای 1 هفته قابل تنظیم است.
    • ولتاژ ورودی و خروجی این دستگاه 220V AC متناوب است و برای ولتاژ‌های دیگر قابل استفاده نیست.
    • این دستگاه دارای باتری پشتیبان ( بکاپ ) است و در نتیجه در صورتی که برق برود، تنظیمات انجام شده تا 1 ماه باقی خواهد ماند.
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن