معرفی محصولاتمعرفی مشاغل برترپاکت حبابدارپاکت سازی

فروش پاکت حبابدار 120 و CD پستی 50 عددی

خرید پاکت پستی سی دی و 120

تولید با دستگاه های تمام اتوماتیک با بهترین کیفیت و عرضه مستقیم و فروش عمده انواع پاکت پستی حبابدار از جمله پاکت حبابدار 120 و CD و پاکت نایلون مشکی محرمانه همراه با انواع کارتن پستی لوگودار و گیرنده فرستنده – ارسال فوری با پیک اسنپ و الوپیک در تهران و کرج و ارسال فوری با باربری به سراسر شهرهای ایران. مناسب باجه‌های پستی، دفاتر پیشخوان دولت، شعب تیپاکس و باربری‌ها، ادارات، شرکت‌های دولتی و خصوصی، آموزشگاه‌ها و مدارس.

ارسال برای تهران و کرج فوری با اسنپ و برای سراسر ایران با باربری
📞 شماره تلگرام / واتساپ جهت سفارش: ۰۹۲۱۷۹۸۹۵۳۳
#⃣ اینستاگرام: @postcarton
#⃣ کانال رسمی تلگرام جهت جدیدترین قیمت ها: https://t.me/postcarton
#⃣ گروه واتساپ: https://chat.whatsapp.com/GDz3oJhkBVMFBcYNS01vVj
🔁 وبسایت با نماد اعتماد وزارت صنعت: https://ebum.ir/shop

پاکت 120 حبابدار نایلون مشکی
پاکت 120 حبابدار نایلون مشکی

ابعاد پاکت پستی 120 و CD

پاکت‌های حبابدار پستی در سایزبندی‌های متنوع تولید و عرضه می‌شوند. کوچکترین ابعاد و سایز پاکت گیرنده فرستنده، پاکت سی دی DC و 120 است. از این پاکت‌ها برای ارسال کالاها، اسناد، مرسوله‌ها و … که دارای ابعاد کوچکی هستند و در برابر ضربات نیاز به مقاومت دارند استفاده می‌شود. چرا که به صورت کلی انواع پاکت حبابدار در زیر پاکت کاغذی دارای یک لایه نایلون حبابدار ضد ضربه و رطوبت هستند تا در مدت ارسال توسط شرکت پست یا شرکت‌های حمل و نقل دیگر از آسیب به مرسوله‌ها جلوگیری شود.

ابعاد پاکت سی CD حبابدار به این ترتیب است: طول 155 میلی متر * عرض 155 میلی متر – طول 15.5 سانتی متر X پهنا 15.5 سانتی متر
ابعاد پاکت 12 حبابدار به این ترتیب است : طول 233 میلی متر * 120 میلی متر – طول 23.3 سانتی متر X پهنا 12 سانتی متر

بسته های فروش عمده پاکت حبابدار

باید توجه داشت که در تولید انواع پاکت پستی بسته بندی ها معمولا به صورت 50 تایی و 25 عدد انجام می شود. البته باید گفت که تمامی سایزهای پاکت حبابدار پستی از جمله پاکت حبابدار 120 و CD در بسته بندی 50 تایی عرضه می شوند و تنها پاکت حبابدار سایز A3 پاکت حبابدار گیرنده فرستنده است که به صورت بسته های 25 تایی نیز فروخته می شوند. این تعداد برای پاکت های نایلون مشکی محرمانه 100 تایی است.

پاکت CD حبابدار و نایلون مشکی
پاکت CD حبابدار و نایلون مشکی

فروش پاکت پستی حبابدار در تهران و کرج

همان‌گونه که اشاره شد این تولیدی با دارا بودن انبار در شهرهای تهران و کرج کوشش کرده است که در سریع ترین حالت سفارش های ثبت شده توسط مشتریان را به دست ایشان برساند. در نتیجه برای شهرهای تهران و کرج پس از ثبت سفارش معمولا بین 1 تا 2 ساعت کالای سفارشی پاکت حبابدار 120 و CD، سایز A5 و A4 و سایز A4+ یا همان بین A3 و A4 و نهایتا A3 به دست مشتری خواهد رسید. ارسال معمولا با اسنپ باکس یا اسنپ تاکسی انجام می شود تا کمترین میزان هزینه کرایه برای خریدار ایجاد شود.

ارسال پاکت حبابدار پستی شهرستان ها و سراسر ایران

برای دیگر شهرهای سراسر ایران نیز ارسال فوری در نظر گرفته شده است. در صورتی که مشتری خرید عمده داشته باشد امکان ارسال فوری با باربری به سراسر شهرهای ایران وجود دارد. معمولا یک تا دو ساعت پس از ثبت سفارش پاکت نامه حبابدار توسط مشتری، بار به باربری تحویل داده شده و معمولا 24 ساعت بعد به شهر مورد نظر خواهد رسید چرا که معمولا در تهران باربری ها روزانه ارسال بار برای سراسر شهرهای ایران را دارا هستند.

فروش و ارسال پاکت حبابدار اصفهان – پاکت حبابدار مشهد – پاکت حبابدار تهران و کرج – کرمان – بندرعباس – تبریز – اردبیل – ارومیه – کردستان – زاهدان – بوشهر – خوزستان – ایلام – زنجان – یزد – شیراز – اراک – بستک – مرودشت – رشت – نور – مازندران – گیلان – مراغه – سمنان – گرگان – چابهار – زابل – فارس – دزفول و سراسر شهرهای ایران

پاکت پستی سی دی و 120
پاکت پستی سی دی و 120

فروش کارتن پستی سایز نیم تا 7

نکته دیگر اشاره به این موضوع است که جعبه های بسته بندی نیز یکی از پُرکاربردترین ملزومات پستی برای فروشگاه های اینترنتی و باجه های پست و دفاتر پیشخوان و شرکت ها و ادارات و باربری ها است. در نتیجه در صورت نیاز به کارتن های اداره پست با تنوع بالا نیز می توانید جهت خرید انواع کارتن پستی به پشتیبانی فروش در تلگرام/ واتساپ / بله پیام ارسال کنید. این کارتن های اداره پست شامل این سایزها هستند:

کارتن پستی سایز نیم – کارتن پستی سایز یک – کارتن پستی سایز دو – کارتن پستی سایز سه – جعبه پستی سایز چهار – جعبه پستی سایز پنج – جعبه پستی سایز شش – و کارتن پستی سایز هفت

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن