تایمر برقمعرفی محصولاتمعرفی مشاغل برتر

فروش عمده تایمر برق دیجیتال و آنالوگ پریز دار

خرید پریز تایمر دار برق آنالوگ و دیجیتال با قیمت همکار

فروشگاه چیستا و فروهر عرضه کننده: فروش عمده تایمر برق در انواع گوناگون از جمله تایمر برق دیجیتال 16 برنامه، پریز تایمر دار برق دیجیتال هفتگی 40 برنامه، تایمر برق آنالوگ 24 ساعته 96 برنامه، تایمر برق دیجیتال صنعتی 25 آمپر با قیمت همکار و ارسال به سراسر ایران. جهت سفارش به شماره تماس‌های رسمی پشتیبانی فروش پیام دهید.

فروش انواع تایمر برق دیجیتال و آنالوگ
پشتیبانی فروش واتساپ: 09216012489
وبسایت رسمی فروش تکی: www.echista.ir

فروش تایمر دیجیتال برق هفتگی هوشمند
فروش تایمر دیجیتال برق هفتگی هوشمند

تایمر برق پریز دار چیست و چه کاربردی دارد؟

از این دستگاه‌ها برای مواردی مانند: انواع پمپ آب و سوخت، انواع تجهیزات روشنایی و لامپ و ال ای دی ، روشنایی ویترین مغازه‌ها و اماکن تجاری، لامپ و روشنایی خانه و منزل و ادارات و شرکت‌ها، روشن و خاموش کردن کولر و پنکه و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی گل‌خانه‌های پرورش گیاه و صیفی جات ،مرغ‌داری ها و دامداری ها و .. لوازم آشپزخانه و … استفاده می‌شود.

لینک مشاهده انواع تایمر برق و مشخصات آن ها

تایمر برق دیجیتال هفتگی هوشمند

این گروه از تایمرهای برق را گاه پریز تایمر دار یا تایمر پریز دار دیجیتال نیز می‌نامند. این کالاها که در انواع گوناگونی عرضه می‌شوند امکان کنترل و اتوماسین خانگی و اداری را به اشخاص می‌دهند. در واقع با استفاده از پریز تایمر دار دیجیتال کاربر می‌توان لوازم برقی 220 ولتی خانگی یا محل کار خود را در ساعات مشخص بدون نیاز به حضور، روشن یا خاموش کند.

فروش انواع تایمر برق دیجیتال و آنالوگ
پشتیبانی فروش واتساپ: 09216012489
وبسایت رسمی فروش تکی: www.echista.ir

خرید تایمر آنالوگ برق 24 ساعته پریز دار
خرید تایمر آنالوگ برق 24 ساعته پریز دار

این تایمر برای یک هفته قابل تنظیم هستند و در صورتی که تنظیمات و برنامه‌ریزی آن‌ها تغییری نکند، این برنامه همواره تکرار می‌شود. تنظیمات و برنامه‌ریزی می‌تواند در روزهای مختلف متفاوت باشد. یعنی مثلا شنبه ساعت 13:1 دقیقه جریان برق وصل شده و در ساعت 18:24 دقیقه جریان برق قطع شود. اما روز بعدی یکشنبه یا دوشنبه جریان برق مثلا ساعت 1:8 دقیقه بامداد وصل و در ساعت 4:21 دقیقه نیمه شب قطع شود. این گروه از تایمرها دارای انواع گوناگونی هستند که جهت مشاهده‌‎ی انواع آن می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید و مشخصات و تصویر و .. را مطالعه نمایید. جهت خرید عمده با قیمت همکار نیز با پشتیبانی فروش در واتساپ به شماره 09216012489 پیام دهید.

تایمر برق آنالوگ 24 ساعته

این گروه از کالاها را پریز تایمر دار آنالوگ یا تایمر پریز دار آنالوگ 24 ساعته می‌نامند. این گروه از تایمرها برای 24 ساعت قابل برنامه‌ریزی هستند. حداقل میزان زمان قابل برنامه‌ریزی 15 دقیقه است. یعنی 96 کلید یا دیپ سوئیچ دارند که هر کدام نشان‌گر 15 دقیقه است. اگر کلید مورد اشاره پایین باشد جریان برق وصل و اگر بالا باشد جریان برق قطع می‌شود.

فروش انواع تایمر برق دیجیتال و آنالوگ
پشتیبانی فروش واتساپ: 09216012489
وبسایت رسمی فروش تکی: www.echista.ir

قیمت خرید تایمر برق دیجیتال و آنالوگ

لطفا توجه داشته باشید که فروش عمده تایمر برق در فروشگاه چیستا جهت همکاران انجام می‌شود. در واقع هر میزان خرید بالاتر باشد میزان تخفیف و کاهش قیمت نیز افزایش پیدا می‌کند. شما جهت دریافت قیمت خرید تایمر برق دیجیتال و آنالوگ و بررسی موجودی می‌توانید به پشتیبانی واتساپ فروشگاه به شماره 09216012489 پیام ارسال نمایید. قیمت جهت فروش عمده تایمر برق در نظر گرفته شده برای خریدهای عمده توسط همکاران بسیار مناسب تر و پایین تر از قیمت تک فروشی خواهد بود.

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن