معرفی مشاغل برترکارتن سازی

فروش کارتن پستی سایز سه استاندارد گیرنده فرستنده

تولید و فروش مستقیم بدون واسطه با بهترین قیمت کارتن پستی سایز سه استاندارد سفید دارای بخش گیرنده فرستنده، مناسب بسته بندی و ارسال کالا از طریق اداره پست، تیپاکس، تی پی جی و باربری ها جهت فروشگاه‌های اینترنتی، کسب و کارهای مجازی، دفاتر پیشخوان و باجه های پستی سراسر کشور، ادارات و شرکت‌ها و آموزش‌گاه‌ها.

ارسال فوری برای تهران و کرج با اسنپ باکس و الوپیک، ارسال فوری برای سراسر شهرهای ایران با باربری. ابعاد کارتن سایز 3 پستی 305mm*205mm*190 میلی متر، ساخته شده از بهترین مواد با کارتن سه لایه، قیمت مناسب و طراحی حرفه‌ای و ظاهر مناسب مخصوصا جهت فروشگاه‌های آنلاین سراسر کشور. دارای قاب بندی و قسمت مناسب گیرنده و فرستنده و قسمت علائم هشدار شکستی و…

کارتن پستی سایز سه
کارتن پستی سایز سه

مدل گیرنده فرستنده و مدل با لوگو پست

توجه: کارتن پستی سایز 3 در دو نوع تولید می شود 1- با لوگو اداره پست 2- مدل سفید گیرنده فرستنده داره ایبوم که هر دو مدل موجود است می توانید در صورت نیاز هر کدام را سفارش دهید. معمولا مدل گیرنده فرستنده سفید دارای قیمت بسیار مناسب تر و ظاهر شکیل تری نسبت به مدل با لوگوی اداره پست است.

ارسال برای تهران و کرج فوری با اسنپ و برای سراسر ایران با باربری
📞 شماره تلگرام / واتساپ جهت سفارش: ۰۹۲۱۷۹۸۹۵۳۳
#⃣ اینستاگرام: https://www.instagram.com/postcarton
#⃣ کانال رسمی تلگرام جهت جدیدترین قیمت ها: https://t.me/postcarton
#⃣ گروه واتساپ: https://chat.whatsapp.com/GDz3oJhkBVMFBcYNS01vVj
🔁 وبسایت با نماد اعتماد وزارت صنعت: https://ebum.ir/shop

کارتن پستی سایز 3
کارتن پستی سایز 3

خرید اینترنتی کارتن پستی سایز 3 سفید ایبوم

فروشگاه بزرگ ایبوم تولید و عرضه کننده انواع ملزومات پستی و ارسال از جمله کارتن های پستی با لوگو اداره پست، کارتن های پستی بدون لوگو اداره پست دارای قسمت گیرنده فرستنده، پاکت های پستی حبابدار A3 تا CD و 120 و پاکت پستی نایلون مشکی است. کارتن ها در سایزهای مختلف از جمله کارتن سایز نیم 1/2، کارتن سایز یک ، کارتن سایز دو ، کارتن سایز سه، چهار، پنج، شش، هفت و هشت به صورت سه لایه و پنج لایه تولید و عرضه می شوند.

کارتن پستی سایز سه از جمله پُرکابردترین جعبه های پستی مقوایی هستند که مخصوصا فروشگاه‌های اینترنتی یا مغازه‌ها و .. که ارسال به صورت پستی در آن‌ها صورت می‌گیرند از این کارتن‌ها استفاده می‌کنند. کارتن سایز 3 بزرگترین سایزی است که به صورت سه لایه تولید می‌شود و به همین دلیل در برابر کارتن های پنج لایه بزرگتر دارای قیمت ارزان تر و اقتصادی تری است.

بهره گیری از کارتن بسته بندی سفید پستی دارای قسمت گیرنده فرستنده مدل ایبوم در بسته بندی یکی از محبوب‌ترین روش‌ها برای مدیرانی است که به سلامت فیزیکی کالا و سفارش و بسته بندی خود اهمیت می دهند. کارتن پستی سایز سه گیرنده فرستنده تولید شده نخست به صورت کارتن خام سه لایه تولید و سپس بر روی کاغذ سفید رویین آن بخش گیرنده و فرستنده درج می گردد. این دسته از کارتن‌ها را می‌توان با آبچسب و منگنه یا چسپ پنج سانتی بسته بندی کرد.

کارتن پستی سایز سه گیرنده فرستنده
کارتن پستی سایز سه گیرنده فرستنده

ابعاد کارتن پستی سایز 3

جعبه های پستی دارای ابعاد گوناگون و متنوع هستند که از کارتن های پستی نیم آغاز و تا سایز 8 ادامه دارد. ابعاد کارتن سایز سه استاندارد به این صورت است: ابعاد : 190×205×305 میلی متر یا طول 30.5 * عرض 20.5 * ارتفاع 19 سانتی متر

خرید کارتن پستی در تهران و دیگر شهرها

توجه داشته باشید که ارسال خرید کارتن پستی در تهران، کرج و شیراز به صورت فوری با اسنپ باکس و الوپیک انجام می شود و برای دیگر شهرها نیز از طریق باربری به صورت فوری انجام می پذیرد.

خرید کارتن پستی سایز 3
خرید کارتن پستی سایز 3

لیست قیمت کارتن های اداره پست

شما جهت دریافت جدیدترین لیست قیمت، اعلام جشنواره، ها اعلام موجودی انبارهای تهران ، کرج و شیراز و.. می توانید به کانال رسمی تلگرامی مراجعه نمایی و با عضویت در این کانال به این اطلاعات و لیست قیمت کارتن های اداره پست دسترسی پیدا کنید.

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن