دسته‌بندی نشدهمجری ساختمانیمعرفی مشاغل برتر

اجرای آلاچیق در شیراز و محوطه سازی و سایه بان فلزی

نصب و ساخت آلاچیق و سایه بان فلزی پشت بام باغ محوطه سبز

طراحی و اجرای انواع آلاچیق در شیراز ، انواع سازه های فلزی و سایه با در استان فارس به صورت تخصصی، آلاچیق های فلزی ساخت محوطه مناسب، لنداسکیپ، فضای استراحت و تفریحی در فضای باز باغ، باغشهر، ویلا و خانه باغ با تیم تخصصی در بخش های گوناگون.

تلفن پیام واتساپ/ تماس اجرای آلاچیق در شیراز 09217989533

ساخت و نصب انواع آلاچیق در شیراز

از این گروه از سازه ها به فضای باز گوناگون به صورت تخصصی طراحی و اجرا می شوند اما برخی از آلاچیق ها نیز به صورت پیش ساخته و آماده به کار می روند. طبیعتا فضای دلنشینی در ویلا، خانه، پشت بام، باغ و باغشهر ایجاد می کند. این سازه معمولا امروزه از فلز ساخته می شود و با جوشکاری همراه است. در مواقعی که نیاز به طرح چوب باشد روی فلز را با پوشش چوبی می پوشانند.

بخش دیگر مهم ساخت آلاچیق سقف آن است که معمولا از پوشش های گوناگون شیب دار که نیاز به آهنکشی مناسب دارد استفاده می شود. همچنین می توان سقف یا دیواره ها را با پوشش های گوناگون از جمله پوشش سبز یا چوب بافته شده اجرا نمود. برخی زمان ها نیز از شیشه برای این منظور استفاده می شود.

باید آلاچیق را به زبان شیرین پارسی سایه بان نامید. این سایه بان می تواند از جنس های گوناگون از جمله چوب یا فلز باشد و آلاچیق فلزی یا آلاچیق چوبی از پُرکاربردترین‌ها در این زمینه هستند که می توانند در محیط های گوناگون از جمله باغ ها و محیط های سرسبز و بیابان و .. یا به عنوان سایه بان خودرو ساخته و در نظر گرفته شوند. شکل و ظاهر آلاچیق می تواند استوانه ای یا مستطیلی یا مربعی یا شش ضلعی و .. باشد.

محوطه سازی و اجرای سازه های فلزی

دیزاین یا طراحی هماهنگ و دارای خوانش با محیط اطراف نیاز به رعایت اصول دارد. این تیم حرفه ای اجرای آلاچیق در شیراز با بررسی این موارد در صورت نیاز نسبت به طراحی و اجرای طرح اقدام می نماید. البته که در این زمینه نورپردازی مناسب نیز دارای اهمیت است که در صورت نیاز می توانید این موارد را نیز درخواست نمایید. این سازه ها ممکن از در گوشه پارک ها و باغ ها و دیگر جاها نیز جای بگیرد و یک سرپناه در محوطه باز به شمار می آید.

تلفن پیام واتساپ/ تماس تولید و نصب آلاچیق در شیراز 09217989533

قیمت ساخت آلاچیق فلزی باغی و سایه بان

طراحی و اجرای تخصصی آلاچیق و انواع سازه های فلزی در شهر شیراز، در واقع پیاده سازی این گروه از سازه ها نیاز به تخصص دارد از جمله آلاچیق دور باز و دور بسته که هر کدام ویژگی های خود را دارند که می تواند در محیط باغ شخصی و باغ معمولی یا رستوران و کافه ارائه قهوه و کافی شاپ و غیره باشد. قیمت آلاچیق در شیراز و ساخت آن نیز بسته به شرایط میتواند متفاوت باشد. شما می توانید با تماس با همکاران ما اقدام به دریافت مشاوره ساخت نمایید.

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن