معرفی مشاغل برترپاکت حبابدارپاکت سازیکارتن سازی

فروش انواع پاکت پستی حبابدار نایلون مشکی و کارتن پستی سایز نیم تا 7

فروشگاه ایبوم بزرگ‌ترین مرکز تخصصی فروش لوازم بسته بندی و ملزومات پستی جهت عرضه مستقیم با بهترین قیمت و کیفیت انواع پاکت پستی حبابدار و پاکت نایلون مشکی و انواع کارتن پستی مقوایی رنگی استاندارد در تهران و کرج با ارسال فوری از طریق الوپیک و اسنپ باکس و ارسال پُرشتاب با باربری برای سراسر شهرهای ایران آماده ارائه خدمات می باشد. تولیدات با بهترین کیفیت انجام شده و کوشش بر عرضه و فروش به صورت مستقیم و در نتیجه کم‌ترین قیمت می باشد. شما دسترسی به تازه ترین لیست قیمت، اطلاع از جشنواره‌های فروش و تخفیف ها و استعلام موجودی می توانید به کانال تلگرامی رسمی ما که نشانی آن در زیر درج شده است بپیوندید، یا با کارشناسان فروش ما از طریق تلگرام در ارتباط باشید. همچنین در صورت نیاز به خرید می توانید از طریق همین شماره ها اقدام به ثبت سفارش نمایید.

کانال تلگرام جهت قیمت های به روز، جشنواره ها و..: https://t.me/postcarton
آی دی پشتیبانی تلگرامی و ثبت سفارش: @poshtibaniebum
شماره تماس کارشناسان فروش و ارتباط تلگرامی: 09217989533
وبسایت با نماد اعتماد وزارت صنعت: https://ebum.ir/shop

خرید اینترنتی پاکت و کارتن پستی تهران و کرج
خرید اینترنتی پاکت و کارتن پستی تهران و کرج

مشخصات انواع پاکت حباب دار و سایز و ابعاد

این دسته از ملزومات بسته بندی را پاکت گیره فرستنده نیز می نامند چرا که بر روی آن ها دو بخش گیرنده و فرستنده درج شده است. پاکت پستی حباب دار از آن جایی که در درون خود دارای یک لایه پلاستیکی یعنی لایه نایلونی با حباب های هوا است معمولا برای جابه جایی حمل و نقل اجسام و مرسوله هایی که در برابر ضربات آسیب پذیر هستند به کار می روند. از همین رو است که در بیشتر اداره پست و باجه های پستی و دفاتر پیشخوان دولت از این گونه از پاکت ها برای بهره برده می شود. روی این لایه نایلونی حباب دار یک لایه کاغذ سفید تحریر با کیفیت بالا 100 گرمی به کار برده می شود. باید یادآوری کرد که فروش پاکت پستی حبابدار در بسته های 50 تایی انجام می شود. البته این را نیز باید اشاره کنیم که این دسته از کالاها در اندازه ها و سایزهای مختلفی تولید می شوند. برای نمونه پاکت حبابدار سی دی CD ، پاکت 120 ، مدل A5 ، نوع A4 و بین A4 و A3 و در نهایت A3. همگی این کالاها دارای بسته های 50 تایی هستند به جز سایز A3 که در بسته ها 25 تایی تولید می گردد.

قیمت پاکت حباب دار
قیمت پاکت حباب دار

سایزبندی و ارسال مرسولات حساس

این دسته از محصولات دارای 6 سایز گوناگون و متوع هستند و در 6 سایز تولید می شوند که همان گونه که اشاره شد در درون دارای یک لایه نایلونی و پلاستیکی ضد آب حبابدار هستند. از این دسته از ملزومات پستی برای ارسال اسناد مهم مانند شناسنامه، مدارک و اسناد تجاری ، پاسپورت ، مدارک و اسناد قضایی مانند حکم طلاق توافقی ، و حتی فروشگاه های اینترنتی همکار که جهت ارسال کالاهای دیجیتالی حساس مانند پریز تایمر دار ، ماژول USB پلیر MP3، دانگل بلوتوث aux و… یا فروشگاه های مواد خوراکی مانند ارسال قهوه ترک به سراسر کشور و… از پاکت پستی حبابدار و البته کارتن پستی مقوایی استفاده می کنند. در واقع پاکت گیرنده و فرستند حباب دار ایمن ترین و بهترین راه جهت ارسال وسایل حساس است چرا که در برابر رطوبت و ضربه مقاوم هستند.

فروش پاکت حبابدار پستی
فروش پاکت حبابدار پستی

لیست قیمت و ابعاد پاکت حبابدار پستی گیرنده فرستنده

سایز CD سی دی = ابعاد 155 * 155 میلی متر = قیمت 590 ( جهت قیمت روز به کانال تلگرامی مراجعه کنید )
سایز 120 = ابعاد 120 * 232 میلی متر = قیمت 590 تومان
سایز آ5 A5 = ابعاد 175 * 250 میلی متر = قیمت 775 تومان
سایز A4 = ابعاد 239 * 324 میلی متر = قیمت 1075
سایز بین A4 و A3 = ابعاد 270 * 355 میلی متر = قیمت 1315
سایز A3 = ابعاد 305 * 458 میلی متر = قیمت 1675 تومان

فروش اینترنتی پاکت حباب دار تهران کرج و سراسر ایران

این مرکز بزرگ پخش و تولید کننده پاکت حبابدار و عرضه کننده مستقیم بدون واسطه بهترین قیمت پاکت حبابدار a3 و ارائه قیمت پاکت سی دی حبابدار و البته دیگر انواع نایلون مشکی و لمینه مشکی محرمانه جهت دفاتر پستی ، فروشگاه های اینترنتی ، دفاتر پیشخوان سراسر کشور / ارسال در تهران و کرج به صورت فوری با الوپیک و اسنپ باکس و ارسال برای سراسر کشور با باربری. جهت ثبت سفارش و آگاهی از قیمت ها با شماره تماس های پشتیبانی فروشگاه ایبوم در ارتباط باشید.

پاکت پستی حباب دار
پاکت پستی حباب دار

ارسال برای تهران و کرج به صورت فوری با الوپیک و اسنپ باکس

ارسال برای اصفهان، شیراز، مشهد، تبریز، اردبیل، رشت، گرگان، کرمان، یزد، بندرعباس، بوشهر، خورستان و اهواز، فارس، ایلام، کرمانشاه، ارومیه، زاهدان، لرستان، خرم آباد، قزوین، زنجان و دیگر شهرها جهت دفاتر پستی ، ادارات و شرکت ها، مدارس و آموزشگاه و دانشگاه ها، دفاتر پیشخوان دولت و.. با باربری پُرشتاب.

برچسب ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن