آموزشیابزار خودرواینورترویدیوهای آموزشی

فیلم اینورتر مبدل برق خودرو به 220 ولت شهری مسافرتی

اینورتر خودرو تبدیل 12 به 220

در این جستار آموزشی به معرفی انواع اینورتر مبدل برق خودرو یا دستگاه تبدیل برق ماشین به 220 ولت شهری می‌پردازیم و یک فیلم 3 دقیقه‌ای برای معرفی این دستگاه به شما در این پست درج خواهد شد که می توانید این کلیپ کوتاه را مشاهده کنید و با کارکرد این دستگاه آشنا شوید. هم چنین در پایان در صورت نیاز می‌توانید با کارشناسان فروش ما جهت مشاوره و خرید انواع تبدیل برق ماشین به برق 220 ولت شهری برا استفاده در سفر، کمپین، گردش، باغ و…

ویدیو و فیلم معرفی دستگاه اینوتر تبدیل برق ماشین به 220 ولت و کاربرد آن را مشاهد کنید:

مشاوره رایگان خرید اینورتر: جهت مشاوره و خرید اینورتر ماشین با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید و به وبسایت های معتبر فروش تخصصی اینورتر مبدل برق خودرو مراجعه کنید: دارای 12 ماه گارانتی – دارای 2 شعبه فروشگاه دارای نماد اعتماد وزارت صنعت و نماد ساماندهی وزارت ارشاد

فروشگاه چیستا الکترونیک و فروشگاه فروهر الکترونیک

دستگاه اینورتر مبدل برق خودرو چه کاربردی دارد؟

اینورتر را بخشی از خودرو خود بدانید – و سفری بی دغدغه را تجربه کنید!  با اینوتر برق شهری را همه جا با خود به همراه داشته باشید. به ویژه سفرهای نوروزی.

اینورتر مبدل برق ماشین به 220 ولت
اینورتر مبدل برق ماشین به 220 ولت

با استفاده از اینورتر SUOER ، پرکس ، اونیکس و MHK آرامش خاطر بیشتری داشته باشید – اینورتر (INVERTER) مبدل برق خودرو 12 ولت شما به برق 220 شهری است – هر خانواده ایرانی بهتر است به همراه خودرو خود یک اینورتر نیز داشته باشد و ان را جزئی از اتومبیل خود بداند ,با استفاده از این دستگاه شما می توانید از شر هر گونه وسایل اضافه اعم از چراغ های نورپردازی و اضطراری کوچک و بزرگ و پاور بانک ها و موتور برق های گران قیمت و غول پیکر در امان باشید و برق شهری را برای هر گونه استفاده خانگی و… مانند پنکه , ریش تراش , جارو برقی, فرز, دریل ، سیستم صوتی و تصویری با خود به همراه داشته باشید.

اندازه و بهترین اینورتر برای استفاده های گوناگون

در حالی که این دستگاه به اندازه یک کتاب به نسبت قطور می باشد می تواند به نگرانی های شما برای تمام شدن شارژ انواع وسایل الکتریکی مانند موبایل و لب تاب ,دوربین های عکاسی و فیلم برداری خاتمه دهد.

معرفی بهترین مارک اینورتر خودرو
معرفی بهترین مارک اینورتر خودرو

و هم‌چنین به شما این این امکان را می دهد که ده ها چادر را در هر کجا که باشید با برق خودرو روشن و یا خاموش خود نورانی کنید. و مژده ای باشد برای تمامی دست فروشان و غرفه های خیابانی که با این دستگاه کوچک می توانند از نور کافی برای خرید و فروش اجناس خود بهرمند شوند .

مشخصات فنی و لایه های محافظتی

لازم به ذکر است اینورتر SuOER ، پرکس، اونیک و GHK دارای هشدار دهنده صوتی ,خاموش کننده خودکار, فن هوشمند و نمایش حفظ افزایش و کاهش ولتاژ است و شما را از هر گونه گزند و خطر آتش سوزی در امان نگه میدارد و از به هدر رفتن و فرسوده شدن باتری اتومبیل شما جلوگیری می کند.
حال چگونه از برق شهری به همراه داشته خود در این جعبه جادویی استفاده کنیم؟

کافیست ورودی اینورتر خود را با سیم به باتری نصب کنید البته برای استفاده از مدل های 100 وات و 300 وات اینورتر مبدل برق خودرو به بالا, در غیر این صورت برای استفاده از مدل های 100 وات و 300 وات خروجی ان را با اطمینان خاطر به فندک ماشین خود نصب کنید ,حال از این طریق شما با باتری 12 ولت ماشین خود دارای برق استاندارد 220 شهری می باشید.

تبدیل برق ماشین 12 به 220
تبدیل برق ماشین 12 به 220

نکات مهم استفاده از دستگاه مبدل برق 12 به 220 خودرو

  • نکاتی که رعایت انها آلزامی و پیشنهاد می شود در هنگام استفاده از اینورتر مبدل برق خودرو جدی بگیرید.
  • از وسایل برقی با مصرف کم استفاده کنید .مانند انواع لامپ های کم مصرف.
    به یاد. داشته باشید قبل از استفاده و نصب سیم های اینورتر از خاموش بودن ان اطمینان لازم را حاصل فرمایید.
  • خواهشمندیم توان و وات وسایل مصرفی با توجه به اینورتر موجود سنجیده شود و در صورت سنخیت نداشتن انها به یکدیگر از استفاده از ان خود داری کنید.
  • قبل از به اتمام رسیدن شارژ خودرو, اتومبیل خود را برای چند دقیقه روشن نگاه دارید.
  • برای سفر بعدی داشتن این دستگاه را جزو الویت های ضروری خود بدانید.
  • دستگاه های اینورتر پس از خرید اینترنتی از فروشگاه ها و با هماهنگی کارشناسان فروش فروشگاه چیستا یا فروهر درون کارتن پستی بسته بندی و به درب منزل شما ارسال می شود. ( ارسال رایگان )
فروش انواع اینورتر مبدل برق خودرو
فروش انواع اینورتر مبدل برق خودرو

راهنمای خرید انواع اینورتر خودرو از 150 تا 2000 وات

پیش از هر چیز باید بدانید چه دستگاه اینورتری به دید شما می خورد! در این زمینه بهتر هست با مشاوران و کارشناسان فروش ما در تماس باشید. اما برای مشاهده محصولات می توانید با کلیک روی لینک های زیر به صفحه خرید هر کدام از کالاها هدایت شوید:

اینورتر ماشین 1500 وات USB دار ( فروشگاه فرورهر )

مبدل برق ماشین 3000 وات USB دار ( فروشگاه فروهر )

تبدیل برق 500 وات خودرو ( فروشگاه چیستا )

اینورتر خودرو 2000 وات ( فروشگاه چیستا )

اینورتر 150 وات USB دار فندکی خور
اینورتر 150 وات USB دار فندکی خور

 

مشاوره رایگان خرید اینورتر: جهت مشاوره و خرید اینورتر ماشین با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید: دارای 12 ماه گارانتی – دارای 2 شعبه فروشگاه دارای نماد اعتماد وزارت صنعت و نماد ساماندهی وزارت ارشاد

شماره واتساپ پشتیبانی: 09216012489
رایانامه رسمی: Info@echista.ir & Info@efarvahar.ir
نشانی تارنما و سایت فروشگاهی: https://efarvahar.ir  &  https://echista.ir

برچسب ها

نوشته های مشابه

‫6 نظرها

  1. سلام.خواستم بابت وبسایت خوبتون ازتون تشکر کنم و امیدوارم باعث ایجاد انگیزه براتون بشه

  2. سلام یک پخش صوتی خیلی قوی خانگی داشتم باند هاش رو به پخش ماشین با استفاده از آمپلی مخصوص ماشین وصل کردم خوب جواب داده ، الان میخوام خود دستگاه پخش خانگی رو به ماشین اضافه کنم ترانس داخل پخش خانگی رو در بیارم میشه به برق ۱۲ ولت ۶۰ آمپر ماشین وصلش کنم؟

    1. اگر برق ورودی پخش 12 ولت است بله می تونید این کارو بکنید. فقط قبلش حتما یک عدد ماژول کاهنده ولتاژ تهیه کنید و بزارید سر راهش تا ولتاژ همیشه روی 12 بمونه و در اثر نوسان برق خودرو به مشکل بر نخوره. برای خرید ماژول کاهنده می تویند به این نشانی اینترنتی فروشگاه فرورهر بروید:
      https://efarvahar.ir/%D9%85%D8%A7%DA%98%D9%88%D9%84/282-%DA%A9%D8%A7%D9%87%D9%86%D8%AF%D9%87-dc-dc-lm2596.html

  3. سلام من یک اینورتر ماشین هزار وات دارم تا وصل میکنم به ماشین فیوز میسوزونه باید فیوزچه شماره ای بندازمیا مشکل داره

    1. این بستگی به میزان مصرف دستگاه برقی شما دارد. چه فیوزی روی دستگاه استفاده می کنید و مصرف دستگاه برقی 220 ولت شما چه میزان است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن