معرفی مشاغل برتروکیل

طلاق توافقی چیست؟ مشاوره رایگان و طلاق توافقی در شیراز

مشاوره حقوقی رایگان طلاق توافقی سریع توسط وکیل خانواده

به یاد داشته باشیم که پیش از هر اقدامی باید با استفاده از کلاس های مشاوره مختلف و کمک خانواده و .. از هر گونه طلاق و جدایی جلوگیری کنیم چرا که عواقب بسیار ناخوشایندی هم برای اشخاص و هم برای جامعه دارد. در نهایت اگر تمامی مراجع و زن و شوهر طلاح را بر جدایی دیدند می توان نسبت به طلاق اقدام نمود.
همچنین به یاد داشته باشید که عنوان هایی مانند بهترین وکیل در شیراز یا وکیل خوب یا وکیل متخصص به صورت کلی نادرست و ناروا است. در واقع چیزی به این عناوین وجود ندارد و باید از اعتماد به کسانی که چنین عناوینی را به کار می برند خودداری کرد و با کانون وکلا و قوه قضاییه در این زمینه مشورت نمود.

چند نکته درباره انتخاب وکیل و تصمیم طلاق

باید اکیدا توجه داشت که زوجین پیش از هر اقدام حقوقی برای جدایی باید با مراجعه‌های فراوان مشاوره خانواده و روانشناس و استفاده از ریش سفیدی بزرگان خانواده سعی کنند مشکلات را حل کرده و به زندگی مشترک ادامه داده و کانون خانواده را مجدد گرم و احیا کنند. طلاق تنها در صورتی منطقی و عقلی و شرعی و عرفی است که کارشناسان و بزرگان خانواده و خود زوجین پس از مدت ها به این نتیجه رسیده باشند که زندگی مشترک صلاح نیست. انتخاب وکیل نیز دارای اهمیت است. عناوین نادرستی مانند بهترین وکیل طلاق و .. به هیچ عنوان درست و قانونی نیست. تخصص و دانش و تعهد وکیل دارای اهمیت است و انتخاب وکیل با موکل خواهد بود.

شماره تلفن مشاوره رایگان طلاق فوری با وکیل 09177872219

طلاق توافقی در شیراز
طلاق توافقی در شیراز

هزینه و مدت زمان طلاق توافقی در شیراز فوری

در استان فارس و برخی استان های دیگر و البته شهر شیراز این شیوه از جدایی نزدیک به 3 تا 5 ماه به درازا می‌کشد. در این میان نیاز به حضور زوجین یعنی زن و شوهر در کلاس ها، داوری ها، مشاوره‌ها و.. است. اما در صورت نیاز به انجام طلاق توافقی و دریافت حکم قطعی طلاق تنها در مدت زمانروزدر رابطه با هزینه طلاق توافقی و حق الوکاله وکلای این میزان متفاوت است و هزینه واریزی به حساب دولت مربوط به هزینه ثبت دادخواست و مشاوره و ثبت و اجرای صیغه در دفترخانه ازدواج و طلاق یک میزان مشخص دارد.

طلاق توافقی
طلاق توافقی

توافق ها شامل چه چیزهایی باید باشد؟

در این شیوه از جدایی زوج و زوجه باید پیش از اقدام ، حتما در مواردی با یکدیگر گفتگو کرده و به نتیجه رسیده باشند. ما در این جا کوتاه به برخی از این موارد اشاره می کنیم. اما پیش از اقدام نیز می توانید از مشاوره حقوقی برخوردار شوید. وکلای متهد در این امور می توانند درباره توافق‌ها و مراحل انجام طلاق توافقی سریع به شما یاری برسانند.

  • موضوع مهریه و بخشش یا پرداخت بخشی و یا تمام آن
  • موضوع حضانت فرزندان مشترک و شیوه ی دیدار والدین با فرزندان پس از جدایی
  • داشتن هماهنگی و به نتیجه رسیدن سر موارد مربوط به نقه زوجه و فرزندان مشترک
  • توافق داشتن بر سر اجرت المثل و بازگشت دادن یا همان استرداد جهیزیه ای که زن آورده

مدارک طلاق توافقی و اسناد مورد نیاز

زمانی که زن و مرد توانسته اند بر سر مسائلی مانند مهریه ، نفقه ، حضانت فرزندان و .. توافق کنند می توان اقدام عملی را آغاز کرد. برای انجام سریع مراحل کار نیاز است که این موارد پیش از اقدام تهیه و آماده شود:

  1. اصل شناسنامه و کپی همگی صفحات شناسنامه هر دو طرف
  2. اصل عقدنامه رسمی همراه با کپی عقدنامه
  3. اصل کارت ملی زن و مردم همراه با کپی کارت های ملی زوج و زوجه

شماره تلفن مشاوره رایگان طلاق فوری با وکیل 09177872219

آیا نیاز به حضور هم‌زمان زن و مرد است؟

باید گفت که خیر در طلاق توافقی سریع تا روزه نیازی به حضور زوج و زوجه نیست مگر در جلسه ی اول که در دفتر وکیل انجام می‌شود. البته اگر نیاز است که به هیچ عنوان زن و مرد هم زمان حضور نداشته باشند این امکان وجود دارد که با هماهنگی قبلی با وکیل مراحل انجام امور و صورت جلسه و .. بدون حضور کامل و هم‌زمان انجام شود. هم‌چنین باید اشاره کرد که در طلاق توافقی معمولی که مدت زمان آن حدود 5 ماه است این امکان وجود ندارد.

طلاق توافقی سریع توسط وکیل خانواده شیراز فارس
طلاق توافقی سریع توسط وکیل خانواده شیراز فارس

طلاق توافقی از خارج کشور

برای کسانی که بیرون از کشور ساکن هستند و اقامت خارج ایران را دارند نیز امکان این شیوه از جدایی وجود دارد. پیش از هر چیز با کارشناسان حقوقی ما و شماره تلفن های درج شده در این پست تماس حاصل کنید و موضوع را مطرح نمایید. برای طلاق توافقی در شیراز یا دیگر شهرهای کشور از جمله تهران پس از مراجعه ی به سفارت یا دفاتر حافظ منافع ایران در کشور مورد نظر و دادن وکالت به وکیل طلاق توافقی سریع ( تنظیم و ارسال وکالت نامه ) این امکان وجود دارد که از خارج کشور نیز این امر انجام شود. شما می توانید برای مشاوره حقوقی در این زمینه با وکیل در ارتباط باشید. در رابطه با پرداخت هزینه طلاق توافقی و حق الوکاله نیز امکان واریز از طریق حساب های دلاری ، یورو و وبمانی و دیگر حواله های مالی وجود دارد.

طلاق توافقی جهرم مرودشت یاسوج فسا

همان گونه که اشاره شد دعاوی خانوادگی و به ویژه بحث جدایی و طلاق نیاز به تخصص وکلا دارد. امر طلاق توافقی نیز در استان فارس و شهرهایی مانند شیراز ، جهرم ، مرودشت ، فسا ، لار ، کوار ، فیروزآباد کازرون و دیگر شهرهای استان فارس و برخی از استان های کشور پروسه طولانی مدت حدود 5 ماهه راه شامل می شود.

شماره تلفن مشاوره رایگان طلاق فوری با وکیل 09177872219

نمونه دادخواست طلاق توافقی

پیش از ارائه این نمونه دادخواست باید گفت که نوشتار و درونمایه ی این دادخواست چندان دارای اهمیت نیست و زیاد نباید مته به خشاش گذاشت. دادخواست باید توسط وکیل طلاق توافقی در شیراز با جزئیات کامل توافق های زوج و زوجه که آن را توافق نامه می نامند تهیه شود و شامل همگی این موارد باشد. حتی بهتر است که شرح کامل این موارد پیش از ارائه دادخواست در دفتر وکیل خانواده مورد نظر صورت‌جلسه شود و نزد وکیل بایگانی شود. سپس وی به شعبه دادگاه آن را ارجاع می دهد و از این طریق زوجین متن دادخواست را به دادگاه اعلام می دارند. باید دانست که گواهی عدم امکان سازش تنها 3 ماه اعتبار دارد. اکنون یک نمونه دادخواست طلاق توافقی:

  • خواهان ————- بانو/ آقای—————
  • خوانده ————–بانو/آقای—————-
  • وکیل—————-
  • خواسته ————————— طلاق توافقی
  • دلایل و منضمات —————————
  • مدارک 1- عقدنامه 2- شناسنامه مرد و زن 3- کارتن ملی زوجین

ریاست دادگاه های خانواده شیراز
با درود، احتراما این جانبان بر پایه‌ی کپی مصدوق در عقدنامه که پیوست شده است از تاریخ درج شده در عقد نکاح هستیم که به علت نداشتن تفاهم اخلاقی، مایل به جدایی و طلاق توافقی هستیم. از حضور شما گرامی درخواست صدور گواهی عدم امکان سازش را درخواست داریم.

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن