ابزار جانبی موبایلموبایل

مونوپاد با شاتر بلوتوثی موبایل

خرید اینترنتی پستی مونوپاد با شاتر بلوتوثی

این بار فروش ویژه مونوپاد با شاتر بلوتوثی ویژه عکاسی با گوشی موبایل و دوربین های دیجیتالی در فروشگاه بهترکالا – خرید اینترنتی مونوپاد – فروش پستی بهترین مونوپاد – جدیدترین مونوپاد – مدل جدید مونوپد بلوتوث دار – قیمت مونوپاد – بهترین مونوپاد – مدل جدید مونوپاد با بهترین کیفیت و قیمت – ارسال پستی با بالاترین سرعت

استند و نگه دارنده ی همه گونه گوشی موبایل جهت فیلم برداری یا عکاسی

دارای بدنه ی سبک و استوار و قدرتمند – فروش اینترنتی مونوپاد با شاتر بلوتوثی برای نخستین بار در ایران

خرید آسان و تحویل درب منزل : 1- کلیک روی دکمه خرید 2- پر کردن فرم اطلاعات 3- تحویل کالا درب منزل و پرداخت پول

خرید اینترنتی مونوپاد
خرید اینترنتی مونوپاد

قیمت : 20000 تومان

ویژگی های فنی مونوپاد بلوتوثی

حداکثر وزن قابل جا به جایی با مونوپاد : 500 گرم یا نیم کیلو
حداکثر بلندای مونوپاد : 109 سانتیمتر /  یک متر و نه سانتی متر
اندازه و ابعاد : 25*4.5*2.5
وزن نگه دارنده شاتر بلوتوثی :158  گرم
درون مایه و محتویات جعبه : پایه مونوپاد + گیره ویژه ی فنری + نگهدارنده ی  گوشی موبایل و دوربین

سلفی گرفتن با مونوپاد ارزان

قیمت : 20000 تومان

درباره ی مونوپاد و شاتر بلوتوث دار

آیا تا امروز برای شما پیش آمده که در یک مهمانی و مراسم یا در یک تفریح بیرون از شهر و مسافرت و یا در دیدار از امکان گوناگون گردشگری و توریسی و تاریخی و … به دلیل فراوانی جمعیت پیرامونی نتوانسته باشید از رخدادها یا خودتان به خوبی عکس بیاندازید ؟ یا سوژه ی دلخواه اتان در جایی جای داشته که هر گونه هم که کوشش کنید ، نتوانید تصویر و عکس آن را بگیرید در همان لحظه بگیرید ؟ بسیار خوب ! مونوپاد با شاتر بلوتوثی
همان ابزاری است که برای چنین هنگامی طراحی شده است . با خرید یک مونوپاد ، دوربین یا گوشی موبایل خود را روی آن جای داده و در فاصله دور بایستید و با در دست داشتن این مونوپد از هر چیزی دوست دارید عکس بگیرید .

بهترین مونوپاد شاتر بلوتوثی

قیمت : 20000 تومان

درباره ی فروش مونوپاد مدل Monopod Z07-1

مونوپاد Monopod Z07-1 ابزاری مناسب در جاهای شلوغ است و در میان جمعیت که فضایی برای عکاسی نیست ، این ابزار به یاری شما آمده و عکس‌برداری از زاویه های بالا و دورتر را برای شما امکان پذیر می‌کند . شگفت انگیز ترین کاربرد آن هنگام گرفتن عکس سلفی و تکی و گروهی است . این پایه نه تنها برای متصل شدن به انواع گوشی های تلفن همراه موبایل به کار می‌رود بل که می توان دوربین های دیجیتال را نیز به آن متصل کرد. همان گونه که در عکس روبرو می بینید توانایی پیچ شدن دوربین روی آن نیز وجود دارد. مونوپاد با شاتر بلوتوثی ، یک ابزار تک‌پایه ‌، سبک و قابل حمل ، کوچک و کاربردی برای دوربین دیجیتال و دوربین گوشی موبایل است . این وسیله برای ثبت لحظات با عکس‌هایی از زاویه های غیر عادی کاربرد فراوانی دارد . به ویژه برای گرفتن عکس‌های سلفی بسیار مناسب می باشد .

برتری ابزار مونوپاد در این است که در یک گروه ، به شما این توانایی را می دهد تا بیش تر دیده شوید و به گونه ی ویژه ای و به‌روز به چشم بیایید . شاید سلفی‌های برخی از هنرمندان سینما یا خوانندگان کشورمان یا بازیکنان فوتبال را دیده باشید که با مونوپاد از خود و دوستان پیرامونشان عکس گزفته اند. شما هم می‌توانید با مونوپاد با شاتر بلوتوثی از توانایی سلفی گرفتن گروهی با کیفیت بالا بهره‌مند شوید و آن ها را با دوستان خود  همرسانی کرده و به اشتراک بگذارید . در پایان این اطمینان را به شما می‌دهیم، با بهره گیری از این پایه مونوپاد که یکی از بهترین مونوپاد ها است ، عکس‌های متفاوتی را از این پس ثبت خواهید کرد زیرا زوایای عکاسی شما از این پس دگرگون و خاص تر خواهد شد و با بهره از آن نوآوری بیش تری نیز به خرج خواهید داد و عکس های بهتری خواهید گرفت.

مونوپاد همراه با شاتر بلوتوث دار

قیمت : 20000 تومان

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن