تعمیراتقهوه سازمعرفی مشاغل برتر

تعمیرات اسپرسوساز در شیراز به صورت تخصصی

سرویس و تعمیر انواع دستگاه قهوه ساز در شیراز

تعمیرات تخصصی انواع دستگاه‌های مورد اشاره از جمله تعمیرات اسپرسوساز و تعمیرات قهوه ساز به صورت تخصصی و حرفه‌ای توسط بهترین تعمیرکاران در شهر شیراز و استان فارس توسط این گروه فنی انجام می گردد. جهت تماس و تعیین وقت می‌توانید با شماره‌های رسمی درج شده در این بخش تماس حال فرموده یا پیامک ارسال نمایید. این خدمات شامل مواردی مانند تعمیرات تخصصی و سرویس همگی دستگاه های قهوه ساز از جمله لوازم خانگی یا صنعتی حرفه ای یا میکسر ماکروویو دستگاه های کافی شاپ و لوازم خانگی و صنعتی و نیمه صنعتی می شود. بیزرا نوا و…. bezzera nova و تمامی برندها می شود.

جهت درج تبلیغات شما در این صفحه ایمیل بزنید: info{at}behtarkala[dot]ir

آموزش عیب یابی و تعمیر دستگاه اسپرسوساز خانگی و صنعتی

شما در صورتی که از هواداران نوشیدن قهوه و اسپرسو باشید ممکن است در خانه دارای دستگاه سازنده‌ی آن نیز باشد. همچنین ممکن است که شما دارنده‌ی مشاغلی باشد که شما را مرتبط با ابزار می کند. برای نمونه اگر کافی شاپ، رستوران، هتل ، مهمان خانه و .. بخشی از کسب و پیشه شما باشد در نتیجه نیاز است که به تعمیرات اسپرسوساز تا اندازه‌ی زیادی آشنایی داشته یا به یک گروه تخصصی تعمیری دسترسی داشته باشید.

پیش از هر چیزی برای عیب یابی دستگاه خود نیاز دارید که اطلاعات فنی روی کارتن بسته بندی و دفترچه راهنمای لوازم مورد نظر را به صورت کامل و با دقت مطالعه کنید . چرا که دستگاه های حرفه ای دارای بخش عیب یابی نیز هستند و ممکن است اگر ایراد آن سطحی باشد بتوانید در خانه با توجه به این راهنمایی ها دستگاه را تعمیر کنید.

تعمیرکار تخصصی اسپرسوساز در شیراز
تعمیرکار تخصصی اسپرسوساز در شیراز

مراحل استفاده از اسپرسوساز

  1. پیش از هر چیزی باید از دستگاه به صورت اصولی بهره ببرید. طبیعی است که نیاز است هد قهوه ساز را پاک و تمیز کنید. پیش از شروع به استفاده از دستگاه قهوه ساز خود هد آن را تمیز کنید. این کار بی گمان می تواند به افزایش طول عمر آن کمک کند و البته مزه و بوی نوشیدنی را نیز تغییر نمی دهد.
  2. در گام دوم نیاز است که قهوه ارمنی یا ترک یا اسپرسو را آسیاب کرده و به اندازه استاندارد یا به اندازه ای که خود شما به آن عادت دارید از این قهوه آسیاب شده در درون هد بریزید.
  3. تا زمانی که نوشیدنی آماده نشده و اسپرسو به درون قوری ریخته نشده باید منتظر ماند و عجله نکرد.
  4. در پایان پس از گذراندن همگی این مراحل می توانید به سادگی قهوه آماهد شده درون قوری را به درون فنجان یا لیوان ویژه ریخته و از نوشیدن این نوشیدنی بهره کافی ببرید.

آموزش تعمیرات اسپرسوساز و مراحل عیب یابی

در این بخش به صورت خلاصه به موضوع تعمیرات قهوه ساز خواهیم پرداخت. البته نیاز است که بدانید پیش از هر اقدامی باید نسبت به دشوار بودن مراحل تعمیر دقت کنید چرا که احتمال آسیب بیشتر به دستگاه در اثر عدم داشتن تخصص وجود دارد. در صورت عدم اطمینان حتما کار به گروه تخصصی تعمیرات اسپرسوساز در شیراز بسپارید.

تعمیر قهوه ساز در شیراز
تعمیر قهوه ساز در شیراز

بیرون نیامدن اسپرسو در حالی که پمپ روشن است

یکی از موارد مهم که برای افراد پیش می‌آید بیرون نیامدن یا خارج نشدن اسپرسو است در حالی که پمپ روشن است. معمولا این عیب مربوط است به عدم وجود آب در درون مخزن قهوه ساز یا ممکن است مربوط باشد به بیش از اندازه ریختن قهوه آسیاب شده درون درون دستگاه و جرم گرفتن دستگاه. پیش از هر چیز از وجود آن در درون مخزن مطمئن شوید. همچنین مطمئن شوید که اگر دستگاه مستقیم به شیر آب متصل است، آب ساختمان وصل است.

در گام دوم باید بررسی کنید که میزان اسپرسو موجود در دستگاه متناسب است یا خیر؟ اگر این میزان بیش از اندازه است، کمی از آن بکاهید. در پایان اگر مشکل حل نشد باید پمپ از نظر دارای بودن جرم بررسی شود چرا که ممکن است مسدود شده باشد.

شروع به کار پمپ اسپرسوساز و ایجاد نویز و صدا

در این بخش از آموزش تعمیرات اسپرسو ساز به موضوع چرایی روشن شدن پمپ قهوه ساز و ایجاد صدای بیش از اندازه خواهیم پرداخت. اگر مانند قبل دستگاه را روشن کرده اید و برعکس روزهای پیش این بار با روشن کردن پمپ آن صدای زیادی از آن شنیده می شود معمولا این مورد مربوط است به نبود آب در درون مخزن آب دستگاه. در نتیجه پیش از هر چیز این مورد را بررسی کنید که آن آب در درون مخزن وجود دارد یا خیر. احتمالا با این شیوه مشکل حل خواهد شد.

تفاله دار قهوه درون فنجان

یکی از مواردی که ممکن است برای کاربر اسپرسوساز ایجاد شود همین مورد وجود داشتن تفاله در قهوه است. طبیعتا باید این مورد به عنوان رفع عیب اسپرسوساز در نظر گرفته شود. معمولا این ایراد مربوط است به پاره شدن یا مشکل دار بودن سبدهای فیلتر یا پالایه های دستگاه. خیلی ساده اگر سبد و فیلتر دستگاه دچار مشکل است آن را تعویض کنید. و برای پیشگری از خرابی نیز در بازه‌های زمانی گوناگون این فیلترها را پاک کنید.

تعویض واشر و کم شدن فشار اسپرسوساز

خراب شدن واشر یک امر عادی هست همان طور که واشر شیرهای آب یا تصفیه آب خانگی و .. پس از مدتی دچار مشکل می شوند. واشرهای گروپ را باید معمولا پس از یک سال تعویض کرد.

تعمیر اسپرسوساز شیراز
تعمیر اسپرسوساز شیراز

نشت کردن آب از داخل قهوه ساز به بیرون

این مورد یعنی نشتی آب نیز یکی از موارد پُرپیش‌آمد است. برای رفع عیب اسپرسوساز در زمینه نشتی می توان پیش از هر چیز لوله خروجی دستگاه را بررسی کرد چرا که پیش از هر چیز معمولا مشکل از همین لوله است که ممکن است پیچ خورده باشد یا مسدود شده باشد یا .. با بررسی آن می توان این بخش را تعمیر کرد.

روش دم کردن قهوه ارمنی یا یونانی بدون دستگاه

یکی از روش های دیگر دم کردن قهوه و تهیه قهوه خانگی بهره گیری از قهوه جوش بر روی گاز است. برخی به اشتباه نام این نوع قهوه را قهوه ترک می نامند که در اصل آن را باید باتوجه به حقایق تاریخی قهوه ارمنی یا قهوه یونانی نامید. به هر صورت جهت مشاهده آموزش دم کردن قهوه ترک می توانید روی این لینک آموزشی مفید کلیک کنید: آموزش دم کردن قهوه ارمنی یا ترک

برچسب ها

نوشته های مشابه

یک نظر

  1. درود لطفا یک ادرسی یا شماره ای از مکان اموزش تعمیر قهوه یاز اعلام کنید به این شماره ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن