معرفی مشاغل برترپاکت سازیکارتن سازی

کارتن پستی گیرنده فرستنده بسته بندی مخصوص فروشگاه اینترنتی

در این نوشتار به موضوع ملزومات بسته‌بندی و به ویژه کارتن پستی گیرنده فرستنده بدون لوگو اداره پست می‌پردازیم که مخصوص فروشگاه‌های اینترنتی، شرکت‌ها، ادارات، مشاغل خانگی و.. است. این کارتن‌ها با ظاهر بسیار شکیل در سایزهای متنوع و گوناگون به صورت اختصاصی توسط فروشگاه ایبوم تولید و عرضه می‌گردد. این دسته از کارتن‌های مقوایی با کیفیت عالی به صورت سه لایه و با قیمتی کم‌تر از کارتن پستی اداره پست عرضه می‌شود. گاه این دسته از کارتن‌ها را کارتن سفید یا کارتن بدون چاپ نیز می‌نامند اما ظاهر و کلیشه‌بندی این کارتن ها بسیار شکیل‌تر و مناسب‌تر از کارتن‌های سفید بدون کلیشه بندی است.

در ادامه به این موارد خواهیم پرداخت اما شما در صورت نیاز به خرید انواع کارتن پستی استاندارد دارای لوگو اداره پست مخصوص باجه‌های پستی و دفاتر پستی ، انواع کارتن پستی گیرنده فرستنده مخصوص فروشگاه‌های اینترنتی ، انواع پاکت پستی جبابدار و پاکت پستی نایلون مشکی محرمانه می‌توانید از طریق پشتیبانی فروش با ما در ارتباط باشید و جهت دریافت تازه‌ترین قیمت‌ها به کانال تلگرامی و واتساپی مراجعه کنید:

ارسال برای تهران و کرج فوری با اسنپ و برای سراسر ایران با باربری
📞 شماره تلگرام / واتساپ جهت سفارش: 09217989533
#⃣ اینستاگرام: https://www.instagram.com/postcarton
#⃣ تلگرام: https://t.me/postcarton
#⃣ گروه واتساپ: https://chat.whatsapp.com/GDz3oJhkBVMFBcYNS01vVj
🔁 وبسایت با نماد اعتماد وزارت صنعت: https://ebum.ir/shop

لیست قیمت کارتن پستی پاکت پستی حبابدار نایلون مشکی
لیست قیمت کارتن پستی پاکت پستی حبابدار نایلون مشکی

تفاوت کارتن پستی با لوگو و کارتن پستی بدون لوگو چیست؟

همان‌گونه که اشاره شد کارتن‌های پستی استاندارد اداره پست دارای لوگو اداره پست هستند و معمولا ترکیبی از رنگ‌های نارنجی، زرد و قرمز با رنگ آبی هستند. این دسته از کارتن‌های بسته‌بندی مرسوله‌های پستی را باجه‌های پستی و دفاتر پستی که در ارتباط با اداره پست هستند استفاده می‌کنند اما فروشگاه‌های اینترنتی ، آنلاین ، باربری ها ، تیپاکس و.. نیازی به به‌کار بردن لوگو اداره پست ندارند در نتیجه از همان کارتن‌ها با سایزبندی مشخص سایز نیم / سایز یک / سایز دو / کارتن پستی سایز سه / سایز چهار تا سایز 7 استفاده می‌کنند با این تفاوت که لوگو اداره پست روی جعبه درج نشده است. همان‌گونه که در تصاویر این پست می‌بینید کارتن پستی گیرنده فرستنده دو بخش مهم گیرنده و فرستنده را با قالب بندی و قاب بندی دارا می‌باشد و در این دو بخش می توان مشخصات گیرنده و فرستنده را نوشت یا برچسب مخصوص فروشگاه مورد نظر یا شرکت و اداره مورد نظر را چسباند.

تفاوت کارتن پستی بدون لوگو با کارتن پستی استاندارد
تفاوت کارتن پستی بدون لوگو با کارتن پستی استاندارد

کارتن پستی گیرنده فرستنده دار سایز نیم تا سایز 7

این کارتن ها بر اساس ابعاد کارتن استاندارد اداره پست تولید می شوند. یعنی کارتن سایز نیم / کارتن سایز یک / کارتن سایز دو / کارتن سایز سه / کارتن سایز چهار / کارتن سایز پنج / کارتن سایز شش / کارتن سایز هفت. ابعاد کارتن ها مشخص است و تنها تفاوت در چاپ کارتن پستی گیرنده فرستنده با کارتن های اداره پست است. کارتن پستی گیرنده فرستنده فاقد لوگو اداره پست است و کاملا مناسب برای شرکت ها و فروشگاه‌هایی است که نیاز به بسته بندی کالاهای خود داشته اما درج لوگو اداره پست برای آن ها نامناسب می باشد.

کارتن پستی گیرنده فرستنده فروشگاه اینترنتی
کارتن پستی گیرنده فرستنده فروشگاه اینترنتی

فروش اینترنتی کارتن پستی بدون لوگو سایز

فروشگاه ایبوم بزرگ‌ترین تولید و عرضه‌کننده کارتن پستی بدون لوگو امکان خرید اینترنتی از طریق پشتیبانی واتساپ / تلگرام را برای خریداران سراسر کشور فراهم کرده است. فروشگاه داران ، شرکت‌ها، ادارات و موسسه‌های گوناگون در صورت نیاز به خرید انواع کارتن پستی سایز 1 2 3 4 5 6 7 می‌توانند از طریق کارشناسان فروش فروشگاه و راه‌های ارتباطی متنوع با پشتیبانی فروش در ارتباط بوده و نسبت به خرید کارتن اقدام نمایند. باید توجه داشت که این کارتن های بسته بندی گیرنده فرستنده دار در تهران به صورت فوری و از طریق اسنپ باکس ارسال می شود و برای شهرهای دیگر سراسر کشور از طریق باربری فرستاده می شوند.

کارتن پستی بدون چاپ
کارتن پستی بدون چاپ

خرید کارتن پستی استاندارد با لوگو اداره پست

همان گونه که اشاره شد دفاتر پستی ، اداره های پست، باجه های پستی سراسر کشور از کارتن های پستی استاندارد اداره پست با لوگوی اداره پست استفاد می‌کنند. در نتیجه در صورت نیاز به کارتن‌های اداره پست جهت دفاتر پستی و .. نیز می توانید با بخش پشتیبانی فروش ما در ارتباط بوده و در تهران و کرج به صورت فوری سفارش خود را با اسنپ باکس تحویل بگیرید و در شهرهای دیگر از طریق باربری سفارش خود را تحوی بگیرید.

فروش انواع پاکت پستی حباب دار و نایلون مشکی محرمانه

یکی دیگر از ملزومات بسته بندی انواع پاکت حباب دار و نایلون مشکی است. پاکت های حباب دار تولیدی ما از کاغذ 100 گرمی ساخته می‌شوند و در زیر لایه پلاستیکی یک لایه نایلون حباب دار وجود دارد. پاکت های نایلون مشکی نیز در زیر لایه کاغذی ضخیم 100 گرمی دارای یک لایه نایلون مشکی هستند. این پاکت ها در سایزهای متنوع از جمله پاکت پستی cd ، پاکت گیرنده فرستنده 120 ، پاکت A5 و A4 و بین A4 و A3 و پاکت پستی A3 تولید و عرضه می شوند که در صورت نیاز می تواند با تماس با بخش پشتیبانی فروش فروشگاه ایبوم اقدام به خرید نمایید.

لیست قیمت کارتن پستی جعبه و پاکت پستی

جهت دریافت جدیدترین قیمت‌های انواع جعبه پستی بسته بندی ، کارتن پستی سه لایه و پنج لایه ، پاکت پستی حباب دار و پاکت پستی نایلون مشکی محرمانه به کانال تلگرامی رسمی فروشگاه مراجعه فرمایید یا به شماره تماس های پشتیبانی فروش از طریق واتساپ و تلگرام پیام دهید. کارشناسان فروش ما یک فهرست کامل از لیست قیمت های کارتن پستی فروش جزیی و عمده برای شما ارسال خواهند کرد.

کارتن پستی سایز 1 2 3 4 5 6 7 نیم
کارتن پستی سایز 1 2 3 4 5 6 7 نیم

خرید کارتن پستی در تهران و شهرستان ها

همان گونه که اشاره شد در صورتی که در تهران و کرج زندگی می کنید ارسال سفارش های شما از کارتن های پستی بدون لوگو و با لوگو و انواع پاکت حبابدار و نایلون مشکی از طریق اسنپ باکس و به صورت فوری همه روزه از انبار شوش انجام خواهد شد. اما اگر در شهرهای گوناگون ایران نیز هستید ارسال با باربری به صورت فوری انجام می شود.

لازم به ذکر است که فروشگاه های اینترنتی حتی محصولات حساس مانند پریز تایمر دار قطع و وصل برق یا دانگل بلوتوث یا دانگل HDMI وای فای را به سادگی در درون این دسته از جعبه های بسته بندی جا داده و به سراسر ایران ارسال می کنند.

برچسب ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن