معرفی مشاغل برترکناف کاری

اجرای کناف کاری در شیراز از صفر تا صد به صورت حرفه ای

معرفی مشاغل برتر: اجرای مدرن و حرفه ای مراحل کناف کاری در شیراز جهت خانه، منازل، هتل‌ها، ادارات، شرکت‌ها و ساختمان‌های مختلف با تیم حرفه ای با بهترین مصالح در شهر شیراز و استان فارس. این تیم بزرگ کناف کاری جهت اجرای پروژه های کناف کاری در شیراز و دیگر شهرهای شیراز آماده ارائه خدمات می باشد. در ادامه تصاویر مربوط به اجراها و تصاویر نمونه کار این گروه درج شده است. شما در صورت نیاز به اجرای صفر تا صد انواع طرح های کناف نور پردازی و دکور با بهترین مصالح و نازل‌ترین قیمت در کوتاه‌ترین زمان ممکن در شهر شیراز می توانید با شماره تماس کارشناسان ما در ارتباط باشید :

شماره تماس کارشناسان 09217989533

کناف کاری در شیراز
کناف کاری در شیراز

دکوراسیون خانه و امکان تجاری

امروزه در کنار نورپردازی ساختمان ، طراحی و اجرای دکوراسیون و زیباسازی سازه های گوناگون یکی از مهم ترین مولفه ها شناخته می شود. باید در نظر داشت که زیباسازی و دکوراسیون خانه یا هتل یا ادارت و شرکت ها تنها به چیدمان صحیح و اصولی ابزارها و وسایل ارتباط ندارد و همگی بخش های ساختمان در این موضوع نقش مستقیم دارند. بهره گیری از انواع دیوارپوش ، کفپوش ، سقفی و کناف دیواری و کناف سقفی و نورپردازی  مواردی هستند که می توانند در دیکوراسیون مکان مورد نظر تاثیرگذار باشند. در این پست کوشش می کنیم به موضوع کناف کاری و انجام مراحل کناف کاری بپردازیم.

کناف چیست و چه مصالحی در کناف کاری به کار می رود

در واقع باید اشاره کرد که کناف را اگر به زبان ساده بخواهیم تشریح کنید عبارت است از یک لایه گچ که در دو لایه کاغذ یا کارتن محصور شده است! البته این تعریفی غیر حرفه ای از کناف است. کناف یا Drywall از بخش های گوناگونی تشکیل شده است برای اجرای مراحل کناف کاری و پیاده سازی آن نیاز به مصالح و متریال های گوناگون و البته ابزار است. اما به صورت کلی باید کناف را صفحات روکش دار گچی نامید. اما کناف های سیمانی و .. نیز موجود است.

اجرای کناف در شیراز
اجرای کناف در شیراز

کناف یا صفحه های روکش دار گچی: از این صفحات آماده و پیش ساخته جهت مصارف همگانی در کار استفاده می شود، دارای مقاومت در برابر رطوبت متعارف، مقاومت در برابر آتش سوزی است یا کناف مسلح یا صفحات سیمانی : از این نوع به صورت درونی و بیرونی بهره برده می شود و از نوع سیمانی در حمام نیز در شرایط خاص می توان استفاده کرد. در کناف کاری از قالب های فولادی و فلزی سبک جهت چهارچوب استفاده می شود. این صفحات روکش دار گپی با پیچ به یکدیگر متصل می شوند. و در نهایت توسط نقاش بتونه کاری ( با استفاده از بتونه مخصوص کناف ) و در پایان رنگ آمیزی می شوند.

انواع کناف کاری دیوار و سقف

  • کناف کاری در شیراز یا در دیگر شهرها در واقع شامل کناف کاری به عنوان یک دیوار کاذب و افزوده شده جهت جداکنندگی دو قسمت از ساختمان می شود.
  • نوع دیگر کناف کاری به عنوان یک دیوار پوشش بر روی دیوارهای درون ساختمان است.
    گزینه سوم کناف کاری به عنوان سقف کاذب و افزوده یکپارچه جهت نورپردازی و نور مخفی که معمولا نور مخفی را با انواع ال ای دی نواری انجام می دهند و …
  • آخرین مورد کناف کاری سقف کاذب و افزوده به گونه ی شبکه شبکه ای
  • کناف سقف پذیرایی ، کناف سقف آرایشگاه، کناف سقف لابی هتل، کتاب دیوار شرکت ها و…
کناف سقف شیراز
کناف سقف شیراز

اجرا و قیمت کناف کاری در شیراز

در صورت نیاز به تیم مجرب و با تجربه کناف کار در شیراز و استعلام قیمت کناف در شیراز می توانید با شماره تماس کارشناسان ما در ارتباط باشید: 09217989533

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن