معرفی مشاغل برترپاکت سازیکارتن سازی

فروش کارتن پستی سفید بدون لوگو و رنگی سایز نیم،1،2،3 و پاکت

فروشگاه ایبوم تولید و فروش انواع کارتن پستی سفید بدون لوگو و کارتن پستی با لوگو اداره پست، ارسال فوری برای تهران و کرج از طریق الوپیک و اسنپ باکس، ارسال به سراسر ایران با باربری و اتوبوسرانی. فروشگاه ایبوم تولید و عرضه کننده انواع کارتن پستی رنگی با لوگو اداره پست ، انواع کارتن پستی سفید گیرنده فرستنده دار بدون لوگو اداره پست ، انواع پاکت حبابدار و انواع پاکت پستی نایلون دار محرمانه امکان خرید اینترنتی / واتساپی / تلگرامی را برای تمامی دفاتر خدمات پستی ، دفاتر پیشخوان دولت ، فروشگاه های اینترنتی، ادارات و شرکت های دولتی و خصوصی و آموزشگاه‌ها فراهم نموده است.

کارتن های پستی استاندارد با لوگو اداره پست از سایز نیم ، سایز یک ، سایز دو ، سایز سه و سایز 4 و پاکت‌های پستی حبابدار  و نایلون مشکی سایز CD، 120، A5، A4، بین A4 و A3 و A3 از انبار تهران به سراسر کشور ارسال می شود. کارتن پستی سفید بدون لوگو اداره پست از شهر شیراز با باربری به سراسر ایران ارسال می گردد.

فروش اینترنتی کارتن و پاکت پستی
فروش اینترنتی کارتن و پاکت پستی

راه‌های ارتباط و خرید اینترنتی کارتن و پاکت پستی

جهت ثبت سفارش و خرید اینترنتی / واتساپی / تلگرامی و دریافت فهرست قیمت های به روز شده و اطلاع از جشنواره‌های فروش و.. می توانید از راه‌های ارتباطی زیر با کارشناسان فروش ما در پیوند و ارتباط باشید:

📞 شماره تلگرام / واتساپ جهت سفارش: 09217989533
#️⃣ اینستاگرام: https://www.instagram.com/postcarton
#️⃣ تلگرام: https://t.me/postcarton
🔁 وبسایت با نماد اعتماد وزارت صنعت: https://ebum.ir/shop

فروش انواع کارتن پستی استاندارد با لوگو اداره پست

کارتن های تولیدی این مرکز به دو دسته تقسیم می شوند. کارتن های پستی استاندارد با لوگو اداره پست و کارتن های استاندارد پستی بدون لوگو اداره پست. خریداران در صورت نیاز به خرید کارتن های اداره پست استاندارد رنگ با لوگو اداره پست می توانند از طریق ارتباط تلگرام/واتساپ و تلفنی با کارشناسان فروش اقدام به ثبت سفارش و خرید نمایند. برای شهرهای تهران و کرج این دسته از کارتن ها ( با لوگو اداره پست ) به صورت فوری و با الوپیک و اسنپ باکس و برای شهرهای دیگر سراسر کشور ار طریق باربری ارسال می شود. حداقل میزان سفارش مجموعا 100 عدد است.

کارتن پستی سفید استاندارد
کارتن پستی سفید استاندارد

کارتن پستی سفید گیرنده فرستنده بدون لوگو اداره پست

این دسته از کارتن های پستی استاندراد دارای ابعاد استاندارد کارتن های اداره پست بوده و به صورت سه لایه در سایزهای نیم 0.5، سایز یک 1، سایز دو 2 و سایز سه 3 و با قیمت مناسب تر تولید می شوند. ارسال این دسته از کارتن ها از شهر شیراز با اتوبوسرانی و باربری انجام می شود. امکان انتخاب ترمینال نزدیک به خریدار وجود دارد. حداقل میزان سفارش مجموعا 500 عدد است. به ویژه فروشگاه های اینترنتی معتبر از این دسته کارتن های مقوایی سه لایه و پنج لایه استفاده می کنند.

فروش انواع پاکت پستی نایلون دار و حبابدار

انواع پاکت پستی نایلون مشکی محرمانه و پاکت پستی حبابدار نیز در سایزهای گوناگون از جمله سایز CD سی دی، 120 چک، A5، سایز A4، سایز A4+ یا بین A4 و A3 ، و سایز A3 با کاغذ 100 گرمی ضخیم تولید و عرضه می گردد. این دسته از پاکت ها از انبار تهران ارسال می شوند و برای شهرهای تهران و کرج با اسنپ باکس به صورت فوری و برای دیگر شهرهای ایران با باربری ارسال می گردند. حداقل میزان خرید 100 عدد است. دفاتر اسناد رسمی، دفاتر وکالت ، ادارات، باجه های پستی و… مخصوصا از پاکت های نایلون مشکی محرمانه استفاده می کنند.

پاکت پستی نایلون دار محرمانه
پاکت پستی نایلون دار محرمانه

ارسال تهران و کرج و دیگر شهرهای ایران

توجه داشته باشید که کارتن های استاندارد اداره پست با لوگو اداره پست و پاکت های پستی نایلون دار و پاکت پستی حباب دار از انبار تهران ارسال می شود ( فروش کارتن و پاکت پستی در تهران و کرج ). برای مشتری های ساکن تهران و کرج ارسال به صورت فوری و با اسنپ باکس انجام می شود و برای دیگر شهرها ارسال با باربری خواهد بود. اما انواع کارتن پستی سفید گیرنده فرستنده دار از شهر شیراز و با باربری و اتوبوسرانی ارسال می گردد.

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن