معرفی مشاغل برتروکیل

طلاق توافقی چیست؟ مدت زمان طلاق توافقی فوری شیراز

مشاوره رایگان انجام مراحل طلاق توافقی توسط وکیل خانواده

معرفی مشاغل: در سایت بهترکالا به مشاغل از جمله « وکیل طلاق توافقی در شیراز » می‌پرازیم یکی از دعاوی خانواده موضوع طلاق است که متاسفانه زوجین و شهروندان ایران درگیر آن هستند و در این میان دسترسی به وکیل طلاق جهت انتخاب وکیل طلاق می تواند به کاهش استرس ، درگیری‌ها و مشکلات روحی و روانی و مالی کمک کند. پس در صورتی که با این موضوع درگیر هستید با ما همراه باشید.

البته بدون شک زوجین باید پیش از اقدام حقوقی از تمامی مشاوره های مربوط به خانواده و گفتگو با ریش سفیدان و بزرگان خانواده بهره برده باشند

راه های ارتباطی و تلفن

شماره تلفن مشاوره رایگان با وکیل 09177872219

طلاق توافقی و مدارک مورد نیاز آن چیست

در این نوع از جدایی، زن و مرد جهت انجام مراحل کار باید مدارکی مانند شناسنامه، عقدنامه رسمی و فرم درخواست عدم سازش را به دادگاه خانواده ارائه بدهند. البته طبیعی است که در صورت بهره گیری از وکیل طلاق توافقی این موارد توسط دو تن از وکلا که دارای تخصص در این زمینه هستند انجام خواهد شد. این را باید دانست که در این شیوه ی دوستانه جدایی! باید هر دو تن یعنی زوج و زوجه بر روی مواردی مانند حضانت فرزندان ، ملاقات با فرزندان ، امور مالی مانند دریافت بخشی از مهریه یا بخشش مهریه در برابر حق طلاق زن ، جهیزیه و نفقه و وسایل خانه به توافق رسیده باشند. این موضوع یک دعوی حقوقی است و نیازی به وکیل کیفری ندارد.

مدت زمان طلاق توافقی در شیراز و استان فارس

برپایه‌ی قانون جدید طلاق توافقی ، انجام مراحل تا دریافت حکم قطعی چه توسط وکیل و چه توسط اشاخص نزدیک به 2 تا 3 ماه به درازا می انجامد. موکلین که شامل زن و مرد هستند باید در این مدت در کلاس های مشاوره ، داوری ، شورای حل اختلاف و دیگر موارد که قانون جدید در نظر گرفته است شرکت کنند. البته این دفتر وکالت گروه بزرگ وکلای پایه یک دادگستری در شیراز امکان انجام تمامی مراحل قانونی توسط وکیل فعالی پایه یک خانواده سریع  را داشته و حکم قطعی طلاق را طی این مدت در اختیار موکلین قرار می دهد. مدت زمان طلاق توافقی ممکن است که در استان های دیگر متفاوت باشد.

اما در استان فارس و شهر شیراز در حالت عادی نزدیک به 3 ماه با دقت یک تایمر برق دیجیتال ! مراحل انجام این دعوی خانوادگی طول می کشد. در این میان بهره گیری از وکیل طلاق توافقی در شیراز و دیگر شهرهای استان فارس که دارای تخصص و تجربه است می تواند این مدت زمان را تا نزدیک به 15 روز کاری کاهش دهد. در صورت نیاز شما می تواند با شماره تلفن های تماس رسمی این دفتر در ارتباط باشید و منشی حقوقی ما اقدام به معرفی وکیل طلاق توافقی در شیراز بسته به شرایط حقوقی زن و مرد خواهند کرد.

شماره تلفن مشاوره رایگان طلاق فوری با وکیل 09177872219

کلاس های داوری و مشاوره در روش طولانی

در روش طولانی مدت نیاز است که زوجین پس از اینکه با یکدیگر توافق کردند و همگی مسائل مانند استرداد جهیزیه یا مهریه یا نفقه و وصول مهریه و یا مورد ایام عده حل شد یک دادخواست به دادگاه خانواده تقدیم خواهد شد. پس از تقدیم دادخواست به دادگاه ، برپایه ی قانون جدید طلاق توافقی ، و روال عادی ، دادگاه خانواده به ایشان دستور می دهد که هر یک از زن و شوهر ، از میان بستگان و اقوام خود یک داور را معرفی کند.

این دو تن داور باید در درازمدت با زوجین گفتگو کنند و بکوشند که ایشان را صلح و آشتی دهند. اگر این داوران به نتیجه دلخواه نرسیدند باید گزارش خود را به دادگاه عرضه داشته و کلاس های مشاوره و دیگر موارد نیز انجام شود. پس از این مدت یعنی حدود 3 ماه دادگاه برپایه ی توافق زوجین اقدام کرده و گواهی عدم سازش را به صورت قانونی صادر می کند و این دو تن همراه با وکیل خود می توانند این گواهی را به دفترخانه ی طلاق و ازدواج ارائه داده و صیغه طلاق را جاری و ثبت نمایند.

اعتبار گواهی عدم سازش

باید یادآوری کرد که گواهی عدم سازش که توسط دادگاه خانواده صادر می شود تنها 3 ماه اعتبار دارد. به این معنا که اگر زن و شوهر طی سه ماه یعنی 90 روز آن را به اجرا نگذارند دوباره باید تمامی مراحل طی شود و دیگر این گواهی عدم سازش دارای اعتبار نخواهد بود. این را نیز باید یادآوری کنیم که شوراهای حل اختلاف می توانند برای رسیدگی به اختلافات خانوادگی در صورت درخواست طرفین دخالت کنند و برای برقرار کردن سازش اقدام کنند.

شماره تلفن مشاوره رایگان طلاق فوری با وکیل 09177872219

اگر مرد برای طلاق حاضر نشد

در نظر بگیرید که مرد با وجودی که برای گواهی عدم سازش اقدام کرده و این گواهی صادر شده به دفترخانه برای طلاق مراجعه نکند. در این میان زوجه یا همان زن می تواند به دفترخانه مراجعه نموده و مسئولین دفترخانه ازدواج و طلاق وظیفه ارند که احظاریه ای برای شوهر ارسال کنند و اگر شوهر باز به این مورد پاسخی نداد، زن می تواند با بهره گیری از وکیل طلاق توافقی در شیراز برای گرفتن وکالت در توکیل به دادگاه خانواده رجوع نماید. کافی است وکیل زن این درخواست را بدهد و همان زمان دادگاه حکم عدم سازش را صادر کند و به وی وکالت در توکیل را ارائه دهد. در این میان ممکن است موارد حقوقی مانند یک قهوه ترک تلخ‌کامی را به ارمغان بیاورد یا برعکس.

دادخواست طلاق توافقی

در صورتی که وکیل خانواده و وکیل متخصص در طلاق توافقی کارها را به عهده داشته باشد این نکات اهمیتی ندارد چون زن و مرد درگیر این موارد نخواهند بود اما با این وجود چند نکته را اشاره خواهیم کرد. نکته مهم این که درباره ی موضوع این شیوه ی جدایی، نیازی نیست که حتما مرد یا زن خواهان یا خوانده باشند. یعنی تفاوتی نمی کند که زن خوانده باشد یا مرد. اگر محل اقامت ایشان یک نشانی مشخص باشد در این دادخواست طلاق توافقی این نشانی پستی درج خواهد شد و اگر مثلا زن در خانه پدر یا دیگر اقوام خود زندگی می کند محل کنونی اقامت خود را درج می نماید. هم‌چنین باید در نظر داشت که دادخواست مورد اشاره باید به دستگاه قضایی و دادگاه خانواده محل اقامت خوانده ارائه شود.

شماره تلفن مشاوره رایگان طلاق فوری با وکیل 09177872219

اگر دادخواست توسط وکیل انجام شود وکیل مورد نظر ردیف مورد اشاره در دادخواست را پر خواهد کرد.در بخش دیگری از دادخواست طلاق توافقی موردی است به نام ماده واحده قانون اصلاح مقررات مربوط به طلاق تصویب شده در 1371، باید اطلاح صدور گواهی عدم امکان سازش را بنویسند و در بخش دلایل و منضمات می توانند موردی مانند رونوشت مصدق سند نکاحیه را درج نمایند. این در واقع همان کپی عقدنامه است که پس تایید از برابر با اصل بودن توسط وکیل طلاق توافقی در شیراز ( یا دیگر شهرها ) ضمیمه و پیوست دادخواست شده و آن را مصدق می نامند.

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن